Θέατρο του Καταπιεσμένου
Θέατρο Φόρουμ

ανακοινώσεις - υλικό - βιβλίογραφία - άρθρογραφία - δράσεις
 

"...to be citizens, it is not enough to live in society;
w
e have to transform it..."  (Augusto Boal)

 

 

"Θέατρο Φόρουμ & εκπαίδευση"

Βιβλίο

Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα και τεχνικές θεάτρου φόρουμ

Άρθρα

Άρθρα (στα Ελληνικά) για τον Μπόαλ και το Θέατρο του Καταπιεσμένου

Φεστιβάλ

Διθενή Φεστιβάλ & Εκδηλώσεις Θεάτρου του Καταπιεσμένου

Γλωσσάρι

Γλωσσάρι του Θεάτρου του Καταπιεσμένου
Δείτε εδώ

Jana Shanskriti "ΑΝΤΙΓΟΝΗ" ως Φόρουμ στην Kalkata India

Νίκος Γκόβας
ελεύθερη πρόσβαση

From spectarors to spect-actors

Bruce Burton & John O'Toole (2005) Enhanced Forum Theatre: Where Boal’s Theatre of the Oppressed Meets Process Drama in the Classroom

The Aesthetics of the Oppressed

"Το παραμύθι της Σούα-Σούα" 

Augusto Boal (μτφ Ρένα Μοράρη)
Ελεύθερη πρόσβαση (ελληνικά)

Politics, Education, Change 

Δράσεις ΘτΚ & Θεάτρου Φόρουμ

Παράσταση - θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο «349’ ακόμα…»

Παράσταση - θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο «349’ ακόμα…»

Αθήνα, 20/12/2018, Παράσταση θεάτρου φόρουμ, στο Επίκεντρο

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 20/12/2018 10:00 πμ - 1:00 μμ Export event


Παράσταση Θεάτρου Φόρουμ - «349΄ακόμα...»

«Δεν φοβάμαι, έχω φίλους, εσύ;»

Αθήνα, 20/12/2018

στο Επίκεντρο, Πέτρας 93, Κολωνός

Πληροφορίες της παράστασης
Παράσταση που απευθύνεται σε μαθητές Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού, σε εφήβους Γυμνασίου και Λυκείου. 
Πλήθος μαθητών: 22
Διάρκεια παράστασης: 2 ώρες και 45 λεπτά


Μια παράσταση «Φόρουμ» για την ενδοσχολική βία και την αντιμετώπισή της.

Από τη θεατροπαιδαγωγική ομάδα ΠΑιΘέΑ (Παιδαγωγική και Θέατρο)

Στο έργο «349΄ ακόμα…» κεντρικό πρόσωπο είναι ένας ευαίσθητος και μοναχικός μαθητής της Στ΄ τάξης, ο Μαρίνος. Του αρέσει να ζωγραφίζει, αλλά δεν τα καταφέρνει όμως το ίδιο καλά και στο ποδόσφαιρο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να γίνει στόχος από μια ομάδα συμμαθητών του, με αρχηγό τον Γρηγόρη, οι οποίοι τον κοροϊδεύουν, τον εκφοβίζουν και τον χτυπούν. Ο Μαρίνος επιχειρεί να ζητήσει βοήθεια από τη δασκάλα του, αλλά διστάζει να αποκαλύψει όλα τα περιστατικά που του συμβαίνουν. Η δασκάλα του δεν αντιλαμβάνεται τις διαστάσεις του προβλήματος και του δίνει κάποιες γενικές συμβουλές. Ένας συμμαθητής του που παρατηρεί την κατάσταση προσπαθεί να τον προσεγγίσει, αλλά ο Μαρίνος από φόβο δε δέχεται τη βοήθειά του και παραμένει απομονωμένος. Παράλληλα, συχνά αρνείται να πάει στο σχολείο προφασιζόμενος αδιαθεσία γεγονός που ερμηνεύεται ως τεμπελιά από την πολυάσχολη μητέρα του. Αδυνατώντας να χειριστεί αποτελεσματικά την κατάσταση και να ξεφύγει από το αδιέξοδο, στο τέλος της παράστασης, κάνει δραματική έκκληση στο κοινό να τον βοηθήσει. Αυτή είναι και η αφορμή για να συμμετέχουν οι ενεργοποιημένοι από την παράσταση θεατές στη δράση, κατά την επανάληψη των σκηνών, προκειμένου, παίζοντας τον ρόλο του Μαρίνου, να προτείνουν με την παρέμβασή τους νέες στρατηγικές που θα μπορούσαν να μεταβάλλουν την κατάσταση. 

Περισσότερα στο: http://www.paithea.gr/


Οργάνωση: Θεατροπαιδαγωγική Ομάδα ΠΑιΘέΑ σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Σε συνεργασία με την ActionAid Hellas

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

 





Αναζήτηση