Εργαστήρια Συνεδρίου 2025

ΕΓΓΡΑΦΗ: Tα εργαστηρια της Παρασκευής και του Σαββάτου είναι διάρκειας 2,5 ωρών, ενώ της Κυριακής είναι 2 ωρών. 
Οι θέσεις στα Εργαστήρια είναι περιορισμένες. Η εγγραφή σε αυτά θα γίνει μετά την γενική εγγραφή στο Συνέδριο και θα τηρηθεί σειρα προτεραιότητας.
Συγκεκριμένα: Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία  εγγραφής, θα σταλεί στο email σας προσωπικό μήνυμα, κατά προτεραιότητα ανάλογα με την ημερομηνία εγγραφής, που θα σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε ποιο εργαστήριο θα θέλετε να παρακολουθήσετε.
Σημείωση: πριν δηλώσετε, βεβαιωθείτε για τη γλώσσα εργαστηρίου
, την ημερα και ώρα. Καθώς τα Εργαστήρια προσφερονται στην ίδια χρονική ζώνη, μπορείτε να επιλέξετε μονο ένα κάθε ημέρα.

Δείτε πιό κάτω τα Εργαστηρια ανά ημέρα. Για περιγραφή, ήμερα, ώρα, γλώσσα κάντε κλίκ στο τίτλο του εργαστηρίου.

Σημ. Ο αστερίσκος ακολουθούμενος από το θηλυκό γένος χρησιμοποιείται για να υποδηλώσει κάθε έμφυλη ταυτότητα.


 

 

 

Το θεατρικό εκπαιδευτικό μοντέλο μέσα από την νευρολογική προσέγγιση της υποκριτικής

Το θεατρικό εκπαιδευτικό μοντέλο μέσα από την νευρολογική προσέγγιση της υποκριτικής

Αθήνα, 21/03/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Αννίτα Καπουσίζη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/3/2025 4:30 μμ - 7:00 μμ Export event


Το θεατρικό εκπαιδευτικό μοντέλο μέσα από την νευρολογική προσέγγιση της υποκριτικής

Αννίτα Καπουσίζη
Εκπαιδεύτρια συμπεριληπτικών παραστατικών τεχνών,
Καλλιτεχνική υπεύθυνη θεατρικής ομάδας ARTimeleia


 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

Στο Διεθνές Συνέδριο "Θέατρο & Συμπεριληπτική Εκπαίδευση"

Αθήνα 21, 22, 23 Μαρτίου 2025

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

 

Γλώσσα: Ελληνικά

Θέσεις περιορισμένες
 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ

Θεωρητικό υπόβαθρο

Η έννοια της συμπερίληψης, που τόσο επιτακτικά διεκδικεί πλέον τον χώρο της, αφορά όχι μόνο στις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες’ όπως συνηθίζουμε ν’ αναφερόμαστε, αλλά και σε μια γενικότερη αναδιάρθρωση που φέρνει κοντά ανθρώπους, τομείς, πεδία, ο συγκερασμός των οποίων μπορεί να οδηγήσει σε μια μεγαλύτερη κοινωνική ισονομία και ισοτιμία.

Η ολιστική προσέγγιση που επιτάσσουν οι κοινωνικές αλλαγές, επηρεάζει και οφείλει να επηρεάσει πρώτα απ’ όλα το εκπαιδευτικό σύστημα μέσα από το οποίο μπορεί να γεννηθεί μια καινούργια πραγματικότητα.

Βασικό επιχείρημα της διαλεκτικής γύρω από την συμπεριληπτική εκπαίδευση αποτελεί η πεποίθηση ότι όταν θέματα, αντικείμενα και μελέτες συνδυάζονται και προσεγγίζονται ταυτόχρονα, οι εκπαιδευόμενοι αρχίζουν και βλέπουν τις διασυνδέσεις, τις ‘εκλεκτικές συγγένειες’ των πληροφοριών, των προερχόμενων από φαινομενικά ‘ξένους’ μεταξύ τους κλάδους. Έτσι αναπτύσσεται ο μηχανισμός του συσχετισμού -γονιδιακά καταγεγραμμένος τρόπος μάθησης στους ανθρώπους-και επιπλέον το υλικό που συγκεντρώνεται χρησιμοποιείται ως μέσο γνώσης και όχι σαν ένα λεύκωμα πληροφοριών. Έτσι, οι εκπαιδευόμενοι δεσμεύονται σε μια νοηματοδοτούμενη από την ίδια την εμπειρία εκπαιδευτική πράξη.

Ο στόχος της πρωταρχικής διεπιστημονικής έρευνας του συγκεκριμένου εργαστηρίου ήταν, μέσα από τη νευρολογική παρατήρηση και καταγραφή, να δημιουργηθεί ένα πρακτικό μοντέλο εξάσκησης, μια μέθοδος, που θα μπορεί να εφαρμόζεται σε ηθοποιούς με και χωρίς αναπηρία. Ο λόγος που επιλέχθηκε η νευρολογική παρατήρηση ήταν, διότι η νευρομυϊκή λειτουργία και κατ’ επέκταση η εξωτερική εκδήλωσή της, έχουν πολύ περισσότερα κοινά (παρά διαφορές) μεταξύ των ανθρώπων, απ’ ό,τι φανταζόμαστε.

Το αποτέλεσμα είναι η θέσπιση της συμπεριληπτικής μεθόδου υποκριτικής «νευρολογική προσέγγιση της υποκριτικής» μέσα από την οποία βασικές αρχές της υποκριτικής εξετάζονται και αναλύονται νευρολογικά έτσι ώστε, η θεώρησή και η μελέτη τους ν’ αποκτά ένα πρακτικό συμπεριληπτικό υπόβαθρο.

 

Μεθοδολογία

Το εργαστήριο περιλαμβάνει την ανάλυση μέσα από τη νευρολογική παρατήρηση 7 βασικών αρχών της υποκριτικής: Χαλάρωση, Συγκέντρωση, Δράση, Συναισθητική-συναισθηματική ανάκληση, Δεδομένες Συνθήκες, Τέμπο-Ρυθμός, Φαντασία.

Οι αρχές αυτές προσεγγίζονται και ερευνώνται σε δυο επίπεδα: θεωρητικό και πρακτικό.

Στο θεωρητικό επίπεδο εξετάζουμε τις αρχές αυτές σε νευρολογική βάση και αναλύουμε πάνω στην εννοιολογική τους ερμηνεία, την εφαρμογή που έχουν στο νευρομυϊκό μας σύστημα. Έτσι, έννοιες που μέχρι χθες έμεναν σ ένα θεωρητικό επίπεδο προσέγγισης με αποτέλεσμα την κατά το δοκούν πρακτική τους, να γίνονται μέσα από τη νευρολογική παρατήρηση μια οπτικοποιημένη και προσβάσιμη πληροφορία.

Έπειτα μεταφέρουμε τις πληροφορίες αυτές, στο πρακτικό επίπεδο. Χρησιμοποιώντας ασκήσεις της υποκριτικής αναλυμένες και σχεδιασμένες με βάση τη νευρολογική προσέγγιση αλλά και νευροδιαγνωστικές ασκήσεις προσαρμοσμένες στην υποκριτική κατεύθυνση, δοκιμάζουμε την εφαρμογή της νευρολογικής προσέγγισης ως συμπεριληπτική πρακτική προετοιμασίας στο θέατρο.

Η νευρολογική προσέγγιση της υποκριτικής είναι η πρωτότυπη μέθοδος δουλειάς της συμπεριληπτικής θεατρικής ομάδας ARTimeleia και η πρώτη καταγεγραμμένη συμπεριληπτική μέθοδος υποκριτικής στην Ελλάδα.

 

Εφαρμογές-Αποτελέσματα

Εφαρμόζοντας τη μεθοδολογία της νευρολογικής προσέγγισης της υποκριτικής τόσο σε εκπαιδευτικό πλαίσιο όσο και στη διαδικασία των προβών μέσα σ’ ένα χρονικό διάστημα 6 μηνών, παρατηρήθηκαν τα ακόλουθα:

- Αρμονικότερη συνεργασία ανάπηρων-νευροτυπικών ηθοποιών.

- Αποκτήθηκε πολύ πιο γρήγορα ένας κοινός ρυθμός και μια κοινή γλώσσα επικοινωνίας.

- Οι ανάπηροι ηθοποιοί διεύρυναν τα σωματικά τους όρια, δοκιμάζοντας κινήσεις που μέχρι τότε, φοβόντουσαν ή θεωρούσαν ότι δεν μπορούν να κάνουν.

- Έδειξαν περισσότερη εμπιστοσύνη σωματικά και ψυχικά σ’ έναν ευρύτερο κύκλο ανθρώπων, ενώ μέχρι τότε στηρίζονταν για τη σωματική τους διευκόλυνση και μεταφορά μόνο σε δικούς τους ανθρώπους.

Πρέπει να τονίσουμε εδώ ότι μέσα από την εφαρμογή του συμπεριληπτικού εκπαιδευτικού προγράμματος της νευρολογικής προσέγγισης της υποκριτικής δεν αξιώνουμε ιατρικά δεδομένα, καταγράφεται όμως μια βελτίωση της σωματικής και ψυχικής κατάστασης των ανθρώπων με αναπηρία, τέτοια που στη συγκεκριμένη ομάδα των νευρομυϊκών παθήσεων, λειτουργεί καταλυτικά στη σταθεροποίηση των συμπτωμάτων, πράγμα σημαντικό για τη βραδύτερη εξέλιξη των παθήσεων. Παράλληλα:

- Οι νευροτυπικοί ηθοποιοί διεύρυναν το βαθμό αντίληψης και ενσυναίσθησης.

- Έδειξαν μεγαλύτερη τόλμη και εμπιστοσύνη στον εαυτό τους.

- Υπήρξαν πιο γενναιόδωροι σκηνικά.

 

 

Προϋποθέσεις συμμετοχής

 Το πρακτικό μέρος περιλαμβάνει σωματική πρακτική (χειροπρακτική) της εισηγήτριας στους συμμετέχοντες αλλά και των συμμετεχόντων μεταξύ τους.

 Άνετα ρούχα.

 

 

Η Αννίτα Καπουσίζη είναι σκηνοθέτης και εκπαιδεύτρια συμπεριληπτικών παραστατικών τεχνών. Μέχρι το 2017 ήταν υπεύθυνη του θεατρικού εργαστηρίου του MDA HELLAS (Σωματείο ανθρώπων με νευρομυϊκές παθήσεις). Αυτή ήταν η αρχή της έρευνας που συνέχισε στην Αμερική ως Υπότροφος Καλλιτέχνης του Ιδρύματος Fulbright 2016-2017. Στην Αμερική συνεργάστηκεμετο Carolinas Healthcare System Neurosciences Institute καιτο American Center for the Alexander Technique. Αποτέλεσμα ήταν η καταγραφή μιας συμπεριληπτικής μεθόδου υποκριτικής με τον όρο «Νευρολογική προσέγγιση της Υποκριτικής». Το εγχειρίδιο: «Το θεατρικό εκπαιδευτικό μοντέλο μέσα από τη νευρολογική προσέγγιση της υποκριτικής- Δουλεύοντας με ανθρώπους με νευρομυϊκές παθήσεις» εκδόθηκε τον Μάιο του 2023 από τις εκδόσεις ΊΩΝ και αποτελεί την πρώτη καταγεγραμμένη συμπεριληπτική μέθοδο υποκριτικής στην Ελλάδα. Είναι η ιδρύτρια και καλλιτεχνική υπεύθυνη της συμπεριληπτικής θεατρικής ομάδας ARTimeleia (www.artimeleia.com)

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 21/3/2025, 16.30-19.00

 

«Το Παιχνίδι της Σχεδίας ή αλλιώς Παρά λίγη καρδιά θα' ταν ο κόσμος άλλος»
Γεωργία Αντωνίου, εκπαιδευτικός, 5ο Γυμνάσιο Κέρκυρας 
Αγγελική Κλάδη, εκπαιδευτικός, 5ο Γυμνάσιο Κέρκυρας 
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 5405 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Η αποδοχή του εαυτού/ της εαυτής  μέσα από την επιβεβαίωση των άλλων»
Λάμπρος Αραπάκος, κοινωνικός λειτουργός
Γιούλη Δούβου, θεατρολόγος, θεατροπαιδαγωγός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 131 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Μπορώ, μπορείς, μπορούμε... για την υποστήριξη της διαφορετικότητας μέσα από την ενίσχυση της γενικής αυτοπεποίθησης των εφήβων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση»
Αικατερίνη Ασημίδου, εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, μουσικός 
Αντώνιος Λενακάκης, Καθηγητής Θεατρικής Τέχνης και Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Παιδαγωγική Σχολή, ΑΠΘ 
Άγγελος Σουλιώτης, εκπαιδευτικός, καθηγητής μουσικής
Γλώσσα: Ελληνικά 
Αίθουσα: 5407 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Θέατρο της επινόησης - νέα νοήματα και νέα αφηγήματα»
Σοφία Βγενοπούλου παιδοψυχίατρος, σκηνοθέτρια, θεατροπαιδαγωγός-εμψυχώτρια ομάδων
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 409-χορωδίας (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Biography Based Language Teaching Through Creative Drama"
Ferah Burgul Adıgüzel Assoc. Prof. Gazi University Gazi Faculty of Education, Turkey
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 132 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

Oficina Manta plus democracy and modern slavery"
Hugo Miguel Coelho
, ExQuorum, Portugal
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 127 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"I am Malala - a process drama approach to address gender-based violence in classrooms"
Adam Cziboly, 
associate professor Western Norway University of Applied Sciences, Norway
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 310 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Lotus Project yoga meets poetry"
Bruno Freyssinet 
artistic director of Transplanisphere France
Foteini Dimitriou Yoga Family Violet Alignment school, Greece
Γλώσσα: Αγγλικά/Ελληνικά/Γαλλικά
Αίθουσα: 311 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Το θεατρικό εκπαιδευτικό μοντέλο μέσα από την νευρολογική προσέγγιση της υποκριτικής»
Αννίτα Καπουσίζη, Εκπαιδεύτρια συμπεριληπτικών παραστατικών τεχνών, Καλλιτεχνική υπεύθυνη θεατρικής ομάδας ARTimeleia
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 5404 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Who Was My Granny"
Sunčica Milosavljević, theatre director, drama pedagogue, Serbia
Nataša Milojević, drama and dance pedagogue, Serbia
Mladen Brekić, Youth Drama Club POKUS, Serbia
Sara Prodanović, Youth Drama Club POKUS, Serbia
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 5204 -νυκτών οργάνων (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

POWER!- Εξερευνώντας και μπλοκάροντας τους ρατσισμούς μέσα μας και γύρω μας"
Γιώργος Μόσχος,
 Διευθυντής του Προγράμματος Νεανικής Συμμετοχής YES, ΠΨΥΠΕ
Όλγα Ορφανίδου, δασκάλα σε δημοτικό σχολείο
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 410 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Χίλιες γλώσσες του χορού: Ο χορός ως εργαλείο συμπερίληψης»
Μαρία Παπαδοπούλου
, εκπαιδευτικός κίνησης, InDancEdu
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: Εστιατόριο (χώρος με δυσκολία προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Journey to the Water"
Tríona Stokes, 
Drama Lecturer, Maynooth University, Ireland
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 312 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Της Γης ο Αφαλός – Ένα Πρόγραμμα για την Συμπερίληψη»
Μαρία Φραγκή, 
Μέλος ΕΕΠ στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πατρών
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 313 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ 22/3/2025, 09.30-12.00

 

«Το θέατρο ως πρακτική επίγνωσης: 1955 - 2024, μια διαδρομή με λεωφορείο»
Μαρία Όλγα Αθηναίου
, Πρακτικός του θεάτρου, Processworker
Γλώσσα: Αγγλικά/Ελληνικά
Αίθουσα: 5404  (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Αποσταθεροποιούμε τα καθιερωμένα αποδομώντας τις ρίζες του φασισμού»
Κατερίνα Αλεξιάδη, 
εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός
Βασίλης Κλησιάρης, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 5405  (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"The things couldn't fit in my suitcase"
Ömer Adıgüzel, Prof. University Faculty of Educational Sciences, Turkey
Zeki Özen, Assoc. Prof.  Ankara University Faculty of Educational Sciences, Turkey
Γλώσσα: Αγγλικά / Τουρκικά / Γερμανικά
Αίθουσα: 131 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Oratio Mix, intercultural dialog at school"
Noémie Besace
, artist, pedagogue, France
Bruno Freyssinet, artistic director Transplanisphère, France
Γλώσσα: Αγγλικά/Γαλλικά
Αίθουσα: 132 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Embodied Storytelling: Exploring Kathabhinaya for Empowering Vulnerable Social Groups"
Janardan Ghosh, 
story performer, creative director, education officer, India
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 409-χορωδίας (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Εγώ, Εσύ, Μαζί!»
Ειρήνη Ζώη,
 εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός,
Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, ψυχολόγος, ψυχοθεραπεύτρια
Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 310 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Καθημερινές ιστορίες μέσα από το ίχνος, την κίνηση και τον ήχο» - Μια συμπεριληπτική προσέγγιση εμπνευσμένη από την παιδαγωγική του τόπου, την κινησιολογία και το έργο της Trisha Brown
Βαγγέλης Κολότσιος
, εκπαιδευτικός
Ελίνα Βαφειάδη, εκπαιδευτικός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 127 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

""Devising as a Process of Inclusion and Developing Group Harmony" 
Sanja Krsmanović Tasić, 
choreographer, dance-theatre practitioner, Serbia 
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 5204-Νυκτών Οργάνων (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Ο πρίγκιπας κι ο πρίγκιπας"
Γιώργος Κωνσταντινίδης, παιδοψυχολόγος, ηθοποιός, εθελοντής στο Πολύχρωμο Σχολείο
Έλενα Σκαρπίδου, επιμορφώτρια Σεξουαλικής Εκπαίδευσης, υπεύθυνη τομέα Εκπαίδευσης Πολύχρωμου Σχολείου
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 5407 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Θέατρο με όχημα το τραγούδι»
Άρης Μπινιάρης, σκηνοθέτης, ηθοποιός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: Εστιατόριο (με δυσκολία προσβάσιμος χώρος σε αμαξίδιο)

""The Red Lantern Festival, or How the Emperor’s Maidservant changed his Mind and Saved the People"
John O’ Toole, Professor University of Melbourn, Australia
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 410 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Truth or Lie’ - simple responses to a complex world
Lutz Pickardt
director, theatre pedagogue, BuT, Germany
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 313 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Elements of applied theater and technique by Ivana Chubbuk 12 Tools in drama pedagogy on examples of scenes from plays by A.P. Chekhov"
Arma Tanovic Brankovic Professor on Academy of Performing Arts, Bosnia and Herzegovina
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 311 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"One Well, One World: Activating Water Justice in the Global Textile Industry"
Philip Valle 
Lecturer - Department of Theatre and Dance, California Polytechnic State University, USA
Phyllis Wong Lecturer - Department of Theatre and Dance, California Polytechnic State University, USA
Jenna Brock Student, Research and Teaching Assistant - California Polytechnic State University, USA
Sara Sjoblom Student and Research Assistant - California Polytechnic State University USA
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 312 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 23/3/2025 09.30-11.30

“Getting into improv theatre”
Frank Hohl, theatre pedagogue, Germany
Language: English/German
Αίθουσα: 313 (προσβάσιμη σε αμαξίδια)

«‘Πού είναι η μαμά;’ Το θέατρο/δράμα στην εκπαίδευση για την ισότητα των φύλων»
Μάρθα Κατσαρίδου 
Επίκουρη Καθηγήτρια Θεάτρου στην Εκπαίδευση,  Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Koldo Vío, Θεατροπαιδαγωγός, Σκηνοθέτης, Ελλάδα/Ισπανία
Γλώσσα: Αγγλικά/Ελληνικά
Αίθουσα: 132 (μη προσβασιμη σε αμαξίδια)

«Κώδικες Υπό Σκιάν»
Αγλαΐα Νάκα
  Θεατρολόγος
Χρήστος Ραχιώτης Ηθοποιός, Εμψυχωτής, Εκπαιδευτικός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 127  (μη προσβασιμη σε αμαξίδια)

"Play Jam"
Eleni Papaioannou, Movement Educator, Choreographer, Performer, Greece
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 131  (μη προσβασιμη σε αμαξίδια)

«Μιλώντας για τις ιδέες του μίσους στην τάξη»
Κωστής Παπαϊωάννου,
διευθυντής «ΣΗΜΕΙΟ για την μελέτη και αντιμετώπιση της ακροδεξιάς»
Ασπασία Καλησώρα, εκπαιδευτικός, μέλος «ΣΗΜΕΙΟ για την μελέτη και αντιμετώπιση της ακροδεξιάς»
Γλώσσα: Ελληνικά 
 Αίθουσα: 5204-νυκτων οργάνων (προσβάσιμη σε αμαξίδια)


 

Επιτροπές - Συνεργαζόμενοι φορείς

Εγγραφές - Επικοινωνία

Πρόγραμμα

Ανακοινώσεις

Ομάδες εργασίας/Θεματικά τραπέζια

Κεντρικές ομιλίες

Δρώμενα & άλλες προ/μετά Συνεδριακές εκδηλώσεις