Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

Η δραματοποίηση ως διδακτική πρακτική και μέθοδος εμψύχωσης σχολικών παραστάσεων

 
Αρναία, 6-7/9/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης, Τάκης Τζαμαργιάς

Το Πορτοκάλι με την Περόνη

 
Σέρρες, 9/4/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Δημήτρης Σακατζής, Τζένη Καραβίτη

Αυτοσχεδιασμός και στοιχεία Σύγχρονου Χορού

 
Σέρρες, 9/4/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Βερονίκη Τσουγκράνη

Εν αρχή ήν ο λόγος. Απόπειρα ανάγνωσης των τραγικών

Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Απόστολος Αποστολίδης

Η Αλίκη στο θαυμαστό κόσμο της εφηβείας

Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου

Ομαδική Θεατρική Δημιουργία: Σώμα, παιχνίδι, αυτοσχεδιασμός

Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Δημήτρης Σακατζής, Τζένη Καραβίτη

Δραματοποίηση ή εικονογράφηση;

Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Νίκος Γκόβας

Παιχνίδια κίνησης στο θέατρο της ζωής με αφορμή τους Όρνιθες του Αριστοφάνη

Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα

Χορικά από την Ελένη του Ευριπίδη

Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Μια διδακτική πρόταση για την «Ελένη » του Ευριπίδη

Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αλεξάνδρα Μυλωνά

Δράμα στην Εκπαίδευση μέσα από αρχαία αγγεία και αμφορείς

Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Περσεφόνη Σέξτου

Η Commedia dell'Arte: παράδοση και καινοτομία

Θεσσαλονίκη, 18-20/11/2004, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Mario Gallo
First7374757677787981

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
345678
9
10111213141516
17181920212223
242526272812
3456789

Αναζήτηση