Αποτελέσματα αναζήτησης

(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Το Εργαστήρι Δράσης: Διδάσκοντας Υποκριτική μέσω Νοητικών Πειραμάτων

(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Το Εργαστήρι Δράσης: Διδάσκοντας Υποκριτική μέσω Νοητικών Πειραμάτων

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Brendon Burns

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 3:00 μμ - 5:30 μμ Export event

  • Συμμετέχουν: 20
  • Θέσεις: 20
  • Υπολειπόμενες θέσεις: 0
Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

Το Εργαστήρι Δράσης: Διδάσκοντας Υποκριτική μέσω Νοητικών Πειραμάτων

Αθήνα, 24/11/2018

Brendon Burns, διευθυντής στο Τμήμα Εφαρμοσμένου Θεάτρου και Θεάτρου για τη Κοινότητα στο Liverpool Institute for Performing Arts (LIPA), Ηνωμένο Βασίλειο

Εργαστήριο 2,5 ωρών
Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: αγγλικά

Αξιοποιώντας τον εγγενή αγωνισμό της μεθόδου υποκριτικής και επιτέλεσης των Uta Hagen και Doreen Cannon, το εργαστήριο χρησιμοποιεί την διερεύνηση νατουραλιστικών τεχνικών υποκριτικής ως βάσης για τη διεξαγωγή φιλοσοφικών και πολιτικών νοητικών πειραμάτων. Έννοιες όπως ο ωφελιμισμός, η θετική και η αρνητική ελευθερία και η κοινωνική δικαιοσύνη ανακαλύπτονται, αντιμετωπίζονται, αναπαριστούνται και συζητούνται μέσα από μια σειρά συναρπαστικών αλλά ταυτόχρονα νοητικά προσπελάσιμων σεναρίων. Καθώς οι συμμετέχοντες μαθαίνουν να εφαρμόζουν ολοένα  και πιο περίπλοκες τεχνικές υποκριτικής στις σκηνές που δουλεύουν, το επίπεδο της φιλοσοφικής πολυπλοκότητας εντείνεται. Ένα ιδιαίτερο πλεονέκτημα της τεχνικής  αυτής είναι η ιδιαιτέρα αναστοχαστική της διάσταση, καθώς μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε καταστάσεις όπου ένας εμψυχωτής επιθυμεί να εμπλέξει όσους ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση του Θεάτρου/ Δράματος  στη  διερεύνηση κοινωνικών/ φιλοσοφικών θεμάτων, όσο και αντιστρόφως όταν επιθυμεί να ενθαρρύνει εκείνους που ενδιαφέρονται για τέτοιου είδους ζητήματα να τα αποδώσουν/εκφράσουν μέσω μιας παράστασης.Αυτό το σεμινάριο διάρκειας 2,5 ωρών απευθύνεται κυρίως σε όσους εργάζονται με νέους ανθρώπους στην τυπική και μη τυπική εκπαίδευση, αν και το υλικό είναι εύκολα προσαρμόσιμο σε παιδιά ή ενήλικες συμμετέχοντες.Αριθμός  συμμετεχόντων: Ιδανικά 18 ή 21 (λειτουργεί καλύτερα αν οι συμμετέχοντες μπορούν να χωριστούν σε ομάδες των τριών).

Image

Ο Brendon Burns είναι σκηνοθέτης και εμψυχωτής. Έχει οργανώσει και εμψυχώσει πολλά εκπαιδευτικά και συμμετοχικά θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα μεγάλης εμβέλειας στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ευρώπη και τη Δυτική Αφρική. Σήμερα είναι διευθυντής στο Τμήμα Εφαρμοσμένου Θεάτρου και Θεάτρου για τη Κοινότητα στο Liverpool Institute for Performing Arts (LIPA). Έχει εργαστεί ως καλλιτεχνικός διευθυντής στο Solent Peoples Theatre, το Indefinite Article and First Draft Theatre και ως βοηθός καλλιτεχνικός διευθυντής στο Proteus Theatre and The Haymarket στο Basingstoke.  Έχει γράψει πολυάριθμα πρωτότυπα θεατρικά έργα και έχει κάνει διασκευές, στις οποίες περιλαμβάνονται και η  πρώτη σύγχρονη θεατρική μεταφορά του έργου της Margaret Atwood The Handmaid’s Tale  και του Aldous Huxley Θαυμαστός καινούργιος κόσμος. Εκπαιδεύτηκε ως ηθοποιός στο Arts Educational School στο Λονδίνο και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο University of Middlesex και στη Ρητορική στο Royal Holloway University of London.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Burns Brendon
Print

Number of views (4129)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
31
1
2
TiM2-Theatre in Mathematics2

TiM2-Theatre in Mathematics2

Online, 2/11/2025 Greek trainers meeting
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
10
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

Διαδικτυακά, 10/11/2025 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1112
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 12/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Αγίου Κηρύκου Ικαρίας
13
14
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 14/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, : Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Ραχών Ικαρίας
15
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
22
23
24252627
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 27/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2829
30
123
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
4567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά