Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Ημερολόγιο των Σεμιναρίων "κι αν ήσουν εσύ;"

«Μάιος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789

 

H επιμόρφωση του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
Σχολικό έτος 2022-2023
Δωρεάν συμμετοχή  


 

Όροι συμμετοχής για το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης
Περισσότερα εδώ...

Τίτλος επιμόρφωσης: «κι αν ήσουν εσύ; » 
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εμψυχωτών νεανικών ομάδων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση παραστατικών τεχνών και βιωματικών δραστηριοτήτων
Σε ποιους απευθύνεται: Σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε εμψυχωτές/-τριες νεανικών ομάδων.

Χρόνος υλοποίησης: Σχολικό έτος: 2022-2023. Έναρξη Οκτώβριος 2022

Μέθοδος υλοποίησης:
- Η επιμορφωση χωρίζεται σε 2 Μέρη από 3 Ενότητες καθε μέρος (βλ αναλυτικά πιο κάτω) και περιλαμβάνει διαδικτυακά ή/και δια ζώσης εργαστήρια, συναντήσεις αλληλουποστήριξης & δικτύωσης, παρουσιάσεις & διάχυση, διαδικασία αποτίμησης εργασιών.
- Κάθε επιμορφούμενος/επιμορφούμενη έχει τη δυνατότητα να σχεδιάσει το δικό του/της κύκλο επιμόρφωσης καθώς, μεσα στη σχολική χρονιά, το πρόγραμμα προσφέρει πάνω από 100 ώρες εργαστηρίων, υποστήριξης και διάχυσης. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες μπορούν να επιλέξουν ποιά εργαστήρια θα παρακολουθήσουν και αν θα πάρουν μέρος σε όλες τις Ενότητες.  
- Για την πληρέστερη κάλυψη του περιεχομένου της επιμόρφωσης το πρόγραμμα προτείνει α) εργαστήρια που χαρακτηρίζονται προαπαιτούμενα για άλλα και β) ελάχιστο αριθμό ωρών σε κάθε Ενότητα

 

Βεβαιώσεις-Πιστοποιητικά: Θα δοθούν με τη λήξη του σχολικού έτους (Ιούλιος 2023)
α) Βεβαίωση παρακολούθησης θα δοθεί σε όλους/όλες για το σύνολο των ωρών που θα έχουν παρακολουθήσει ανεξαρτήτως Ενοτήτων
β) Πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης θα δοθεί σε όσους/όσες κάλυψαν τουλάχιστον το ελάχιστο προτεινόμενο αριθμό ωρών κάθε Ενότητας (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ!)

 

 

 

 


ΣΗΜΕΙΩΣΗ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Όλα τα εργαστήρια είναι δωρεάν και ανοιχτά στο ευρύ κοινό  αλλά οι θέσεις είναι περιορισμένες. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες θα πρέπει να συμπληρώνουν φόρμα αίτησης για κάθε εργαστήριο χωριστά.
Προταιρεότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

 


 

Η Επιμόρφωση του «κι αν ήσουν εσύ;» για το σχολικό έτος 2022 - 2023 

Για το σχολικό έτος 2022 - 2023 το πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» συνεχίζοντας τις ανοιχτές σε όλους/όλες δράσεις του, όπως σεμινάρια μικρής ή μεγάλης διάρκειας εκπαιδευτικών, εργαστήρια σε μαθητές, δράσεις «Μαζί», «Διάλογοι σε καραντίνα», εκπαίδευση στελεχών, παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού κ.ά., προτείνει και ένα ολοκληρωμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα, το οποίο οδηγεί σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.

Στόχος είναι η πληρέστερη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας και ιδιαίτερα η ενίσχυση των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων, που ενδιαφέρονται να σχεδιάσουν δραστηριότητες, κύκλους μαθημάτων, εργαστήρια δεξιοτήτων ή πρότζεκτ με τους μαθητές/-τριες τους.

Προσοχή: όλες οι δρασεις του προγράμματος είναι ανοιχτές στο ευρύ κοινό, ανεξαρτήτως αν κάποιος/κάποια ενδιαφέρεται για το Πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης της  Επιμόρφωσης ή όχι.
Για όσους/όσες δεν ολοκληρώσουν τις απαιτήσεις για το "Πιστοποιητικό επιμόρφωσης" θα εκδοθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς Βεβαίωση παρακολούθησης με το σύνολο των ωρών.

 

 



Μέθοδος υλοποίησης και θεματικές ενότητες

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει εξ αποστάσεως σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση (πρώτο μέρος) και εφαρμογή (δεύτερο μέρος), ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις θα υπάρξει η δυνατότητα για δια ζώσης και μεικτή εκπαίδευση

ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ - Εκπαίδευση: περιλαμβάνει σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση, με κύκλους βιωματικών εργαστηρίων, διαλέξεων και διαδραστικών παραστάσεων, όπου προσεγγίζονται ζητήματα ανθρώπινων δικαιωμάτων, θέματα ρατσισμού, ζητήματα ταυτότητας και αντιμετώπισης του «άλλου», θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και ζητήματα αναγκαστικού εκτοπισμού, με αξιοποίηση τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, οπτικοακουστικής παιδείας (φωτογραφία, ταινία κ.ά.), δημιουργικής γραφής και άλλων βιωματικών δραστηριοτήτων. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες μπορούν να παρουν μέρος σε όσα και όποια εργαστήρια, διαλέξεις ή παραστάσεις επιθυμούν, αλλά για την απόκτηση του "Πιστοποιητικού"   προτείνεται ελάχιστος αριθμός ωρών από τις Ενότητες Α’,Β’,Γ’ .

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ - Εφαρμογή: περιλαμβάνει α) εποπτεία και υποστήριξη των επιμορφούμενων κατά τη φάση του σχεδιασμού και της υλοποίησης των δράσεων ή των πρότζεκτ τους μέσα από συμβουλευτικές συναντήσεις ή/και εργαστήρια με μαθητές/-τριες, β) οργάνωση εκδηλώσεων παρουσίασης των εργασιών τους σε μαθητικά φεστιβάλ ή ημέρες δράσης/διάχυσης, γ) αποτίμηση και προβολή των εργασιών (Ενότητες Δ΄,Ε’,ΣΤ΄).

Μαθησιακά αποτελέσματα και διδακτική αξιοποίηση του πλήρους επιμορφωτικού προγράμματος
Περισσότερα εδώ...

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα
«κι αν ήσουν εσύ;»
Πατήστε εδώ...

 

ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ

Ενότητα Α’: Βασικές προσεγγίσεις.
Εισαγωγικά Εργαστήρια, Διαλέξεις
(συνολικά 30 υποχρεωτικές ώρες)

Εμψυχωτές/-ριες & Εισηγητές/-ριες (αλφαβητική σειρά): 
Κατερίνα Αλεξιάδη, Άβρα Αυδή, Νίκος Γκόβας, Πόπη Διονυσοπούλου, Χριστίνα Ζώνιου, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Γιώργος Μπεκιάρης, Άρτεμη Παπακωνσταντινοπούλου, Γιάννης Πούλιος, Εύα Σαββοπούλου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Μελίνα Χατζηγεωργίου, Βασίλης Χριστογιώργος κ.ά.

Ενότητα Β’: Συμμετοχικές τεχνικές “συλλογικής καλλιτεχνικής αφήγησης” για σχολικά προγράμματα
 Βιωματικά εργαστήρια 
τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος, θέατρο εικόνων, θέατρο φόρουμ, οπτικοακουστική εκπαίδευση, δημιουργική γραφή, ηχητικό θέατρο, κίνηση-χορός κ.ά.
(ελάχιστη υποχρεωτική παρακολούθηση: 12 ώρες με επιλογή από τα προσφερόμενα εργαστήρια)

Εμψυχωτές/-ριες (αλφαβητική σειρά): 
Κατερίνα Αλεξιάδη, Άβρα Αυδή, Νίκος Γκόβας, Άλκηστις Βασιλάκου, Ελένη Δριβάκου, Γιούλη Δούβου, Χριστίνα Ζώνιου, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Χριστίνα Κρίθαρη, Ιωάννα Λιούτσια, Βασιλένα Μητσιάδη, Γιώργος Μόσχος, Γιώργος Μπεκιάρης, Σόνια Ντόβα, Όλγα Ορφανίδου, Γιάννης Πούλιος, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Αντονέλλα Χήρα κ.ά.

  • Εργαστήριο Β1: «Κλικ – Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β2: «Flashbacks» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β3: «Ειδήσεις... αλλιώς» (3 ώρες)

  • Εργαστήριο Β4: «Νουρ» (2 ώρες)

  • Εργαστήριο Β5: «Με λογισμό και μ’ όνειρο» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β6: «Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β7: «Αναζητώντας τη δική μου φωνή» (3 ώρες)

  • Εργαστήριο Β8: «Το όνομά μου είναι... δικό μου» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β9: «...εγώ είμαι εγώ» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β10: «Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β11: «Κινώντας το Νομαδικό Σώμα» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β12: «Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β13: «Ο ήχος της πέτρας» (3 ώρες)

  • Εργαστήριο Β14: «Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β15: «Πες το δυναμικά με εικόνες! – προσωπικές ιστορίες, ντοκουμέντα» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β16: «World cinema. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση - οι συγκλονιστικοί άλλοι - μέσα από την γενναιοδωρία της κινηματογραφικής οθόνης» (6 ώρες)

Εργαστήριο Β17: "Το Σκληρό Καρύδι" (4 ώρες)

Ενότητα Γ’: Ευαισθητοποίηση – Ενημέρωση
(ελάχιστη υποχρεωτική παρακολούθηση: 8 ώρες από τις προσφερόμενες παραστάσεις ή διαλέξεις)

Εμψυχωτές/-ριες στις παραστάσεις Φόρουμ
Γιώργος Μπεκιάρης, Χριστίνα Κρίθαρη, Χριστίνα Ζώνιου. Παίζουν: Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Ευγενία Ζάγουρα, Βασίλης Κλησιάρης, Βασιλένα Μητσιάδη, Αγλαΐα Νάκα, Διονύσης Παύλου, Αντονέλλα Χήρα κ.ά.
Εισηγητές/-τριες σε διαλέξεις:
Γλυκερία Αράπη, Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης, Αντώνης Λενακάκης, Κώστας Μάγος, Κωστής Παπαϊωάννου κ.ά.

Γ01: Παράσταση θεάτρου φόρουμ «Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας» (3 ώρες)

Γ02: Παράσταση θεάτρου φόρουμ «Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» (3 ώρες)

Γ03: Βιωματικό παιχνίδι ρόλων & προσομοίωσης «Τα περάσματα» (3 ώρες)

Γ04: Διάλεξη Γ3: στοιχεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης Ι ( 2 ώρες)

Γ05: Διάλεξη Γ4: στοιχεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης ΙΙ ( 2 ώρες)

Γ06: Διάλεξη Γ2: θρησκευτικός γραμματισμός & κοινωνική παρέμβαση (2 ώρες)

Γ07: Διάλεξη: ανθρώπινα δικαιώματα και αντιρατσιστική εκπαίδευση (2 ώρες)

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

Ενότητα Δ’
Α) Σχεδιασμός - Εφαρμογή 
Β) Εποπτεία- Υποστήριξη 
(συνολικά 30 ώρες)

Από πιστοποιημένους εμψυχωτές/-ριες και συντονιστές/-ριες του Προγράμματος

  • Σχεδιασμός εφαρμογών - εφαρμογή σε σχολείο ή ομάδα και προετοιμασία για τελική παρουσίαση (20 ώρες)
  • Εποπτεία - υποστήριξη - συμβουλευτική ή/και εργαστήρια σε μαθητές (10 ώρες)

Ενότητα Ε’: Παρουσίαση - Διάχυση  
(12 ώρες)
Συντονισμός - οργάνωση: συντονιστές/-ριες  του Προγράμματος

Παρουσίαση σε Μαθητικό Φεστιβάλ 
ή Ημέρα Δράσης

Ενότητα ΣΤ’: Αποτίμηση - Τεκμηρίωση - Έκθεση
(8 ώρες)
Συντονισμός - οργάνωση: συντονιστές/-ριες  του Προγράμματος

Αποτίμηση, τεκμηρίωση, έκθεση

 

 

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Α’

«Nour: Η αξιοποίηση της κινηματογραφικής εικόνας στο πλαίσιο της εκπαίδευσης» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Nour: Η αξιοποίηση της κινηματογραφικής εικόνας στο πλαίσιο της εκπαίδευσης» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 9/11/2022 18:00-20:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Ιωάννης Πούλιος

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 9/11/2022 6:00 μμ - 8:00 μμ Export event


«Nour: Η αξιοποίηση της κινηματογραφικής εικόνας στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και ειδικότερα τα θέματα προσφύγων»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2)

Διαδικτυακά, 9/11/2022

Ώρες: 18:00-20:00

Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες για μικρή ομάδα εκπαιδευτικών (ως 25)

Σε ποιους απευθύνεται: Εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και όλων των ειδικοτήτων. Προτεραιότητα σε εκπαιδευτικούς μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Σχεδιασμός/εμψύχωση: Ιωάννης Πούλιος

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.) στο πλαίσιο του προγράμματός τους «κι αν ήσουν εσύ; - ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος» πραγματοποιούν διαδικτυακό – συμμετοχικό σεμινάριο διάρκειας 2 ωρών με τίτλο: «Nour: Η αξιοποίηση της κινηματογραφικής εικόνας στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και ειδικότερα τα θέματα προσφύγων».

Επιμορφωτές: Γιάννης Πούλιος, δάσκαλος, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών

Δήλωση συμμετοχής: Φόρμα εγγραφής

Το σεμιναριο προσφέρεται δωρεάν αλλά οι θέσεις είναι περιορισμένες. Προταιρεότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Σε περίπτωση που οι αιτήσεις είναι πολλές θα  γίνει κλήρωση.
 Όσοι/όσες κληρωθούν θα ειδοποιηθούν και θα τους σταλεί ο σύνδεσμος ΖΟΟΜ το αργότερο την προηγουμενη της εκδήλωσης

Το σεμινάριο/εργαστήριο είναι μέρος του ευρύτερου επιμορφωτικού κύκλου με τίτλο ΄κι αν ήσουν εσύ;  - επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εμψυχωτών νεανικών ομάδων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση παραστατικών τεχνών και βιωματικών δραστηριοτήτων’  που υπό προϋποθέσεις οδηγεί  σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.  Δείτε περισσότερα ΕΔΩ

Σύντομη περιγραφή:

​Στόχος: Η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τη γλώσσα της κινηματογραφικής αφήγησης ώστε να μπορούν να αξιοποιούν κινηματογραφικά προϊόντα με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και την καλλιέργεια σε αυτούς θετικών στάσεων για τους πρόσφυγες και τα ανθρώπινα δικαιώματα. 

Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Στο τέλος του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν κατακτήσει μια στοιχειώδη εξοικείωση με τη κινηματογραφική «γλώσσα» και τους κινηματογραφικούς κανόνες. Ακόμη θα έχουν κατανοήσει εναλλακτικούς τρόπους αξιοποίησης κινηματογραφικών ταινιών –κυρίως μικρού μήκους- στο σχολικό περιβάλλον. 

Περιεχόμενο, τεχνικές, μεθοδολογία: Το σεμινάριο πραγματεύεται το πρόβλημα των ασυνόδευτων προσφυγόπουλων με αφορμή την ταινία μικρού μήκους «Nour σημαίνει φως», που δημιουργήθηκε από το 1ο Δημ. Σχολείο Καλλιθέας & το 1ο ΕΠΑΛ Πειραιά, το σχολικό έτος 2017-18, στο πλαίσιο του Διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού Ταινιών Μικρού Μήκους. Μετά την παρακολούθηση της ταινίας, οι συμμετέχοντες σε ομάδες αναστοχάζονται για τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να προσεγγίσουν κριτικά την ταινία στη σχολική τάξη, περιγράφοντας σχετικές δράσεις ή διατυπώνοντας ανάλογες ερωτήσεις. Στην ολομέλεια, αξιοποιώντας την τεχνική της «ανακριτικής καρέκλας», οι συμμετέχοντες παίρνουν διάφορους ρόλους από την ταινία. Δουλεύοντας σε ομάδες, επεξεργάζονται και παρουσιάζουν σχέδια διαθεματικής αξιοποίησης της ταινίας σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα (Γλώσσα, Ιστορία, Γεωγραφία, Θρησκευτικά, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή κλπ). Το σεμινάριο ολοκληρώνεται με συζήτηση για δημιουργικές επεκτάσεις της ταινίας (σποτ, storyboard κλπ). 
 Τεχνικές απαιτήσεις: Χρήση κάμερας και μικροφώνου (στο πλαίσιο της εφαρμογής Zoom)

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Προσοχή: Το σεμινάριο είναι διαδικτυακό και συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου και περιλαμβάνει παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς.
Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:
− να παρακολουθήσουν το σύνολο του σεμιναρίου
− να έχουν διασφαλίσει έναν χώρο στον οποίο θα μπορούν να συγκεντρωθούν χωρίς να αποσπάται η προσοχή τους
− να έχουν μαζί τους... κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Βιογραφικά Σημειώματα
Ο Πούλιος Ιωάννης είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και του Διδασκαλείου «Δημ. Γληνός» διετούς μετεκπαίδευσης του ΑΠΘ. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις επιστήμες της Αγωγής από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Το 2019 έλαβε τον διδακτορικό του τίτλο στις επιστήμες της αγωγής (Οπτικοακουστική Αγωγή και Κινηματογραφική Παιδεία). Είναι συγγραφέας 26 επιστημονικών βιβλίων σχετικών με τις επιστήμες της αγωγής. Παράλληλα, έχει δημοσιεύσει ποικίλα άρθρα σε ελληνικά και αγγλόφωνα περιοδικά, ενώ έχει συμμετάσχει σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην οπτικοακουστική αγωγή και τα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είναι ιδρυτής του Εθνικού Θεματικού Δικτύου Σχολείων «Αγωγής Τηλεόρασης» συνιδρυτής του Εθνικού Θεματικού Δικτύου «Παιδεία στα Μέσα» (2019-2021). Ακόμη σχεδίασε και συντονίζει πανελλήνια και διεθνή προγράμματα όπως: «Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες», «Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός Ταινιών Μικρού Μήκους» και «Ποντιακός Ελληνισμός». Έχει μεγάλο επιμορφωτικό έργο σε θέματα οπτικοακουστικής αγωγής και καινοτόμων προγραμμάτων. Εδώ και 9 χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών. Είναι μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής για την Καλλιτεχνική Παιδεία του ΥΠΑΙΘ και εκπονητής (ΙΕΠ) των νέων προγραμμάτων σπουδών των καλλιτεχνικών μαθημάτων για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, επιμορφωτής και τοπικός συντονιστής στο Ν. Σερρών στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr  / 2106541600


 

Print

Number of views (486)/Σχόλια (0)

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Β’

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Γ’

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / 2106541600 / www.TheatroEdu.gr


 

Πατήστε παρακάτω για αναλυτική περιγραφή κάθε εργαστηρίου και λοιπών δράσεων που εντάσσονται στην επιμόρφωση 

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Μονόλογοι σε καραντίνα - Αναζητώντας τη δική μου φωνή

Το όνομά μου είναι... δικό μου

Να τους πάρετε στα σπίτια σας...

Εγώ και ο άλλος…

Ειδήσεις... αλλιώς

... εγώ είμαι Εγώ

Μπλοκάρουμε το ρατσισμό στο σχολείο

Περάσματα

World cinema

Κλικ – Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου

Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο

Κινώντας το Νομαδικό Σώμα – Μονόλογοι σε καραντίνα

Ο ήχος της πέτρας

Πες το δυναμικά με εικόνες!

Με λογισμό και μ’ όνειρο - Μονόλογοι σε καραντίνα

Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος

Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα

Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας

Πατάμε γερά!