Αποτελέσματα αναζήτησης

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2023

ΗΡΑΚΛΕΙΟ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2023

Ηράκλειο, 3/12/2023, Εργαστήριο "Χωρ-εύουμε;"

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 3/12/2023 10:00 πμ - 2:00 μμ Export event

Πρόσκληση για τον Εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2023

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2023:
 
«Χωράμε όλες και όλοι; Αναζητώντας μια νέα σχέση με το περιβάλλον και τον δημόσιο χώρο»

ΗΡΑΚΛΕΙΟ  3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 10:00-14:00
στον χώρο του 8ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου και στον υπαίθριο χώρο του Λάκκου Ηρακλείου

Εργαστήριο "Χωρ-εύουμε;"


Από το 2008 ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) έχει ορίσει την 27η Νοεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση και κάθε χρόνο καλεί τα μέλη του και όλους όσοι εμπλέκονται με το θέατρο, το Εκπαιδευτικό Δράμα, το θεατρικό παιγνίδι στην τυπική ή μη τυπική εκπαίδευση, να τη γιορτάζουν με εκδηλώσεις, παραστάσεις, επιμορφωτικές συναντήσεις, παρεμβάσεις σε σχολεία κ.ά.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ), τακτικό μέλος του IDEA, συμμετέχει και φέτος στην Ελλάδα στις εκδηλώσεις αυτές, καλώντας εκπαιδευτικούς, καλλιτέχνες, θεατρολόγους, φοιτητές/φοιτήτριες και μαθητές/μαθήτριες να γιορτάσουν την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση στις 27 Νοεμβρίου 2022 με δράσεις μέσα στο γενικό θεματικό πλαίσιο "Μπροστά στις νέες προκλήσεις: «Χωράμε όλες και όλοι; Αναζητώντας μια νέα σχέση με το περιβάλλον και τον δημόσιο χώρο"

Πιστό και φέτος στο ραντεβού για τον εορτασμό της το τοπικό Γραφείο ΠΔΘΕ Ηρακλείου Λασιθίου διοργανώνει δωρεάν, δια ζώσης,
Βιωματικό Εργαστήρι 4ωρών για εκπαιδευτικούς με τίτλο: «Χωρ-εύουμε;»,
την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023 10:00-14:00
Εμψύχωση Χριστίνα Γούση

ΕΓΓΡΑΦΕΣ: Είσοδος ελεύθερη Θέσεις περιορισμένες. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του ΠΔΘΕ
Οι ενδιαφερόμενες/ενδιαφερόμενοι πρέπει να συμπληρώσουν τη ΦΟΡΜΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΕΔΩ  μέχρι την Τρίτη 28 Νοέμβριου 2023 και θα ειδοποιηθούν.

Περιγραφή Εργαστηρίου: Ιστορικά, η πόλη γεννιέται από τη συνάντηση: τη συνάθροιση ανθρώπων, την ανταλλαγή αγαθών και ιδεών, τη συλλογική δράση, τον ανταγωνισμό ή ακόμα τον πόλεμο. Από αυτή τη σκοπιά, η πόλη είναι εξαρχής ένας δημόσιος χώρος. Στο μυθιστόρημα του Ίταλο Καλβίνο “Αόρατες Πόλεις” ο Μάρκο Πόλο ταξιδεύει στις πόλεις της αχανούς κινεζικής αυτοκρατορίας για χάρη του κινέζου αυτοκράτορα Κουμπλάι Χαν. Όταν η περιπλάνηση του τελειώσει, θα αφηγηθεί τις εμπειρίες του στον μεγάλο αυτοκράτορα. Ο Πόλο, ως επισκέπτης, χαρτογραφεί τις πολλαπλές εμπειρίες των κατοίκων και κυρίως τις “πληγές” των πόλεων. Οι πόλεις που επισκέφτηκε είναι άραγε φανταστικές ή μήπως οι ουτοπικές εκδοχές αυτών που αντίκρισε;  «Τι είναι όμως σήμερα η πόλη για μας; Σκέφτομαι ότι έγραψα κάτι σαν τελευταίο ποίημα αγάπης για τις πόλεις, τη στιγμή που γίνεται όλο και πιο δύσκολο να τις ζήσουμε.» Italo Calvino. Ακολουθώντας τον προβληματισμό που θέτει ο συγγραφέας, στο εργαστήριο «Χωρ-εύουμε», θα επιχειρήσουμε να περπατήσουμε μέσα στην πόλη που ζούμε και να την αναδημιουργήσουμε. Ας εξερευνήσουμε τον χώρο που βρίσκεται μέσα και γύρω από εμάς μέσω των αισθήσεων. Χώρος είμαστε εμείς, το σπίτι μας, η γειτονιά μας και η πόλη μας. Χώρος είναι οι αναμνήσεις, τα συναισθήματα, μια μυρωδιά, ένας ήχος, μια φωτογραφία ενός κτιρίου που κάποτε υπήρξε ή ένας μη-τόπος όπου θα θέλαμε να κατοικήσουμε.  Προτείνουμε στους συμμετέχοντες να φορούν άνετα ρούχα και αθλητικά παπούτσια, καθώς μέρος του εργαστηρίου θα είναι μια μισάωρη περιήγηση στο κέντρο της πόλης. 
Τα εργαλεία μας θα είναι Τεχνικές Θεάτρου και Εκπαιδευτικού Δράματος, Δημιουργική Γραφή, Φωτογραφία, Τεχνικές Θεάτρου της Επινόησης.
Διάρκεια 3 ώρες. 
Το εργαστήρι «ΧΩΡ-εύουμε;» εμπνεύστηκαν στην περίοδο της καραντίνας, η Άλκηστις Βασιλάκου και η Χριστίνα Γούση
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το εργαστήριο είναι βιωματικό, συμμετοχικό και περιλαμβάνει κινητικές ασκήσεις και ασκήσεις με σωματική επαφή.


Η Χριστίνα Γούση είναι απόφοιτη του Τμήματος Φιλοσοφίας,Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού Καποδιστριακού ΠανεπιστημίουΑθηνών. Το «μικρόβιο» του θεάτρου την οδηγεί στο θέατρο Επί Κολωνώόπου γνωρίζει για πρώτη φορά την συμβολή των θεατρικών τεχνικών στην εκπαίδευση. Λίγα χρόνια αργότερα, ολοκληρώνει το Μεταπτυχιακό « ΗΔραματική Τέχνη και οι Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση» στη Σχολή Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών της, γράφει το πρώτο της παραμύθι, κατασκευάζει την πρώτη κούκλα κουκλοθεάτρου και σχεδιάζει τη διδασκαλία της Ιλιάδας με θεατρικές τεχνικές στο πλαίσιο της διπλωματικής της εργασίας. Στη συνέχεια, γίνεται μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στη Εκπαίδευση και συμμετέχει σε σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων και δράσεων. Το 2020, συμμετέχει στο επιμορφωτικό πρόγραμμα του LEARN INN ΕΚΠΑ «Εμψύχωση και ενδυνάμωση ομάδων» ενώ συνεχίζει με το πρόγραμμα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση». Το σχολικό έτος 2019-2020, αναλαμβάνει την διδασκαλία και εμψύχωση θεάτρου για παιδιά και εφήβους στην Ανώτερη Δραματική Σχολή «Νότος» στο Ηράκλειο της Κρήτης. Από το 2014 ασχολείται με την διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων ενώ δεν παύει να ψάχνει ευκαιρίες να «μπολιάσει» το θέατρο με τη εκπαίδευση

 

Οργάνωση: -Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση / Γραφείο Ηρακλείου-Λασιθίου
Οργανωτική ομάδα: Γούση Χριστίνα, Μαρία Πρωτογεράκη, Στέλλα Τσακλίδου, Γεωργία Νικολαΐδη, Ολυμπία Κανδύλα, Άννα Χρονάκη
Συντονισμός: Έλενα Φανιουδάκη, τοπική συντονίστρια τοπικού Γραφείου Ηρακλείου-Λασιθίου του ΠΔΘΕ 
Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr / τηλ. 2106541600 /  Έλενα Φανιουδάκη,  6971872687

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2023 δ΄τρίμηνο
Πόλεις
  • Ηράκλειο
Εμψυχωτές
  • Κρίθαρη Χριστίνα
  • Έλενα Φανιουδάκη
  • Γούση Χριστίνα
Print

Number of views (620)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
28
Theatre Makes Politics (TMP)

Theatre Makes Politics (TMP)

Dortmund Germany 27-28/10/2024 Partners Meeting
293031
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Διαδικτυακά, 31/10/2024, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
12
3
4
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2024 Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
567
8
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Σάμος 8/11/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Σοφία Μπουτμπάρα
9
10
11
«Μαθήματα Εφηβείας»

«Μαθήματα Εφηβείας»

Αθήνα 11 Νοεμβρίου 2024, σεμινάριο, Βιργινία Κεχαγιά
121314151617
1819
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 19/11/2024 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
20

D.I.S.C. - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Αιτήσεις συμμετοχής μέχρι τις 20/11/2024
21
22
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

Παραμυθιά Θεσπρωτίας, 22/11/2024, θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα -Παράσταση θεάτρου φόρουμ
23
«Tα χέρια έχουν φωνή»

«Tα χέρια έχουν φωνή»

Ηγουμενίτσα 23/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
24
25262728
«Πες το δυναμικά με εικόνες»

«Πες το δυναμικά με εικόνες»

Πάτρα 28/11/2024, Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (β' μέρος)
2930
1
2345
67
8

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά