Αποτελέσματα αναζήτησης

Θεσσαλονίκη- Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2022

Θεσσαλονίκη- Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2022

Θεσσαλονίκη, 3-4/12/2022,

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 3/12/2022 5:00 μμ - 4/12/2022 3:30 μμ Export event


Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2022

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Εκδλώσεις 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2022  & 3-4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
Είσοδος ελεύθερη

 

Από το 2008 ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) έχει ορίσει την 27η Νοεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση (IDEA Day) και καλεί τα μέλη του αλλά και όλους όσοι εμπλέκονται με το θέατρο, το εκπαιδευτικό δράμα, το θεατρικό παιγνίδι σε οποιαδήποτε διαδικασία τυπικής ή μη τυπικής εκπαίδευσης να το γιορτάζουν με εκδηλώσεις, παραστάσεις, επιμορφωτικές συναντήσεις, παρεμβάσεις σε σχολεία κάθε βαθμίδας.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, τακτικό μέλος του IDEA, συμμετέχει και φέτος στην Ελλάδα στις εκδηλώσεις αυτές  διοργανώνοντας ημερίδες σε διάφορες πόλεις με κεντρικό θέμα: 

«Καλλιτέχνες και Εκπαιδευτικοί συμπράττουν και συνδημιουργούν στα σχολεία - Μοντέλα, δυνατότητες, προοπτικές»

Εκ μέρους της Συντονιστικής Επιτροπής του Γραφείου Βόρειας Ελλάδας σας προσκαλούμε, με μεγάλη χαρά, στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου στην Εκπαίδευση στη Θεσσαλονίκη γιατί επιτέλους θα βρεθούμε από κοντά!

Φέτος θα έχουμε την ευκαιρία, μέσα από παραστάσεις, εργαστήρια και συζητήσεις να προσεγγίσουμε τη σχέση καλλιτέχνη και εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο και να εστιάσουμε στις προοπτικές, στις δυνατότητες και στα μοντέλα σύμπραξης τους.

Όλες οι παραστάσεις και οι δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση προσφέρονται δωρεάν.

Πρόγραμμα

Πρόγραμμα

Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2022, 12:00

"Κοίτα με! Συνάντηση με τους πρόσφυγες του 1922 στη Νέα Αρετσού."

Το Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών, Α.Π.Θ. και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ)  γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου, την Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022, παρουσιάζοντας την παράσταση «Κοίτα με! Συνάντηση με τους πρόσφυγες του 1922 στη Νέα Αρετσού».

Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2022

Στις 17:00, στο Θέατρο ΑΜΑΛΙΑ, παρακολουθούμε την παράσταση:

"#SUPPORT _ HARA"

Παράσταση «Θεάτρου Forum» για νέους/ες, εφήβους/ες και εκπαιδευτικούς με στόχο την πρόληψη και την διαχείριση της έμφυλης βίας από την ομάδα Μικρός Βορράς.

Η παράσταση είναι δωρεάν για τα μέλη του ΠΔΘΕ.

Οι θέσεις για τα μέλη του Δικτύου είναι 40 και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Κρατήσεις στη φόρμα εγγραφής: http://bit.ly/3gNcCMh

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα λάβουν επιβεβαίωση για την κράτηση της θέσης στο προσωπικό τους μέιλ την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου.

 

Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2022

Ημερίδα με εργαστήρια και ανοιχτή συζήτηση.

Χώρος: 1ο ΓΕΛ ΣΥΚΕΩΝ, Μποσνάκη 9, Συκιές, Θεσσαλονίκη,  Ώρα: 9:30-15:00

 

Πρόγραμμα

9:30 -10:00  Προσέλευση – εγγραφές

10:00- 12:30 Βιωματικά εργαστήρια

13:15- 15:30 Εισήγηση και ανοιχτή συζήτηση

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1 «Support_Hara»

Εμψυχώνουν: Τάσος Ράτζος, σκηνοθέτης, Χριστίνα Κρίθαρη, θεατρολόγος και ηθοποιοί της παράστασης.

Περιγραφή: Με αφορμή την ομώνυμη παράσταση «Θεάτρου Forum» για νέους/ες, εφήβους/ες και εκπαιδευτικούς η ομάδα Μικρός Βορράς, προσφέρει βιωματικό εργαστήρι με τεχνικές θεάτρου Forum με στόχο την πρόληψη και την διαχείριση της έμφυλης βίας.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2 «Τα μικρά πράγματα που δε φαίνονται»

Εμψυχώνουν: Ειρήνη Μαρνά, νηπιαγωγός, θεατροπαιδαγωγός, επμορφώτρια ενηλίκων, Δέσποινα Μιτσιάδη, θεατροπαιδαγωγός-επιμορφώτρια ενηλίκων

Περιγραφή: Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ITAP-PD (Διεθνής Συνεργασία Εκπαιδευτικών-Καλλιτεχνών-Επαγγελματική Ανάπτυξη) έχει σχεδιαστεί το βιωματικό εργαστήριο με τίτλο: «Τα μικρά πράγματα που δε φαίνονται». Στόχος του εργαστηρίου είναι να παρουσιαστεί η μεθοδολογία του προγράμματος ITAP-PD που ακολουθήθηκε από εκπαιδευτικό και καλλιτέχνη στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση του. Οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες θα δημιουργήσουν τα δικά τους Greativos Genialos θα αναπτύξουν δημιουργικές δεξιότητες του νου με τη χρήση μοντέλων δημιουργικότητας με σκοπό να συνδεθούν με τον εαυτό και τον άλλο και να οδηγηθούν σε μια δημιουργική συνεργασία.

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3 «Γνωρίζω τα παραμύθια – Γνωρίζω τον κόσμο καλύτερα»

Εμψυχώνουν: Ελένη Μπασδάρα, αφηγήτρια παραμυθιών, θεατρολόγος, νηπιαγωγός, Στέλλα Τσατσαρώνη, αφηγήτρια παραμυθιών, θεατρολόγος, νηπιαγωγός

Περιγραφή: Σκοπός του εργαστηρίου αυτού είναι η προτροπή των συμμετεχόντων στη γνωριμία των παραμυθιών ως παιδαγωγικό εργαλείο. Οι συμμετέχοντες/ουσες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν  τα χαρακτηριστικά του παραμυθιού και του αφηγηματικούς τρόπους και να σχεδιάσουν τη δραματοποίηση παραμυθιού με θέμα τον εκφοβισμό αξιοποιώντας τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος. Το εργαστήριο βασίζεται σε θεωρητικές και βιωματικές προσεγγίσεις.

Οι θέσεις για τα εργαστήρια είναι περιορισμένες, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα λάβουν επιβεβαίωση για τη συμμετοχή τους στο προσωπικό τους μέιλ την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου.

Δηλώσεις συμμετοχής για όλα τα εργαστήρια στη φόρμα εγγραφής: http://bit.ly/3il8NOM

12:30- 13:15 Διάλειμμα για καφέ και σνακς (θα λειτουργεί η καντίνα του σχολείου)

13:15- 15:30 Ανοιχτή συζήτηση με θέμα: «Καλλιτέχνες και εκπαιδευτικοί συμπράττουν και συνδημιουργούν στα σχολεία – Μοντέλα, δυνατότητες, προοπτικές»

 

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2022

"Κοίτα με! Συνάντηση με τους πρόσφυγες του 1922 στη Νέα Αρετσού."

Το Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών, Α.Π.Θ. και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση γιορτάζουν την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου, την Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022, παρουσιάζοντας την παράσταση «Κοίτα με! Συνάντηση με τους πρόσφυγες του 1922 στη Νέα Αρετσού».

Η παράσταση εντάσσεται στο πλαίσιο των Εκδηλώσεων Μνήμης και Ελπίδας για τα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή που οργανώνει ο Δήμος Καλαμαριάς. Πρόκειται για μια διαδραστική παράσταση από φοιτητές του Τμήματος Θεάτρου Α.Π.Θ. σε δημόσιο χώρο που αποβλέπει στη βιωματική προσέγγιση της ιστορίας των προσφύγων από τη Μικρασιατική Καταστροφή. Καλεί τους θεατές να εμπλακούν στα δρώμενα και πραγματοποιείται στην παραλία της Νέας Αρετσούς, εκεί όπου ήταν άλλοτε ο χώρος για την υποδοχή των προσφύγων και λειτουργούσε το Δημόσιο Λοιμοκαθαρτήριο ή Απολυμαντήριο. Το κείμενο της παράστασης βασίζεται σε μαρτυρίες των προσφύγων, που συγκέντρωσε και δημοσίευσε το Ιστορικό Αρχείο Προσφυγικού Ελληνισμού.

Σχεδιασμός & συντονισμός

Μυρτώ Πίγκου Ρεπούση, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, Α. Π. Θ.

Άβρα Αυδή, φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός

Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικός και θεατροπαιδαγωγός

Σύνθεση κειμένου

Μυρτώ Πίγκου Ρεπούση, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Θεάτρου, Σχολή Καλών Τεχνών, Α. Π. Θ.

Άβρα Αυδή, φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός

Μελίνα Χατζηγεωργίου, εκπαιδευτικός και θεατροπαιδαγωγός

Με την εποπτεία της Ελένης Ιωαννίδου, Ιστορικός – Ιστορικό Αρχείο Προσφυγικού Ελληνισμού Δήμου Καλαμαριάς

Σκηνοθετική επιμέλεια: Αλεξία Παραμύθα, φοιτήτρια, Τμήμα Θεάτρου Α.Π.Θ.

Ηθοποιοί / εμψυχωτές: οι φοιτητές του Τμήματος Θεάτρου Α.Π.Θ. Βλαχοπούλου Αργυρώ, Γενιτσαρίδου Σπυρέλα, Καβάση Ραφαέλλα, Καλμανίδου Άννα, Ντίνας Ματθαίος, Παραμύθα Αλεξία και ο Λέφας Πέτρος, φοιτητής, Τμήμα Βιολογίας Α.Π.Θ.

Μουσική διδασκαλία και μουσική επιμέλεια: Πλιούκας Παναγιώτης, μουσικός - φοιτητής του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Μουσική: Πλιούκας Παναγιώτης, μουσικός - φοιτητής του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Μουρτιάδης Βασίλης, μουσικός-λυράρης στον Δήμο Καλαμαριάς, Βλαχοπούλου Αργυρώ, φοιτήτρια, Τμήμα Θεάτρου Α.Π.Θ.

Σκηνογραφία: Μαρία Ωρολογά, φοιτήτρια, Τμήμα Θεάτρου Α.Π.Θ.

 

Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2022,  στις 17:00 «#Support_Hara» από την ομάδα Μικρός Βορράς

Θέατρο Αμαλία, Αμαλίας 71, Θεσσαλονίκη

Παράσταση «Θεάτρου Forum» για νέους/ες, εφήβους/ες και εκπαιδευτικούς με στόχο την πρόληψη και την διαχείριση της έμφυλης βίας.
Ο Μικρός Βορράς, έχοντας 12 χρόνια επιτυχημένης πορείας στο θέατρο για παιδιά και νέους/ες, αποφασίζει να “αγγίξει” με τρυφερότητα και ευαισθησία το θέμα της έμφυλης βίας μέσα στο σχολικό περιβάλλον, συστήνοντας για πρώτη φορά στο κοινό της Θεσσαλονίκης τη συμμετοχική διαδικασία του Θεάτρου - Forum.
Μέσα από τη γλώσσα του συμμετοχικού θεάτρου, ο θεατής γίνεται ταυτόχρονα και πρωταγωνιστής, που δρα, αλληλεπιδρά και μπορεί να ανατρέψει την αρνητική συνθήκη που του παρουσιάζεται, με στόχο να αναζητηθεί συλλογικά η “λύση” και να προχωρήσει στη συλλογική δράση.
Τα τελευταία χρόνια, οι λέξεις “γυναικοκτονία”, “σεξουαλική κακοποίηση”, “revenge porn” βρίσκονται πλέον καθημερινά στις συζητήσεις όλων μας και ιδιαίτερα των νέων ανθρώπων που βιώνουν την αυξανόμενη βία. Οφείλουμε, λοιπόν, να δώσουμε διέξοδο στη νέα γενιά και να αναπτύξουμε τρόπους αντιμετώπισης και διαχείρισης της κλιμακούμενης έμφυλης βίας και των βαθιά εμπεδωμένων πατριαρχικών συμπεριφορών στην ελληνική κοινωνία.
Η ιστορία της Χαράς είναι ιστορία όλων μας. Μία μαθήτρια βιώνει την πιο βάναυση μορφή της έμφυλης βίας από εκείνον που ερωτεύτηκε. Φοβάται να μιλήσει για όσα της έχουν συμβεί. Επιπλέον, η βίαιη στιγμή καταγράφεται από ένα κινητό τηλέφωνο και δημοσιοποιείται. Η Χαρά νιώθει τεράστια συναισθηματική πίεση, πόνο αλλά και ενοχές. Και, όπως συμβαίνει συχνά και στη ζωή, δεν υπάρχει κανένα ουσιαστικό πλαίσιο υποστήριξης. Τότε βιώνει το μεγάλο αδιέξοδο. Μόνη λύση η φυγή. Εδώ ακριβώς ξεκινάει το Θέατρο - Forum.
Πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την Χαρά; Πώς μπορούμε εμείς, ο καθένας και η κάθε μια από εμάς να αποτρέψουμε το κακό τέλος; Ποιος είναι ο ρόλος μας στην ιστορία της κάθε Χαράς; Μπορούμε να αλλάξουμε τα γεγονότα; Και αν ναι, πώς;
Γιατί αν κανείς από τους θεατές δεν μιλήσει, αν κανείς δεν αντιδράσει, τότε το τέλος θα παραμείνει το ίδιο. Όπως ακριβώς συμβαίνει και στη ζωή. Γι’ αυτό λοιπόν: ας παίξουμε!Ταυτότητα Παράστασης:
Σύλληψη ιδέας - Εμψύχωση: Χριστίνα Κρίθαρη
Κείμενο: Μικρός Βορράς
Μουσική: Μάριος Αποστολακούλης
Σκηνικά αντικείμενα-ενδυματολογία: Ιωάννα Παγιατάκη
Κινησιολογική επιμέλεια: Τάσος Παπαδόπουλος
Μακιγιάζ - hair styling: Στέφανος Μπαμπούλης
Φωτογραφίες και video: Ζαφείρης Σαλμανλής
Παίζουν & Εμψυχώνουν: Ασπασία Δήμου, Αλέξης Κότσυφας, Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αλέξανδρος Νικολαΐδης
Καλλιτεχνική διεύθυνση: Τάσος Ράτζος

Με την υποστήριξη του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην εκπαίδευση.

Απευθύνεται: σε μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2022 ΗΜΕΡΙΔΑ  9:30- 15:30
1ο ΓΕΛ Συκεών, Μποσνάκη 9, Συκιές-Θεσσαλονίκη.

9:30-10:00 Προσέλευση-εγγραφές
10:00-12:30, Βιωματικά εργαστήρια:

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1: 10:00-12:30 «#Support_Hara»

ΕμψυχώνουνΧριστίνα Κρίθαρη, θεατρολόγος, Τάσος Ράτζος, σκηνοθέτης και ηθοποιοί της παράστασης «Support_Hara»: Ασπασία Δήμου, Αλέξης Κότσυφας, Αλέξανδρος Μιχαηλίδης, Αλέξανδρος Νικολαΐδης.

Με αφορμή την ομώνυμη παράσταση «Θεάτρου Forum» για νέους/ες, εφήβους/ες και εκπαιδευτικούς η ομάδα Μικρός Βορράς, προσφέρει βιωματικό εργαστήρι με τεχνικές θεάτρου Forum με στόχο την πρόληψη και την διαχείριση της έμφυλης βίας. Η παράσταση «Support_Hara» απευθύνεται σε νέους και νέες από Β΄ Γυμνασίου.
Απευθύνεται: κυρίως σε εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. 
Διάρκεια: 2,5 ώρες 
Συνολικός αριθμός συμμετεχόντων: 60 άτομα

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2: 10:00-12:30 «Τα μικρά πράγματα που δε φαίνονται»
Υλοποίηση εργαστηρίου-εμψύχωση: Ειρήνη Μαρνά, νηπιαγωγός, θεατροπαιδαγωγός, επιμορφώτρια ενηλίκων, Δέσποινα Μιτσιάλη, θεατροπαιδαγωγός-επιμορφώτρια ενηλίκων
Σχεδιασμός εργαστηρίου: Ειρήνη Μαρνά, νηπιαγωγός-θεατροπαιδαγωγός-επιμορφώτρια ενηλίκων, Νικολέττα Δημοπούλου, θεατρολόγος

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ITAP-PD (Διεθνής Συνεργασία Εκπαιδευτικών-Καλλιτεχνών-Επαγγελματική Ανάπτυξη) έχει σχεδιαστεί το βιωματικό εργαστήριο με τίτλο: «Τα μικρά πράγματα που δε φαίνονται». Στόχος του εργαστηρίου είναι να παρουσιαστεί η μεθοδολογία του προγράμματος ITAP-PD που ακολουθήθηκε από εκπαιδευτικό και καλλιτέχνη στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση του. Οι συμμετέχοντες και οι συμμετέχουσες θα δημιουργήσουν τα δικά τους Greativos Genialos θα αναπτύξουν δημιουργικές δεξιότητες του νου με τη χρήση μοντέλων δημιουργικότητας με σκοπό να συνδεθούν με τον εαυτό και τον άλλο και να οδηγηθούν σε μια δημιουργική συνεργασία. Αν είσαι εκπαιδευτικός με μικρή ή μεγάλη εμπειρία στην αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαίδευση ή καλλιτέχνης με ενδιαφέρον για την εκπαίδευση και θεωρείς σημαντικό να εξερευνήσεις το πώς εκπαιδευτικοί και καλλιτέχνες μπορούν να παράγουν δημιουργικό έργο μπορείς να παρακολουθήσεις αυτό το εργαστήριο. Για τη συμμετοχή σας χρειάζεται περιέργεια, διάθεση συνεργασίας και άνετα ρούχα.Απευθύνεται: σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων και σε καλλιτέχνες θεάτρου, χορού, εικαστικών.
Διάρκεια: 2,5 ώρες
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 25 άτομα

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3: 10:30-12:30 «Γνωρίζω τα παραμύθια – Γνωρίζω τον κόσμο καλύτερα» 
Εμψύχωση:Ελένη Μπασδάρα, Αφηγήτρια Παραμυθιών -Εμψυχώτρια, Στέλλα Τσατσαρώνη, Αφηγήτρια Παραμυθιών- Θεατρολόγος- Νηπιαγωγός
Σκοπός του εργαστηρίου αυτού είναι η προτροπή των συμμετεχόντων στη γνωριμία των παραμυθιών ως παιδαγωγικό εργαλείο
Στόχοι: Γνωριμία με τα χαρακτηριστικά του παραμυθιού και τους αφηγηματικούς τρόπους.Σχεδιασμός δραματοποίησης παραμυθιού και Εκπαιδευτικό Δράμα με θέμα τον εκφοβισμό.
Το εργαστήριο βασίζεται σε θεωρητικές και βιωματικές προσεγγίσεις 
Το παραμύθι Το παραμύθι είναι μια λαϊκή διήγηση που μοιάζει με μεγάλο περιπετειώδη μύθο. Ότι είναι για την λογοτεχνία το μυθιστόρημα, είναι το παραμύθι για την λαογραφία . Τα παιδιά αγαπούν τα παραμύθια καθώς προβάλλουν έναν μαγικό κόσμο, ήρωες ενός φανταστικού κόσμου, πλάσματα απίθανα και θαυμαστά που κινούνται ανάμεσα στην πραγματικότητα και το μύθο, όπως οι γοργόνες, οι δράκοι, οι βασιλοπούλες και τα βασιλόπουλα, τα ξωτικά κ.ά. Αναμφισβήτητα τα παραμύθια δηλώνουν με το δικό τους γοητευτικό τρόπο πρωταρχικές αλήθειες που θα μπορούσαμε να τις χαρακτηρίσουμε φλέβες ζωής. Και μέσα απ΄ αυτό τον ομιχλώδη κόσμο της φαντασίας κερδίζεται η αλήθεια της ζωής. Ας μην ξεχνάμε και την σημασία της ανατροπής, της απροσδόκητης κατάληξης των γνήσιων παραμυθιών, που συνήθως, παρά τις κακουχίες που περνά ο ήρωας, το τέλος είναι πάντα αίσιο.
Η αφήγηση Η αφήγηση χαρακτηρίζει όλα τα ανθρώπινα όντα τα οποία αφενός επιθυμούν να ιστορούν τις δικές τους- μικρές ή μεγάλες, σημαντικές ή ασήμαντες- διηγήσεις. αφετέρου τέρπονται όταν ακούνε τις διηγήσεις των άλλων. Ο αφηγητής επηρεάζει δια βίου τα παιδιά, ειδικότερα όταν είναι γονιός ή εκπαιδευτικός γιατί ρίχνει μέσα στην ψυχή τους σπόρους – ιδέες, αξίες, όνειρα- που υποσυνείδητα χαράζουν δρόμους. Τα τελευταία χρόνια η αφήγηση όλο και περισσότερο κερδίζει το ενδιαφέρον της κοινότητας, γεγονός που επιβεβαιώνει τη χρησιμότητα της στους ανθρώπους. Η αφήγηση είναι ζωντανή. Τα συναισθήματα μεταξύ του αφηγητή και του παιδιού βρίσκονται σε αλληλεπίδραση. Η ροή του λόγου στις αφηγήσεις των παραμυθιών εναρμονίζεται συχνά με τον τρόπο που σκέπτεται το μικρό παιδί, το δε ζύγιασμα ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό ανταποκρίνεται στην παιδική αντίληψη και ψυχολογία Ο αφηγητής έχει μια ιδιαίτερη ικανότητα, αρχίζοντας το παραμύθι, να συνεπαίρνει όλη τη συντροφιά, σε ένα φανταστικό ταξίδι, με εκείνο το γοητευτικό «Μια φορά και έναν καιρό….» και να την απογειώνει μαζί του στον κόσμο της φαντασίας μακριά από τόπο και χρόνο. Όσο κράταγε το παραμύθι, κράταγε και το γοητευτικό ταξίδι. Σαν έφτανε στο τέλος, ο αφηγητής με την ίδια συναρπαστική γοητεία τους προσγείωνε στη δική τους πραγματικότητα με τον αφοπλιστικό λόγο «…….ψέματα ή αλήθεια έτσι είν΄ τα παραμύθια» 
Η Δραματοποίηση Η δραματοποίηση είναι μια μορφή θεατρική τέχνης με παιδαγωγικό χαρακτήρα. Κατά τη διάρκεια της δραματοποίησης τα παιδιά δημιουργούν ιστορίες που εκτυλίσσονται σ΄ ένα κόσμο φανταστικό όπου ο χρόνος και ο χώρος δεν υπάρχουν . Τα παιδιά βιώνουν μια ευχάριστη εμπειρία και σχετίζονται με τους ήρωες των παραμυθιών . Είναι μια εκφραστική δράση για κατανοήσουν τον εαυτό τους και να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες..
Το Εκπαιδευτικό Δράμα Το Εκπαιδευτικό Δράμα είναι μια μορφή θεατρικής τέχνης που βασίζεται στον αυτοσχεδιασμό. Στο σεμινάριο θα χρησιμοποιήσουμε μια ιστορία που δημιουργήθηκε με τεχνική του Τζιάνι Ροντάρι για να διερευνήσουμε το θέμα του εκφοβισμού. Μέσα από την αλληλεπίδραση της ομάδας θα δημιουργήσουμε ένα δρώμενο με παιδαγωγικό σκοπό.
Απευθύνεται: σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων. 
Διάρκεια: 2 ώρες 
Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 25 άτομα.

 

13:15-15:30, Ανοιχτή συζήτηση με θέμα: «Καλλιτέχνες και εκπαιδευτικοί συμπράττουν και συνδημιουργούν στα σχολεία – Μοντέλα, δυνατότητες, προοπτικές»

13:15-13:30 Καλωσόρισμα- χαιρετισμός από τη συντονιστική επιτροπή Βόρειας Ελλάδας

13:30-13:50 Εισήγηση: Ειρήνη Μαρνά, νηπιαγωγός-θεατροπαιδαγωγός-επιμορφώτρια ενηλίκων, Δέσποινα Μιτσιάλη, θεατροπαιδαγωγός-επιμορφώτρια ενηλίκων

 Τίτλος: Πρόγραμμα I-TAP-PD: Διεθνής συνεργασία Εκπαιδευτικού- Καλλιτέχνη - Επαγγελματική Ανάπτυξη

13:50-14:50 Στρογγυλή τράπεζα με τους: Χριστίνα Κρίθαρη, Ειρήνη Μαρνά, Δέσποινα Μιτσιάλη, Τάσος Ράτζος.

Συντονίζει η φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός, Άβρα Αυδή

14:50-15:30 Ανοιχτή συζήτηση με το κοινό: Ερωτήσεις-προτάσεις-ιδέες

 

 

Βιογραφικά σημειώματα εμψυχωτών και εισηγητών

Η Άβρα Αυδή είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Υπηρέτησε στη Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση ως καθηγήτρια και ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών (1982-2011). Παράλληλα, δίδαξε, επί 15 έτη (2001-2016), στο Τµήµα Θεάτρου του ΑΠΘ τα µαθήµατα «Δραµατοποίηση» και «Το Θέατρο στο σχολείο». Ασχολήθηκε συστηµατικά µε το Εκπαιδευτικό Δράµα (Drama in Education) και µε το σχολικό θέατρο, αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόµισε από µεταπτυχιακές σπουδές και σχετική έρευνα. Έχει διδάξει σε πολλά επιµορφωτικά σεµινάρια και έχει δηµοσιεύσει ποικίλα άρθρα σχετικά µε τη θεατρική παιδεία. Συνέγραψε µε τη Μελίνα Χατζηγεωργίου τα βιβλία «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με Δάσκαλο σε Ρόλο» (Μεταίχμιο, 2018) και «Η τέχνη του Δράµατος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχµιο, 2007). Στον τοµέα της γλωσσικής διδασκαλίας έχει επίσης διδακτικό, επιµορφωτικό και συγγραφικό έργο. Συµµετείχε στη συγγραφή των παρακάτω οµαδικών έργων: Εγχειρίδια «Έκφραση - Έκθεση» για το λύκειο και συνοδευτικά βιβλία καθηγητή (1985-89), Πρόγραµµα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα (1998), ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ (Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, 2017).

Η Ασπασία Δήμου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1994. Φοίτησε στο τμήμα Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και τελείωσε το τμήμα Drama & Dance (BA) του Royal Holloway University of London. Έχει σπουδάσει 12 χρόνια μπαλέτο και σύγχρονο στη σχολή χορού Arabesque με την Τατιάνα Παπαδοπούλου (προεπαγγελματικό πτυχίο) και 7 χρόνια στο ωδείο Σάρισα με τον Χρήστο Κωνσταντινίδη (πιάνο). Παρακολούθησε μαθήματα θεάτρου, χορού jazz και musical στο θεατρικό εργαστήρι Φλέμινγκ και στις σχολες Χοροχώρος και Καφαντάρη με τους Άννα Αηδινίδου και τον Χρήστο Κατίδη.  Παρακολούθησε, μεταξύ άλλων, σεμινάρια κίνησης, σωματικού θεάτρου, διαδραστικού θεάτρου με χρήση αντικειμένων, σκηνοθεσίας, performance workshops και χορού με τις Αναστασία Θεοφανίδου, Άννα Γριβάκου, Αύρα Σιδηροπούλου, Βανέσα Χριστοδούλου, Ιουλία Κόγκου, Katie Mitchell, Forced Entertainment και τους Vincent Dance Company.  Ως ηθοποιός εργάστηκε στο project Αήθη Σημάδια, μία συνεργασία του φωτογραφικού κέντρου Θεσσαλονίκης και της εταιρείας Καλειδοσκόπιο, στις βρεφονηπιακές και παιδικές παραστάσεις ΚΟΣΜΟΣ και Χ.Ν.Α.Ρ.Ι.Α. της εταιρείας Καλειδοσκόπιο, σε παραστάσεις της παιδικής σκηνής Ροντίδη καθώς και στην παράσταση Το Κλάμα Βγήκε από τον Παράδεισο σε παραγωγή Triple Threat Productions.  Ως χορεύτρια έχει συμμετάσχει στην παράσταση Unfurnished Room στο Boilerhouse και στο film project Brasil Tombado σε σύλληψη και χορογραφία του Vinicius Salle's, στο film project Becoming Animal του μουσείου Tate Modern των Emilia Robinson και Sidonie Carrey-Green και στο βιντεοκλίπ Dreams 2 Nightmares σε σκηνοθεσία Eleanor Chownsmith.Με την εταιρεία θεάτρου Μικρός Βορράς συνεργάζεται από τον Μάρτιο του 2022 στην παράσταση Ομήρου Ιλιάδα, σε σκηνοθεσία Τάσου Ράτζου.

Η Χριστίνα Κρίθαρη είναι θεατρολόγος,  απόφοιτη του Τμήματος Θεατρικών σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου με κατεύθυνση Υποκριτικής και Σκηνοθεσίας. Έχει φοιτήσει επίσης στο Charles de Gaulle Lille3 της Γαλλίας και άσκησε την πρακτική της άσκηση στο Teatro della Limonaia  της Φλωρεντίας. Στην πτυχιακή της εργασία εργάστηκε πάνω στο Θέατρο του Καταπιεσμένου στο χώρο της απεξάρτησης. Εργάστηκε ως θεατροπαιδαγωγός σε  προγράμματα όπως «Διαφυγές», «Εσύ όπως κι εγώ», «η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας». Εργάζεται σε δημοτικά σχολεία με αντικείμενο το μάθημα της θεατρικής αγωγής. Είναι συνεργάτης του Δημοτικού Θεάτρου Τρικάλων όπου εργάζεται ως εμψυχώτρια ομάδων παιδιών και ενηλίκων, ως βοηθός σκηνοθέτη σε επαγγελματικές παραστάσεις και ως σκηνοθέτης στην Πειραματική σκηνή.  Είναι  μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και επιμορφώτρια του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες και του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην εκπαίδευση.

Η Ειρήνη Μαρνά έχει πτυχίο της Παιδαγωγικής Σχολής του Τμήματος Νηπιαγωγών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1995-1999) και Μεταπτυχιακές Σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο Ηνωμένο βασίλειο, University of Exeter (2000-2001), MA in Applied Drama και στη Γαλλία, DEA, Etudes Theatrales (2003-2004) Universite de la Sorbonne Nouvelle-Paris III.Έχει συμμετάσχει σε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα, έχει οργανώσει σεμινάρια εκπαιδευτικού δράματος, γραφής και αφήγησης παραμυθιών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και έχει συνεργαστεί με συλλόγους και άλλους φορείς στην εμψύχωση θεατρικών ομάδων. Εμψυχώνει ερασιτεχνικές θεατρικές ομάδες ενηλίκων και σκηνοθετεί τις θεατρικές τους παραστάσεις. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια αφήγησης παραμυθιών από αναγνωρισμένους αφηγητές (Στέλλα Κασσιμάτη, Sue Hollingsworth, Henri Gougaud, Λιλή Λαμπρέλλη κλπ) στην Ελλάδα και στη Γαλλία. Είναι πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων. Από το 2016 έως και το 2020 συμμετείχε ως εμψυχώτρια και επιμορφώτρια στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Από το Νοέμβριο του 2021 συμμετέχει στο πρόγραμμα Schools for all που υλοποιείται από το Ευρωπαικό Ινστιτούτο Wergeland Centre (EWC). Από τον Απρίλιο 2020 συνεργάζεται με το πρόγραμμα Erasmus+ ITAP-PD( Διεθνής Συνεργασία Εκπαιδευτικών-καλλιτεχνών) στο σχεδιασμό των επιμορφωτικών δράσεων.

Η Δέσποινα Μιτσιάλη έχει σπουδάσει Φιλολογία στην Αθήνα και Υποκριτική στη Δραματική σχολή «Αρχή» της Νέλλης Καρρά. Είναι απόφοιτη  του μεταπτυχιακού  προγράμματος «Θέατρο και Εκπαίδευση» στο Παιδαγωγικό Τμήμα  Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών. Είναι τελειόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος  Κοινωνικής Πολιτικής στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Είναι πιστοποιημένη Επιμορφώτρια Ενηλικών από τον ΕΟΠΠΕΠ. Έχει επιμορφωθεί πάνω στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Τα τελευταία χρόνια δουλεύει ως Θεατροπαιδαγωγός σε ομάδες παιδιών και εφήβων και ως Επιμορφώτρια σε εργαστήρια ενηλίκων. Με αυτές τις ιδιότητες έχει συνεργαστεί με διάφορους φορείς και ομάδες για τον σχεδιασμό, τον συντονισμό και την υλοποίηση προγραμμάτων σε ευπαθείς και μη ομάδες, όπως με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, με την Action Aid Hellas, με την Ύπατη Αρμοστεία για τους Πρόσφυγες, με τη θεατρική ομάδα Συντεχνία του Γέλιου και με το Ευρωπαϊκό Κέντρο Wergeland.   Έχει συμμετάσχει ως εθελόντρια σε ταξίδια στο εξωτερικό (Ινδία, Ρωσία, Γερμανία) σχετικά με τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και την προώθηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Ο Αλέξανδρος Μιχαηλίδης γεννήθηκε στή Θεσσαλονίκη.Είναι απόφοιτος της ανώτερης δραματικής σχολής‘’Ανδρέας Βουτσινάς’’. Έχει παρακολουθήσει σεμιναριακα μαθήματα στα πλαίσια της σχολής με τους: Ακη Σακελαρίου, Ευδόκιμο Τσολακίδη ,Σίμο Κακάλα, ΑντώνηΛουδαρο. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα φωνητικής με την Βαλια Μαυρίδου και την Αρετή Βαλαβανοπουλου. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα θεωρίας της μουσικής,solfege και dictee.Επίσης, έχει παρακολουθήσει μαθήματα αρμονίου (πολιτιστικό κέντρο δήμου Θέρμης), Masteclass με τον Adrian Jackson με τίτλο "Θέατρο του καταπιεσμενου"  που διοργανώθηκε από το  Πανελληνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Η Ελένη Μπασδάρα γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη . Ασχολείται με παιδιά με ειδικές ανάγκες . Παράλληλα όμως ο χρόνος την οδήγησε στα μονοπάτια των παραμυθιών. Επιμορφώθηκε σε εξειδικευμένα προγράμματα για την σημασία του λαϊκού παραμυθιού τόσο σε θεωρητικό πλαίσιο όσο και σε βιωματικά εργαστήρια. Μαθήτευσε δίπλα σε καταξιωμένους δασκάλους από τον Ελλαδικό χώρο και το εξωτερικό.Από το 2016 αφηγείται παραμύθια σε μικρούς και μεγάλους σε πολιτιστικούς χώρους βιβλιοθήκες, δημιουργικά βιβλιοπωλεία , πλατείες και κ.α Εισηγείται πολιτιστικά και εκπαιδευτικά προγράμματα επιμόρφωσης ενηλίκων. Συμμετέχει σε φεστιβάλ αφήγησης και στις Λέσχες Αφήγησης σε Αθήνα , Βόλο, Θεσσαλονίκη.Είναι μέλος της αφηγηματικής Ομάδας Στόρυτελλες και της ομάδας Αφηγηματικά Δρώμενα.

Ο Αλέξανδρος Νικολαΐδης γεννήθηκε το 1991 στη Θεσσαλονίκη. Είναι απόφοιτος της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής «Ανδρέας Βουτσινάς». Παρακολούθησε σεμινάρια Υποκριτικής, Σκηνοθεσίας, Φωνητικής, Κλόουν, Απαγγελίας, και Εκπαιδευτικού Δράματος,  με τους Ανδρέα Μανωλικάκη (Actors Studio), Γιάννη Παρασκευόπουλο, Ταξιάρχη Χάνο, Ερατώ Πίσση, Γρηγόρη Βαλτινό,  Άκη Σακελαρίου, Μελίνα Χατζηγεωργίου και Φλώρα Σπύρου.Έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με τις θεατρικές ομάδες  «mammals», «Ars Moriendi», «Monks», και το Θέατρο «Τ».Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες Τάσο Ράτζο, Γλυκερία Καλαϊτζή, Θάνο Νίκα, Γιάννη Μαυρόπουλο, Αλέξανδρο Κωχ και Παύλο Δανελάτο, μεταξύ άλλων στις παραστάσεις:  «Το Τάβλι»,  «Έντα Γκάμπλερ», «Χειμερινό Ηλιοστάσιο», «Φαίδρας Έρως», «Εισβολή!», «Σαλώμη», «Το αριστούργημα», «Όπερα της πεντάρας» κ.α Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις «Αν αργήσω κοιμήσου» του Άκη Δήμου και «Θα σε πάρει ο δρόμος» του Σάκη Σερέφα στη θεατρική ομάδα του Δήμου Βόλβης, και έχει συμμετάσχει σε performance, κινηματογραφικές ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους με συμμετοχή σε φεστιβάλ στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε μουσικά βίντεο κλιπ, και σε τηλεοπτικά και διαδικτυακά διαφημιστικά σποτ. Με την εταιρεία θεάτρου «Μικρός Βορράς» συνεργάζεται ανελιπώς από το 2012, ως ηθοποιός στις παραστάσεις: «Viral Thess» του Σάκη Σερέφα, «Ομήρου Ιλιάδα», «Τίτος Ανδρόνικος» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ, «Σφαγείο» του Ιλάν Χατσόρ, «Ο Μικρός Πρίγκιπας» του Αντουάν Ντε Σαιντ Εξυπερύ, «Αισώπου Κόμιξ 2» (ο ψεύτης βοσκός και άλλοι μύθοι) του Σάκη Σερέφα, και «Ο Ραφτάκος των Λέξεων» του Αντώνη Παπαθεοδούλου. Έχει επίσης σκηνοθετήσει την παράσταση «Τρεις...κι ο Αίσωπος!» σε κείμενα του Θοδωρή Παπαϊωάννου.Από τον Οκτώβριο του 2017 είναι υπεύθυνος του θεατρικού εργαστηρίου του Μικρού Βορρά για εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων

Ο Τάσος Ράτζος  είναι σκηνοθέτης, δάσκαλος θεάτρου, καλλιτεχνικός δ/ντης της Εταιρείας θεάτρου Μικρός Βορράς. Γεννήθηκε στο Μαυρέλι Τρικάλων το 1964. Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παρακολούθησε επί δύο χρόνια μαθήματα σκηνοθεσίας θεάτρου στην Opernschule του Μονάχου.  Έλαβε μέρος στο διεθνές εκπαιδευτικό φεστιβάλ νέων “Arlekin 87” στο Bayreyth. Παρακολούθησε σεμινάρια παντομίμας με τον Milan Sladek στην Κολωνία. Συμμετείχε σε έναν εκπαιδευτικό κύκλο Ευρυθμίας με την Evelyn Broz στο Essen. Πήρε μέρος δύο χρονιές στη συνάντηση «Theatertrefen» του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου, για το θέατρο για παιδιά και νέους. Το 1988 ίδρυσε στα Τρίκαλα το θέατρο «Άνθος της Ήβης», όπου σκηνοθέτησε 15 έργα με ερασιτέχνες ηθοποιούς. Έχει σκηνοθετήσει στο Εθνικό Θέατρο, το Θέατρο του Νέου Κόσμου, στα σημαντικότερα ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ της Ελλάδας, ενώ συνεργάζεται τακτικά από το 2003 και με το Κ.Θ.Β.Ε. Έχει εξειδικευτεί στο θέατρο για παιδιά και νέους, ανεβάζοντας μια σειρά παραστάσεων σε δημόσια θέατρα, κάνοντας συνήθως και τις διασκευές των έργων. Έχει οργανώσει και εμψυχώσει εκπαιδευτικές δράσεις, ενώ έχει επαλειμμένα διδάξει σε σεμινάρια θεάτρου για εκπαιδευτικούς. Για τρία χρόνια, υπήρξε εμψυχωτής και υπεύθυνος της θεατρικής ομάδας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάσκων του Πανεπιστημίου Κύπρου στο Τμήμα προϋπηρεσιακής κατάρτισης του ικού (2008-2009). Έχει διδάξει υποκριτική στο Θέατρο των Αλλαγών, τον Ίασμο, και τη Δραματική Σχολή του ΚΘΒΕ, της οποίας διετέλεσε και διευθυντής σπουδών (2005-2009). Παραστάσεις των έργων του έχουν παιχτεί σε φεστιβάλ στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, Βερολίνο, Σκόπια, Κύπρο, Αλβανία. Έχει πραγματοποιήσει τον σχεδιασμό φωτισμών για θεατρικές παραστάσεις, παραστάσεις χορού και συναυλίες. Μέλος της επιτροπής αξιολόγησης και έγκρισης θεαμάτων, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης (2006-2010). Έχει διοργανώσει αλλά και διδάξει σε σεμινάρια που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να αναλάβουν θεατρική δράση στο σχολείο, στην Ελλάδα και την Κύπρο. Τον χειμώνα του 2011 ίδρυσε με στενούς συνεργάτες την Εταιρεία Θεάτρου “Μικρός Βορράς” (της οποίας έχει έκτοτε αναλάβει την καλλιτεχνική διεύθυνση, την οργάνωση και την παραγωγή), που μπήκε για τα καλά στη ζωή της πόλης της Θεσσαλονίκης.                                                                                                     

Η Στέλλα Τσατσαρώνη είναι θεατρολόγος και εκπαιδευτικός προσχολικής αγωγής. Σαν αφηγήτρια μύθων και παραμυθιών εκπαιδεύτηκε στην Action Art και στην Σχολή Αφηγηματικής Τέχνης «Μύθος». Αφηγείται παραμύθια εδώ και δέκα χρόνια σε τάξεις σχολείων και νηπιαγωγείων, βιβλιοθήκες, καφέ, βιβλιοπωλεία, μπαράκια και πολιτιστικούς χώρους της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα ασχολείται και με το θέατρο. Είναι μέλος των θεατρικών ομάδων «Έλεος», «Θεάτρου Διαβάτες» και «Στον Ένατο» και μέλος των χορωδιών «ΜΕΜΝΗΑ», «Έκφραση» και «Αρμονία». Συμμετέχει επίσης σε παραστάσεις play back θεάτρου με την ομάδα «Ελληνικό Σωματείο Play Back Θεάτρου».

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
  • Παραστάσεις
Έτος
  • 2023 α' τρίμηνο
  • 2022 δ΄τρίμηνο
Πόλεις
  • Θεσσαλονίκη
Print

Number of views (1009)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά