Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

Η παντομίμα ως μέσο διδασκαλίας

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χαρίκλεια Τερζητάνου

Σχολείο και εκδηλώσεις πολιτισμού-Γιορτές και σχολείο, νέο νόημα!

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Έφη Στέφα

Το θεατρικό παιχνίδι και τα αντικείμενα

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιάννα Μαμακούκα

Δραματοποίηση και σχολικές γιορτές

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς

Οι ασκήσεις δραματοποίησης στη γλωσσική διδασκαλία

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή

"Ελένη": μια διδακτική πρόταση

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Αλεξάνδρα Μυλωνά

Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι "Όρνιθες" του Αριστοφάνη

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Κείμενα και αντικείμενα. Από το θεατρικό παιχνίδι σε μια σχολική παράσταση

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Παναγιώτα Χατζηκαμάρη

Η Λυσιστράτη όπως... δεν την έγραψε ο Αριστοφάνης

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μάρω Λιάτσου

Ακούω μουσική, εκφράζομαι και δημιουργώ

 
Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γεωργία Γκανά

Διήμερο θεατρικό σεμινάριο «Ο Μύθος και ο λόγος»

Θεσσαλονίκη, 20-21/2/2006, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Σεμινάριο - Εργαστήριο Θεατρικής Παιδείας «Η δραματοποίηση του μύθου»

Ξάνθη, 10-11/2/2006, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Η δραματοποίηση ως διδακτική πρακτική και μέθοδος εμψύχωσης των προγραμμάτων ΠΕ

Πόροια Σερρών, 16-18/12/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης, Γιάννης Πουταχίδης

Η δραματοποίηση ως διδακτική πρακτική και μέθοδος εμψύχωσης των προγραμμάτων ΠΕ

Πορόια Σερρών, 18-20/11/2005, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης, Γιάννης Πουταχίδης

Άσκηση στην ορθοφωνία και την εκφραστική ανάγνωση

Νέα Μουδανιά, 20/10/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης

Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα στα σχολεία

 
Θεσσαλονίκη, 3-5/10/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, John Somers
First7374757677788082

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
345678
9
10111213141516
17181920212223
242526272812
3456789

Αναζήτηση