Εργαστήρια Συνεδρίου 2025

ΕΓΓΡΑΦΗ: Tα εργαστηρια της Παρασκευής και του Σαββάτου είναι διάρκειας 2,5 ωρών, ενώ της Κυριακής είναι 2 ωρών. 
Οι θέσεις στα Εργαστήρια είναι περιορισμένες. Η εγγραφή σε αυτά θα γίνει μετά την γενική εγγραφή στο Συνέδριο και θα τηρηθεί σειρα προτεραιότητας.
Συγκεκριμένα: Εφόσον έχετε ολοκληρώσει την διαδικασία  εγγραφής, θα σταλεί στο email σας προσωπικό μήνυμα, κατά προτεραιότητα ανάλογα με την ημερομηνία εγγραφής, που θα σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε ποιο εργαστήριο θα θέλετε να παρακολουθήσετε.
Σημείωση: πριν δηλώσετε, βεβαιωθείτε για τη γλώσσα εργαστηρίου
, την ημερα και ώρα. Καθώς τα Εργαστήρια προσφερονται στην ίδια χρονική ζώνη, μπορείτε να επιλέξετε μονο ένα κάθε ημέρα.

Δείτε πιό κάτω τα Εργαστηρια ανά ημέρα. Για περιγραφή, ήμερα, ώρα, γλώσσα κάντε κλίκ στο τίτλο του εργαστηρίου.

Σημ. Ο αστερίσκος ακολουθούμενος από το θηλυκό γένος χρησιμοποιείται για να υποδηλώσει κάθε έμφυλη ταυτότητα.


 

 

 

"Από την προσωπική εμπειρία στη θεατρική γραφή"

"Από την προσωπική εμπειρία στη θεατρική γραφή"

Χιλιομόδι, 24-29/8/2022, Κύριο Εργαστήριο Κατασκήνωσης 2022, Πένυ Φυλακτάκη, Τζένη Καραβίτου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/8/2022 5:00 μμ - 29/8/2022 3:00 μμ Export event

Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΛΟΓΩ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ  ΕΜΨΥΧΩΤΡΙΑΣ

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ  2022
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΚΥΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 24-29/8/2022

"Από την προσωπική εμπειρία στη θεατρική γραφή"

Πένυ Φυλακτάκη, θεατρική συγγραφέας/σεναριογράφος Τζένη Καραβίτου,  φιλόλογος/θεατροπαιδαγωγός

 

(ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ 2022 ΕΔΩ)

 

Σε αυτό το εργαστήριο θεατρικής γραφής  οι προσωπικές μας εμπειρίες θα αποτελέσουν την πρώτη ύλη, για να γράψουμε θεατρικούς μονολόγους που μπορούν να παιχτούν στη σκηνή. Θα αξιοποιήσουμε τεχνικές του θεάτρου, θα μελετήσουμε τους θεατρικούς κώδικες με τους οποίους το βίωμα μπορεί να μετατραπεί σε θεατρικό κείμενο,  θα πειραματιστούμε με τις λέξεις, θα διασκεδάσουμε και θα διερευνήσουμε το προσωπικό μας στυλ γραφής. Θα εκμεταλλευτούμε και θα απολαύσουμε  το προνόμιο που μας δίνει το γράψιμο μέσα στο υποστηρικτικό  πλαίσιο της ομάδας,  που γίνεται ο πρώτος μας ακροατής, το πρώτο μας κοινό. Θα μοιραστούμε τη συγκίνηση, το παίδεμα και τη χαρά της  γραφής, και θα βάλουμε στις αποσκευές μας γνώσεις για το συγκεκριμένο θεατρικό είδος, τις οποίες θα μπορούμε να αξιοποιήσουμε όπως ο καθένας και η καθεμία επιθυμεί. 

 

Η Πένυ Φυλακτάκη εργάζεται στον χώρο του σεναρίου και της θεατρικής γραφής  από το 2004. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το University of Surrey, UK, και διδακτορικού διπλώματος στον τομέα της Μετάφρασης και των Διαπολιτισμικών Σπουδών από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Στόχος της είναι η συγγραφή μυθοπλασίας υψηλής ποιότητας που μπορεί να αφήσει ένα ανεξίτηλο σημάδι στη μνήμη του κοινού.
Ως θεατρική συγγραφέας έχει τιμηθεί με το Κρατικό Βραβείο Θεατρικού Έργου του Υπουργείου Πολιτισμού (2004) και το Βραβείο της Ένωσης Σεναριογράφων (2017), ενώ το έργο της «Λουκρητία» ήταν υποψήφιο για Καλύτερο Θεατρικό Έργο 2020. Αντιπροσώπευσε την Ελλάδα στο Φόρουμ Σύγχρονης Δραματουργίας «Αφιέρωμα στα Βαλκάνια» το 2014, ενώ το έργο της «Φύκι στο Βυθό» ανέβηκε στη Νέα Υόρκη υπό την αιγίδα του Greek Play Project New York, του Ιδρύματος Ωνάση, του ΥΠΠΟ και του Εθνικού Θεάτρου το 2018. Τα 20 έργα που έχει γράψει μέχρι σήμερα έχουν ανεβεί σε Ελλάδα και εξωτερικό (Λονδίνο, Οξφόρδη και Νέα Υόρκη), ενώ έχουν όλα μεταφραστεί στα Αγγλικά και Ισπανικά. Στον χώρο των οπτικοακουστικών παραγωγών, το σενάριο της στην ταινία μεγάλου μήκους "Luger" έκανε πρεμιέρα στις αίθουσες τον Δεκέμβρη του 2021 από την Odeon. Στον τομέα της διαφήμισης συνεργάζεται από το 2016 με τις διαφημιστικές εταιρίες Convey Communications and Perception στην παραγωγή σεναρίων για εταιρικά βίντεο, ενημερωτικές καμπάνιες κοινωνικής ευαισθητοποίησης και διαφημίσεις (CSL Behring, Siemens Healthineers, Greek Diabetes Association, Proelectro FIFA κτλ), σε ηλεκτρονικά μέσα και την ανοιχτή τηλεόραση. Από το 2001 μέχρι σήμερα είναι σταθερή συνεργάτης ως Πανεπιστημιακή διδάσκουσα Θεατρικής Γραφής, Λογοτεχνικής Μετάφρασης και Μυθοπλασίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Το λογοτεχνικό έργο «Ιβάνωφ: Θύελλα και Τόλμη» που κυκλοφόρησε το καλοκαίρι του 2020 από τις εκδόσεις Λιβάνη είναι το πρώτο της μυθιστόρημα.

Η Τζένη Καραβίτου υπηρέτησε τη δημόσια εκπαίδευση ως φιλόλογος ως το 2015. Σπούδασε θέατρο και  θεατροπαιδαγωγική στο University of Essex, στο Royal Holloway University of London, εκπαιδεύτηκε και εξακολουθεί να μαθαίνει από σπουδαίους δασκάλους του θεάτρου, της παιδαγωγικής και της γραφής, όπως η Bobby Baker, ο David Pammenter, ο Adrian Jackson, ο Στρατής Πασχάλης  και πολλοί άλλοι στους οποίους χρωστά απέραντη ευγνωμοσύνη. Από το 2011 ως το 2020 συμμετείχε στην Ομάδα Δημιουργικής Έκφρασης,  που δημιούργησε εθελοντικά  το ψηφιακό έργο  «Πολύτροπη Γλώσσα»,  για τη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Στο πλαίσιο της συμμετοχής της στον σχεδιασμό  και την υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων του ΠΔΘΕ,  συμμετείχε από το 2015 ως το 2021 στο «κι αν ήσουν εσύ;», ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων»,  που υλοποιείται από το ΠΔΘΕ και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, ως εμψυχώτρια μαθητικών ομάδων, επιμορφώτρια ενηλίκων, περιφερειακή συντονίστρια Β. Ελλάδος  και  σύμβουλος επιμορφωτικών δράσεων. Το 2016 συμμετείχε ως  ειδική επιστήμων-εμπειρογνώμων στην Ομάδα Εκπόνησης  Προγραμμάτων Σπουδών του ΙΕΠ για τα Καλλιτεχνικά  Γυμνάσια. Aπό το 2017 ως το 2019 συμμετείχε στο πρόγραμμα Europe in Perspective: Transnational Training on Diversity in Cultural Learning εκπροσωπώντας το ΠΔΘΕ ως εταίρο επιμόρφωσης και υλοποίησης. Μαζί με την Ελπίδα Κομιανού διοργάνωσαν πενθήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο εκπαιδευτικών- καλλιτεχνών από 11 ευρωπαϊκές  χώρες στη Θεσσαλονίκη, και μετέφρασαν το εκπαιδευτικό υλικό στα ελληνικά. Τα τελευταία χρόνια μελετά συστηματικά και γράφει. Ποιήματά της δημοσιεύονται σε ηλεκτρονικά περιοδικά, ενώ σύντομα θα εκδοθεί η πρώτη της  έντυπη ποιητική συλλογή.  Έχει γράψει: Young Theatre Voices 2007: Ancientmyths and contemporary life,Το Πορτοκάλι με την Περόνη-Θεατρικές ασκήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες (μέλος της συγγραφικής ομάδας), «… κι εμείς καλύτερα: 33 «Καλλιτεχνικά» παραμύθια» (επιμέλεια) κ.ά. Μεταφράσεις:  Καφέ Σωκράτης: Νέα Γεύση φιλοσοφίας του Κρίστοφερ Φίλιπς (Κέδρος), Μια ερωτική ιστορία του Γκάζι Αλγκοζαίμπι (Κέδρος), Να σκέφτεσαι τους άλλους: δώδεκα ποιήματα του Παλαιστίνιου ποιητή Μαχμούντ Νταρουίς (Νήσος και ΠΔΘΕ) κ.ά.

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Πληρ. info@theatroedu.gr / 2106541600

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 21/3/2025, 16.30-19.00

 

«Το Παιχνίδι της Σχεδίας ή αλλιώς Παρά λίγη καρδιά θα' ταν ο κόσμος άλλος»
Γεωργία Αντωνίου, εκπαιδευτικός, 5ο Γυμνάσιο Κέρκυρας 
Αγγελική Κλάδη, εκπαιδευτικός, 5ο Γυμνάσιο Κέρκυρας 
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 5405 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Η αποδοχή του εαυτού/ της εαυτής  μέσα από την επιβεβαίωση των άλλων»
Λάμπρος Αραπάκος, κοινωνικός λειτουργός
Γιούλη Δούβου, θεατρολόγος, θεατροπαιδαγωγός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 131 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Μπορώ, μπορείς, μπορούμε... για την υποστήριξη της διαφορετικότητας μέσα από την ενίσχυση της γενικής αυτοπεποίθησης των εφήβων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση»
Αικατερίνη Ασημίδου, εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, μουσικός 
Αντώνιος Λενακάκης, Καθηγητής Θεατρικής Τέχνης και Αγωγής, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Παιδαγωγική Σχολή, ΑΠΘ 
Άγγελος Σουλιώτης, εκπαιδευτικός, καθηγητής μουσικής
Γλώσσα: Ελληνικά 
Αίθουσα: 313 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Θέατρο της επινόησης - νέα νοήματα και νέα αφηγήματα»
Σοφία Βγενοπούλου παιδοψυχίατρος, σκηνοθέτρια, θεατροπαιδαγωγός-εμψυχώτρια ομάδων
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 409-χορωδίας (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Biography Based Language Teaching Through Creative Drama"
Ferah Burgul Adıgüzel Assoc. Prof. Gazi University Gazi Faculty of Education, Turkey
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 132 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

Oficina Manta plus democracy and modern slavery"
Hugo Miguel Coelho
, ExQuorum, Portugal
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 127 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"I am Malala - a process drama approach to address gender-based violence in classrooms"
Adam Cziboly, 
associate professor Western Norway University of Applied Sciences, Norway
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 310 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Lotus Project yoga meets poetry"
Bruno Freyssinet 
artistic director of Transplanisphere France
Foteini Dimitriou Yoga Family Violet Alignment school, Greece
Γλώσσα: Αγγλικά/Ελληνικά/Γαλλικά
Αίθουσα: 311 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Το θεατρικό εκπαιδευτικό μοντέλο μέσα από την νευρολογική προσέγγιση της υποκριτικής»
Αννίτα Καπουσίζη, Εκπαιδεύτρια συμπεριληπτικών παραστατικών τεχνών, Καλλιτεχνική υπεύθυνη θεατρικής ομάδας ARTimeleia
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 5404 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Who Was My Granny"
Sunčica Milosavljević, theatre director, drama pedagogue, Serbia
Nataša Milojević, drama and dance pedagogue, Serbia
Mladen Brekić, Youth Drama Club POKUS, Serbia
Sara Prodanović, Youth Drama Club POKUS, Serbia
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 5204 -νυκτών οργάνων (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

POWER!- Εξερευνώντας και μπλοκάροντας τους ρατσισμούς μέσα μας και γύρω μας"
Γιώργος Μόσχος,
 Διευθυντής του Προγράμματος Νεανικής Συμμετοχής YES, ΠΨΥΠΕ
Όλγα Ορφανίδου, δασκάλα σε δημοτικό σχολείο
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 410 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Χίλιες γλώσσες του χορού: Ο χορός ως εργαλείο συμπερίληψης»
Μαρία Παπαδοπούλου
, εκπαιδευτικός κίνησης, InDancEdu
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: Εστιατόριο (χώρος με δυσκολία προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Journey to the Water"
Tríona Stokes, 
Drama Lecturer, Maynooth University, Ireland
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 312 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Της Γης ο Αφαλός – Ένα Πρόγραμμα για την Συμπερίληψη»
Μαρία Φραγκή, 
Μέλος ΕΕΠ στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Πατρών
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 5406 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΣΑΒΒΑΤΟΥ 22/3/2025, 09.30-12.00

 

«Το θέατρο ως πρακτική επίγνωσης: 1955 - 2024, μια διαδρομή με λεωφορείο»
Μαρία Όλγα Αθηναίου
, Πρακτικός του θεάτρου, Processworker
Γλώσσα: Αγγλικά/Ελληνικά
Αίθουσα: 5404  (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Αποσταθεροποιούμε τα καθιερωμένα αποδομώντας τις ρίζες του φασισμού»
Κατερίνα Αλεξιάδη, 
εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός
Βασίλης Κλησιάρης, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 5405  (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"The things couldn't fit in my suitcase"
Ömer Adıgüzel, Prof. University Faculty of Educational Sciences, Turkey
Zeki Özen, Assoc. Prof.  Ankara University Faculty of Educational Sciences, Turkey
Γλώσσα: Αγγλικά / Τουρκικά / Γερμανικά
Αίθουσα: 131 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Oratio Mix, intercultural dialog at school"
Noémie Besace
, artist, pedagogue, France
Bruno Freyssinet, artistic director Transplanisphère, France
Γλώσσα: Αγγλικά/Γαλλικά
Αίθουσα: 132 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Embodied Storytelling: Exploring Kathabhinaya for Empowering Vulnerable Social Groups"
Janardan Ghosh, 
story performer, creative director, education officer, India
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 409-χορωδίας (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Εγώ, Εσύ, Μαζί!»
Ειρήνη Ζώη,
 εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός,
Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, ψυχολόγος, ψυχοθεραπεύτρια
Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικός, θεατροπαιδαγωγός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 310 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Καθημερινές ιστορίες μέσα από το ίχνος, την κίνηση και τον ήχο» - Μια συμπεριληπτική προσέγγιση εμπνευσμένη από την παιδαγωγική του τόπου, την κινησιολογία και το έργο της Trisha Brown
Βαγγέλης Κολότσιος
, εκπαιδευτικός
Ελίνα Βαφειάδη, εκπαιδευτικός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 127 (χώρος μη προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

""Devising as a Process of Inclusion and Developing Group Harmony" 
Sanja Krsmanović Tasić, 
choreographer, dance-theatre practitioner, Serbia 
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 5204-Νυκτών Οργάνων (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Ο πρίγκιπας κι ο πρίγκιπας"
Γιώργος Κωνσταντινίδης, παιδοψυχολόγος, ηθοποιός, εθελοντής στο Πολύχρωμο Σχολείο
Έλενα Σκαρπίδου, επιμορφώτρια Σεξουαλικής Εκπαίδευσης, υπεύθυνη τομέα Εκπαίδευσης Πολύχρωμου Σχολείου
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 5406 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

«Θέατρο με όχημα το τραγούδι»
Άρης Μπινιάρης, σκηνοθέτης, ηθοποιός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: Εστιατόριο (με δυσκολία προσβάσιμος χώρος σε αμαξίδιο)

""The Red Lantern Festival, or How the Emperor’s Maidservant changed his Mind and Saved the People"
John O’ Toole, Professor University of Melbourn, Australia
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 410 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Truth or Lie’ - simple responses to a complex world
Lutz Pickardt
director, theatre pedagogue, BuT, Germany
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 313 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"Elements of applied theater and technique by Ivana Chubbuk 12 Tools in drama pedagogy on examples of scenes from plays by A.P. Chekhov"
Arma Tanovic Brankovic Professor on Academy of Performing Arts, Bosnia and Herzegovina
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 311 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)

"One Well, One World: Activating Water Justice in the Global Textile Industry"
Philip Valle 
Lecturer - Department of Theatre and Dance, California Polytechnic State University, USA
Phyllis Wong Lecturer - Department of Theatre and Dance, California Polytechnic State University, USA
Jenna Brock Student, Research and Teaching Assistant - California Polytechnic State University, USA
Sara Sjoblom Student and Research Assistant - California Polytechnic State University USA
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 312 (χώρος προσβάσιμος σε αμαξίδιο)


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 23/3/2025 09.30-11.30

“Getting into improv theatre”
Frank Hohl, theatre pedagogue, Germany
Language: English/German
Αίθουσα: 313 (προσβάσιμη σε αμαξίδια)

«‘Πού είναι η μαμά;’ Το θέατρο/δράμα στην εκπαίδευση για την ισότητα των φύλων»
Μάρθα Κατσαρίδου 
Επίκουρη Καθηγήτρια Θεάτρου στην Εκπαίδευση,  Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Koldo Vío, Θεατροπαιδαγωγός, Σκηνοθέτης, Ελλάδα/Ισπανία
Γλώσσα: Αγγλικά/Ελληνικά
Αίθουσα: 132 (μη προσβασιμη σε αμαξίδια)

«Κώδικες Υπό Σκιάν»
Αγλαΐα Νάκα
  Θεατρολόγος
Χρήστος Ραχιώτης Ηθοποιός, Εμψυχωτής, Εκπαιδευτικός
Γλώσσα: Ελληνικά
Αίθουσα: 127  (μη προσβασιμη σε αμαξίδια)

"Play Jam"
Eleni Papaioannou, Movement Educator, Choreographer, Performer, Greece
Γλώσσα: Αγγλικά
Αίθουσα: 131  (μη προσβασιμη σε αμαξίδια)

«Μιλώντας για τις ιδέες του μίσους στην τάξη»
Κωστής Παπαϊωάννου,
διευθυντής «ΣΗΜΕΙΟ για την μελέτη και αντιμετώπιση της ακροδεξιάς»
Ασπασία Καλησώρα, εκπαιδευτικός, μέλος «ΣΗΜΕΙΟ για την μελέτη και αντιμετώπιση της ακροδεξιάς»
Γλώσσα: Ελληνικά 
 Αίθουσα: 5204-νυκτων οργάνων (προσβάσιμη σε αμαξίδια)


 

Επιτροπές - Συνεργαζόμενοι φορείς

Εγγραφές - Επικοινωνία

Πρόγραμμα

Ανακοινώσεις

Ομάδες εργασίας/Θεματικά τραπέζια

Κεντρικές ομιλίες

Δρώμενα & άλλες προ/μετά Συνεδριακές εκδηλώσεις