Αποτελέσματα αναζήτησης

«...εγώ είμαι Εγώ!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«...εγώ είμαι Εγώ!» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 14/12/2022 17:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Ελένη Δριβάκου - Άλκηστις Βασιλάκου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 14/12/2022 5:00 μμ - 9:00 μμ Export event

(ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ. ΟΣΟΙ ΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΘΑ ΕΙΔΟΠΟΗΘΟΥΝ)

«...εγώ είμαι Εγώ!»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Δωρεάν σεμινάριο για εκπαιδευτικούς (Σ4) Θέσεις περιορισμένες

Διαδικτυακά, 14/12/2022, Ώρες: 17:00-21:00

 

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και σε συνεργασία με το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους "Κι αν ήσουν εσύ; - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος” πραγματοποιούν διαδικτυακό – συμμετοχικό θεατρικό σεμινάριο διάρκειας 4 ωρών με τίτλο: «...εγώ είμαι Εγώ». 

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θεατρολόγους, θεατροπαιδαγωγούς εμψυχωτές νεανικών ομάδων, φοιτητές. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα. 


ΣχεδιασμόςΕλπίδα Κομιανού, Ειρήνη Μαρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου

Επιμορφώτριες: Ελένη Δριβάκου, Άλκηστις Βασιλάκου 

Σύντομη περιγραφή:  
Το σεμινάριο είναι εμπνευσμένο από το κλασικό παραμύθι της Mira Lobe “Το μικρό Εγώ είμαι Εγώ” (μτφ: Καλαντζή-Αζίζι Αναστασία). Το παραμύθι απευθύνεται σε παιδιά 4-10 ετών και είναι γραμμένο σε τέσσερις γλώσσες (Ελληνικά, Γερμανικά, Αραβικά, Φαρσί). Μέσα από διάφορες περιπέτειες στο λιβάδι με τα ζώα, ένα μικρό ζωάκι με ασαφή χαρακτηριστικά, ανακαλύπτει την μοναδικότητα του εαυτού του, την αναγνωρίζει και την αποδέχεται. Προσπαθώντας να βρει τη θέση του σε έναν κόσμο όπου όλοι έχουν τα δικά τους μοναδικά γνωρίσματα, γίνεται μαχητής της ζωής και δίνεται σε ένα παιχνίδι αυτοπραγμάτωσης. Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες, μέσα από τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος και βιωματικά παιχνίδια ρόλων, να προσεγγίσουν το διαφορετικό, να ενισχύσουν την αυτοεκτίμηση τους και να δώσουν χώρο για «άλλο ένα ζωάκι στο λιβάδι της ζωής».

Το σεμινάριο θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM

Τεχνικές πληροφορίες: Οι συμμετέχουσες/οντες θα χρειαστεί να συνδεθούν στην πλατφόρμα zoom 5λεπτά πριν την καθορισμένη ώρα έναρξης, κατά προτίμηση από τον υπολογιστή και όχι από κινητό,  με ανοιχτές τις κάμερες (προτείνεται η χρήση φόντου για την προστασία της ιδιωτικότητας).

Διάρκεια: 4 ώρες. Θα πραγματοποιηθεί ένα διάλειμμα των 15 λεπτών.

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΔΩ


Το σεμιναριο προσφέρεται δωρεάν αλλά οι θέσεις είναι περιορισμένες. Προταιρεότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Σε περίπτωση που οι αιτήσεις είναι πολλές θα  γίνει κλήρωση.
 Όσοι/όσες κληρωθούν θα ειδοποιηθούν και θα τους σταλεί ο σύνδεσμος ΖΟΟΜ το αργότερο την προηγουμενη της εκδήλωσης

Το σεμινάριο/εργαστήριο είναι μέρος του ευρύτερου επιμορφωτικού κύκλου με τίτλο ΄κι αν ήσουν εσύ;  - επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εμψυχωτών νεανικών ομάδων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση παραστατικών τεχνών και βιωματικών δραστηριοτήτων’  που υπό προϋποθέσεις οδηγεί  σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.  Δείτε περισσότερα ΕΔΩ

Προσοχή: Το σεμινάριο είναι διαδικτυακό και συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου και περιλαμβάνει παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς.
Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:
    • να παρακολουθήσουν το σύνολο του σεμιναρίου
    • να έχουν διασφαλίσει έναν χώρο στον οποίο θα μπορούν να συγκεντρωθούν χωρίς να αποσπάται η προσοχή τους
    • να έχουν μαζί τους... κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Βιογραφικό Σημείωμα

Η Ελένη Δριβάκου γεννήθηκε 1 Δεκεμβρίου του 1977 στην Σπάρτη, Λακωνίας. Τον Μάιο του 2001 αποφοίτησε από το ΑΤΕΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ από το τμήμα Κοινωνικής Εργασίας(Κοινωνικοί Λειτουργοί) και τον Ιούνιο του 2005 απέκτησε το πτυχίο της παιδαγωγικής επιστήμης απο το ΑΠΘ. Στον ενδιάμεσο χρόνο έκανε την πρακτική της άσκηση ως κοινωνική λειτουργός στο jugend centrum BETWEEN στο Bregenz της Αυστρίας για ένα εξάμηνο. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα εργάστηκε σε κλινική λογοθεραπείας ,σε κατασκηνώσεις με παιδιά ΑΜΕΑ. Παράλληλα με τις σπουδές της στο Παιδαγωγικό ολοκλήρωσε τον Α’ και Β’ κύκλο σπουδών στο εργαστήρι Δραματικής Τέχνης ΠΑΡΑΘΛΑΣΗ επί δύο έτη και ακολούθησε κι ένας χρόνος παρακολούθησης  στο θεατρικό  εργαστήρι ΧΩΡΟΣ με τον Σίμο Κακάλα και τον Θοδωρή Οικονομίδη επίσης στη Θεσσαλονίκη. Τα τελευταία δεκατέσσερα χρόνια εργάζεται στο χώρο της εκπαίδευσης  . Το 2014 ξεκίνησε να φοιτεί στο τμήμα Θεατρικών Σπουδών του πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο Ναύπλιο, το οποίο και έχει πλέον ολοκληρώσει . Έχει επίσης  ολοκληρώσει τον κύκλο δύο ετών της εκπαίδευσης πάνω στη μέθοδο της Δραματοθεραπείας. Για τρία χρόνια δίδασκε ελληνική γλώσσα σε αναλφάβητους Έλληνες και αλλοδαπούς κρατούμενους στα καταστήματα κράτησης, Αγροτικές και κλειστές, στην Τίρυνθα Αργολίδας και για ένα μικρό διάστημα υπηρέτησε ως ΣΕΠ στο κέντρο φιλοξενίας προσφύγων στο Πόρτο Χέλι Αργολίδας. Το Μάιο του 2001 παρουσίασε την πτυχιακή της εργασία με θέμα: “Η Δραματική Τέχνη ως μέσο προγράμματος στην Κοινωνική εργασία με Ομάδες σε παιδιά σχολικής ηλικίας” και στο νησί των Κυθήρων, όπου εργαζόταν για επτά έτη, αποτελούσε μέλος της ομάδας οργάνωσης φεστιβάλ παραμυθιού και θεατρικών παραστάσεων με ομάδες εφήβων και παιδιών σχολικής ηλικίας. Συμμετέχει στην ερασιτεχνική-πειραματική θεατρική σκηνή του ΔΟΠΠΑΤ  Ναυπλίου και επίσης  έχει υπάρξει μέλος στην ομάδα Θεάτρου του Καταπιεσμένου του Ναυπλίου και της ομάδας εμψυχωτών-σχεδιαστών προγραμμάτων για την εκπαίδευση κοινού στο αρχαίο δράμα του Φεστιβάλ Αθηνών-Επιδαύρου και της ομάδας εμψυχωτών θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Το τελευταίο διάστημα αποτελεί και μέλος της ομάδας επιμορφωτών/τριών για το πρόγραμμα κινηματογράφου οργανωμένο από το Φεστιβαλ κινηματογράφου Χανίων.

Άλκηστις Βασιλάκου αποφοίτησε το 2011 από την σχολή Νηπιαγωγών της Πάτρας. Το 2010 υπήρξε συν-ιδρύτρια της ομάδας αφήγησης και δραματοποίησης παραμυθιών "Μυθοπεριπατητές”, η δράση της οποίας αποτέλεσε το έναυσμα για την μετέπειτα ενασχόλησή της με το Θέατρο ως τέχνη αλλά και ως εκπαιδευτικό μέσο. Το 2012 τελείωσε με διάκριση τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο Πανεπιστήμιο Warwick της Αγγλίας.Για τα επόμενα 5 χρόνια, δούλεψε ως εμψυχώτρια διαφορετικών ηλικιακών ομάδων σε ευρωπαικά εθελοντικά προγράμματα (Erasmus for young entrepreneurs, EVS, Erasmus Placement) στην Σικελία και στην Πορτογαλία, χρησιμοποιώντας μεθόδους μη τυπικής εκπαίδευσης. Από το καλοκαίρι του 2016 μέχρι σήμερα,  είναι μέλος της ομάδας παιδαγωγών που δημιουργήθηκε στα πλαίσια της δράσης  ‘ Δημιουργική Απασχόληση για παιδιά στην Επίδαυρο’ του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Από το 2018 συνεργάζεται με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, ως εμψυχώτρια του ‘Κι αν ήσουν εσύ;’(πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων). Το 2020 αποφοίτησε από το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Ναυπλίου και τα τελευταία 3 χρόνια εργάζεται ως νηπιαγωγός και θεατρολόγος σε δημόσια σχολεία της χώρας.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr / 2106541600


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
  • ΕΠ100 Ενότητα Β'
Σεμινάρια εκπαιδευτικών
  • ... εγώ είμαι Εγώ
Έτος
  • 2023 α' τρίμηνο
  • 2022 δ΄τρίμηνο
Πόλεις
  • Διαδικτυακά
Εμψυχωτές
  • Βασιλάκου Άλκηστις
  • Δριβάκου Ελένη
Print

Number of views (1158)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά