Αποτελέσματα αναζήτησης

Εργαστήριο για μαθητές - "Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

Εργαστήριο για μαθητές - "Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί"

Αθήνα, 5/12/2017, Εργαστήριο για μαθητές, 20ο ΔΣ Αθηνών

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 5/12/2017 11:00 πμ - 1:00 μμ Export event

"Εγώ – εσύ – εμείς… μαζί: απόπειρες προσέγγισης του «Άλλου»"

Αθήνα 5/12/2017

20ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών (Γ2)

Εμψυχώτριες: Παναγιώτα Τριανταφύλλου, Ευγενία Βγαγκέ

Παίρνουν μέρος: 25 μαθητές


Λίγα λόγια για το εργαστήριο

Γενικοί στόχοι: Η ενίσχυση και ανάπτυξη της δημιουργικής ικανότητας των παιδιών ώστε:
α) να διευρύνουν τους κώδικες επικοινωνίας τους,
β) να παίξουν, να εκφραστούν και να ψυχαγωγηθούν με το Θεατρικό Παιχνίδι το οποίο προσφέρει ένα σταθερό πλαίσιο επικοινωνίας, αποδοχής και συνεργασίας χωρίς ανταγωνισμό και αντιπαλότητα,
γ) να παρουσιάσουν τις δικές τους «ιστορίες» με τη μορφή σκηνικών δρώμενων που θα προκύψουν από την προσπάθεια να συντονιστούν περισσότερα «ΕΓΩ», ώστε από κοινού να φέρουν ένα αποτέλεσμα μέσω μιας διαδικασίας σύνθεσης που εξελίσσεται στο ΕΜΕΙΣ… 

Το πρόγραμμα διαπραγματεύεται το θέμα της ενότητας, της επικοινωνίας, της αποδοχής και της σημασίας του «Εμείς-Μαζί» και ειδικότερους στόχους έχει: 

  • να προσεγγίσει εναλλακτικούς κώδικες επικοινωνίας,
  • να προκαλέσει τα παιδιά να προβούν σε πολλαπλές ταξινομήσεις,
  • να ενισχύσει πολύπλευρα το συντονισμό που αποτελεί προϋπόθεση οργάνωσης της σκέψης,
  • να εμπλέξει τα παιδιά στην παραγωγή «μύθου»,
  • να παροτρύνει, μέσα από διαφορετικά ερεθίσματα, τους παίκτες να ενεργοποιήσουν τη συμβολική τους σκέψη ώστε να ενισχυθεί η δημιουργική φαντασία,
  • να ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση και την αποδοχή.

Ο σχεδιασμός του εργαστηρίου έγινε από τη Μαντώ Κουρετζή και το Στέλιο Βγαγκέ.

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Κατηγορία Δράσης
  • Εργαστήρια για μαθητές
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Εργαστήρια για Μαθητές
  • Εγώ-Εσύ-Εμείς...μαζί
Έτος
  • 2017
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Βγαγκέ Ευγενία
  • Τριανταφύλλου Παναγιώτα
Σχολεία
  • 20ο ΔΣ Αθήνας
Print

Number of views (1945)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Μάιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
282930
123
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Μεσσηνία

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Μεσσηνία

Καλαμάτα 3/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Μεσσηνίας
4
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Σάμος, 4/5/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
5
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αρκαδίας

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αρκαδίας

Τρίπολη 5/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Αρκαδίας
67
8
9
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος

Σάμος 7-8-9/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 σχολείων Σάμου
10
11
12
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 12/5/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
13
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αττική

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αττική

Αθήνα 13/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Αττικής (Γυμνάσια-Λύκεια)
141516
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Θεσσαλονίκη, 16-18 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
17
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Θεσσαλονίκη, 16-18 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
18
192021
2223
2425
2627282930311
2345678

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά