Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Ημερολόγιο των Σεμιναρίων "κι αν ήσουν εσύ;"

«Μάιος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
293012345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112
3456789

 

H επιμόρφωση του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
Σχολικό έτος 2022-2023
Δωρεάν συμμετοχή  


 

Όροι συμμετοχής για το Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης
Περισσότερα εδώ...

Τίτλος επιμόρφωσης: «κι αν ήσουν εσύ; » 
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εμψυχωτών νεανικών ομάδων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση παραστατικών τεχνών και βιωματικών δραστηριοτήτων
Σε ποιους απευθύνεται: Σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε εμψυχωτές/-τριες νεανικών ομάδων.

Χρόνος υλοποίησης: Σχολικό έτος: 2022-2023. Έναρξη Οκτώβριος 2022

Μέθοδος υλοποίησης:
- Η επιμορφωση χωρίζεται σε 2 Μέρη από 3 Ενότητες καθε μέρος (βλ αναλυτικά πιο κάτω) και περιλαμβάνει διαδικτυακά ή/και δια ζώσης εργαστήρια, συναντήσεις αλληλουποστήριξης & δικτύωσης, παρουσιάσεις & διάχυση, διαδικασία αποτίμησης εργασιών.
- Κάθε επιμορφούμενος/επιμορφούμενη έχει τη δυνατότητα να σχεδιάσει το δικό του/της κύκλο επιμόρφωσης καθώς, μεσα στη σχολική χρονιά, το πρόγραμμα προσφέρει πάνω από 100 ώρες εργαστηρίων, υποστήριξης και διάχυσης. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες μπορούν να επιλέξουν ποιά εργαστήρια θα παρακολουθήσουν και αν θα πάρουν μέρος σε όλες τις Ενότητες.  
- Για την πληρέστερη κάλυψη του περιεχομένου της επιμόρφωσης το πρόγραμμα προτείνει α) εργαστήρια που χαρακτηρίζονται προαπαιτούμενα για άλλα και β) ελάχιστο αριθμό ωρών σε κάθε Ενότητα

 

Βεβαιώσεις-Πιστοποιητικά: Θα δοθούν με τη λήξη του σχολικού έτους (Ιούλιος 2023)
α) Βεβαίωση παρακολούθησης θα δοθεί σε όλους/όλες για το σύνολο των ωρών που θα έχουν παρακολουθήσει ανεξαρτήτως Ενοτήτων
β) Πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης θα δοθεί σε όσους/όσες κάλυψαν τουλάχιστον το ελάχιστο προτεινόμενο αριθμό ωρών κάθε Ενότητας (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ!)

 

 

 

 


ΣΗΜΕΙΩΣΗ - ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Όλα τα εργαστήρια είναι δωρεάν και ανοιχτά στο ευρύ κοινό  αλλά οι θέσεις είναι περιορισμένες. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες θα πρέπει να συμπληρώνουν φόρμα αίτησης για κάθε εργαστήριο χωριστά.
Προταιρεότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

 


 

Η Επιμόρφωση του «κι αν ήσουν εσύ;» για το σχολικό έτος 2022 - 2023 

Για το σχολικό έτος 2022 - 2023 το πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» συνεχίζοντας τις ανοιχτές σε όλους/όλες δράσεις του, όπως σεμινάρια μικρής ή μεγάλης διάρκειας εκπαιδευτικών, εργαστήρια σε μαθητές, δράσεις «Μαζί», «Διάλογοι σε καραντίνα», εκπαίδευση στελεχών, παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού κ.ά., προτείνει και ένα ολοκληρωμένο επιμορφωτικό πρόγραμμα, το οποίο οδηγεί σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.

Στόχος είναι η πληρέστερη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας και ιδιαίτερα η ενίσχυση των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων, που ενδιαφέρονται να σχεδιάσουν δραστηριότητες, κύκλους μαθημάτων, εργαστήρια δεξιοτήτων ή πρότζεκτ με τους μαθητές/-τριες τους.

Προσοχή: όλες οι δρασεις του προγράμματος είναι ανοιχτές στο ευρύ κοινό, ανεξαρτήτως αν κάποιος/κάποια ενδιαφέρεται για το Πιστοποιητικό επιτυχούς ολοκλήρωσης της  Επιμόρφωσης ή όχι.
Για όσους/όσες δεν ολοκληρώσουν τις απαιτήσεις για το "Πιστοποιητικό επιμόρφωσης" θα εκδοθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς Βεβαίωση παρακολούθησης με το σύνολο των ωρών.

 

 



Μέθοδος υλοποίησης και θεματικές ενότητες

Το επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει εξ αποστάσεως σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση (πρώτο μέρος) και εφαρμογή (δεύτερο μέρος), ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις θα υπάρξει η δυνατότητα για δια ζώσης και μεικτή εκπαίδευση

ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ - Εκπαίδευση: περιλαμβάνει σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση, με κύκλους βιωματικών εργαστηρίων, διαλέξεων και διαδραστικών παραστάσεων, όπου προσεγγίζονται ζητήματα ανθρώπινων δικαιωμάτων, θέματα ρατσισμού, ζητήματα ταυτότητας και αντιμετώπισης του «άλλου», θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και ζητήματα αναγκαστικού εκτοπισμού, με αξιοποίηση τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος, οπτικοακουστικής παιδείας (φωτογραφία, ταινία κ.ά.), δημιουργικής γραφής και άλλων βιωματικών δραστηριοτήτων. Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες μπορούν να παρουν μέρος σε όσα και όποια εργαστήρια, διαλέξεις ή παραστάσεις επιθυμούν, αλλά για την απόκτηση του "Πιστοποιητικού"   προτείνεται ελάχιστος αριθμός ωρών από τις Ενότητες Α’,Β’,Γ’ .

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ - Εφαρμογή: περιλαμβάνει α) εποπτεία και υποστήριξη των επιμορφούμενων κατά τη φάση του σχεδιασμού και της υλοποίησης των δράσεων ή των πρότζεκτ τους μέσα από συμβουλευτικές συναντήσεις ή/και εργαστήρια με μαθητές/-τριες, β) οργάνωση εκδηλώσεων παρουσίασης των εργασιών τους σε μαθητικά φεστιβάλ ή ημέρες δράσης/διάχυσης, γ) αποτίμηση και προβολή των εργασιών (Ενότητες Δ΄,Ε’,ΣΤ΄).

Μαθησιακά αποτελέσματα και διδακτική αξιοποίηση του πλήρους επιμορφωτικού προγράμματος
Περισσότερα εδώ...

Λίγα λόγια για το πρόγραμμα
«κι αν ήσουν εσύ;»
Πατήστε εδώ...

 

ΟΙ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ

Ενότητα Α’: Βασικές προσεγγίσεις.
Εισαγωγικά Εργαστήρια, Διαλέξεις
(συνολικά 30 υποχρεωτικές ώρες)

Εμψυχωτές/-ριες & Εισηγητές/-ριες (αλφαβητική σειρά): 
Κατερίνα Αλεξιάδη, Άβρα Αυδή, Νίκος Γκόβας, Πόπη Διονυσοπούλου, Χριστίνα Ζώνιου, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Γιώργος Μπεκιάρης, Άρτεμη Παπακωνσταντινοπούλου, Γιάννης Πούλιος, Εύα Σαββοπούλου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Μελίνα Χατζηγεωργίου, Βασίλης Χριστογιώργος κ.ά.

Ενότητα Β’: Συμμετοχικές τεχνικές “συλλογικής καλλιτεχνικής αφήγησης” για σχολικά προγράμματα
 Βιωματικά εργαστήρια 
τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος, θέατρο εικόνων, θέατρο φόρουμ, οπτικοακουστική εκπαίδευση, δημιουργική γραφή, ηχητικό θέατρο, κίνηση-χορός κ.ά.
(ελάχιστη υποχρεωτική παρακολούθηση: 12 ώρες με επιλογή από τα προσφερόμενα εργαστήρια)

Εμψυχωτές/-ριες (αλφαβητική σειρά): 
Κατερίνα Αλεξιάδη, Άβρα Αυδή, Νίκος Γκόβας, Άλκηστις Βασιλάκου, Ελένη Δριβάκου, Γιούλη Δούβου, Χριστίνα Ζώνιου, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, Χριστίνα Κρίθαρη, Ιωάννα Λιούτσια, Βασιλένα Μητσιάδη, Γιώργος Μόσχος, Γιώργος Μπεκιάρης, Σόνια Ντόβα, Όλγα Ορφανίδου, Γιάννης Πούλιος, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Αντονέλλα Χήρα κ.ά.

  • Εργαστήριο Β1: «Κλικ – Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β2: «Flashbacks» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β3: «Ειδήσεις... αλλιώς» (3 ώρες)

  • Εργαστήριο Β4: «Νουρ» (2 ώρες)

  • Εργαστήριο Β5: «Με λογισμό και μ’ όνειρο» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β6: «Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β7: «Αναζητώντας τη δική μου φωνή» (3 ώρες)

  • Εργαστήριο Β8: «Το όνομά μου είναι... δικό μου» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β9: «...εγώ είμαι εγώ» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β10: «Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β11: «Κινώντας το Νομαδικό Σώμα» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β12: «Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β13: «Ο ήχος της πέτρας» (3 ώρες)

  • Εργαστήριο Β14: «Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο» (4 ώρες)

  • Εργαστήριο Β15: «Πες το δυναμικά με εικόνες! – προσωπικές ιστορίες, ντοκουμέντα» (6 ώρες)

  • Εργαστήριο Β16: «World cinema. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση - οι συγκλονιστικοί άλλοι - μέσα από την γενναιοδωρία της κινηματογραφικής οθόνης» (6 ώρες)

Εργαστήριο Β17: "Το Σκληρό Καρύδι" (4 ώρες)

Ενότητα Γ’: Ευαισθητοποίηση – Ενημέρωση
(ελάχιστη υποχρεωτική παρακολούθηση: 8 ώρες από τις προσφερόμενες παραστάσεις ή διαλέξεις)

Εμψυχωτές/-ριες στις παραστάσεις Φόρουμ
Γιώργος Μπεκιάρης, Χριστίνα Κρίθαρη, Χριστίνα Ζώνιου. Παίζουν: Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Ευγενία Ζάγουρα, Βασίλης Κλησιάρης, Βασιλένα Μητσιάδη, Αγλαΐα Νάκα, Διονύσης Παύλου, Αντονέλλα Χήρα κ.ά.
Εισηγητές/-τριες σε διαλέξεις:
Γλυκερία Αράπη, Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης, Αντώνης Λενακάκης, Κώστας Μάγος, Κωστής Παπαϊωάννου κ.ά.

Γ01: Παράσταση θεάτρου φόρουμ «Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας» (3 ώρες)

Γ02: Παράσταση θεάτρου φόρουμ «Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» (3 ώρες)

Γ03: Βιωματικό παιχνίδι ρόλων & προσομοίωσης «Τα περάσματα» (3 ώρες)

Γ04: Διάλεξη Γ3: στοιχεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης Ι ( 2 ώρες)

Γ05: Διάλεξη Γ4: στοιχεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης ΙΙ ( 2 ώρες)

Γ06: Διάλεξη Γ2: θρησκευτικός γραμματισμός & κοινωνική παρέμβαση (2 ώρες)

Γ07: Διάλεξη: ανθρώπινα δικαιώματα και αντιρατσιστική εκπαίδευση (2 ώρες)

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

Ενότητα Δ’
Α) Σχεδιασμός - Εφαρμογή 
Β) Εποπτεία- Υποστήριξη 
(συνολικά 30 ώρες)

Από πιστοποιημένους εμψυχωτές/-ριες και συντονιστές/-ριες του Προγράμματος

  • Σχεδιασμός εφαρμογών - εφαρμογή σε σχολείο ή ομάδα και προετοιμασία για τελική παρουσίαση (20 ώρες)
  • Εποπτεία - υποστήριξη - συμβουλευτική ή/και εργαστήρια σε μαθητές (10 ώρες)

Ενότητα Ε’: Παρουσίαση - Διάχυση  
(12 ώρες)
Συντονισμός - οργάνωση: συντονιστές/-ριες  του Προγράμματος

Παρουσίαση σε Μαθητικό Φεστιβάλ 
ή Ημέρα Δράσης

Ενότητα ΣΤ’: Αποτίμηση - Τεκμηρίωση - Έκθεση
(8 ώρες)
Συντονισμός - οργάνωση: συντονιστές/-ριες  του Προγράμματος

Αποτίμηση, τεκμηρίωση, έκθεση

 

 

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Α’

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/11/2022 17:00-20:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 3/11/2022 5:00 μμ - 8:00 μμ Export event


«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ3), Διαδικτυακά, 3/11/2022, Ώρες: 17:00-20:00, (Διάρκεια: 3 ώρες)


Απευθύνεται: σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων.

Σχεδιασμός - Εμψύχωση: Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου

Δηλώστε συμμετοχή: Φόρμα Εγγραφής

Το σεμιναριο προσφέρεται δωρεάν αλλά οι θέσεις είναι περιορισμένες. Προταιρεότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Σε περίπτωση που οι αιτήσεις είναι πολλές θα  γίνει κλήρωση.
 Όσοι/όσες κληρωθούν θα ειδοποιηθούν και θα τους σταλεί ο σύνδεσμος ΖΟΟΜ το αργότερο την προηγουμενη της εκδήλωσης

Το σεμινάριο/εργαστήριο είναι μέρος του ευρύτερου επιμορφωτικού κύκλου με τίτλο ΄κι αν ήσουν εσύ;  - επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εμψυχωτών νεανικών ομάδων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση παραστατικών τεχνών και βιωματικών δραστηριοτήτων’  που υπό προϋποθέσεις οδηγεί  σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.  Δείτε περισσότερα ΕΔΩ

Σύντομη περιγραφή
Το σεμινάριο προσεγγίζει το Εκπαιδευτικό Δράμα (Drama in Education) ως εργαλείο βιωματικής μάθησης, συνδυάζοντας τη θεωρία με την πρακτική εφαρμογή. Περιλαμβάνει δύο μέρη: α) Εισήγηση—Συζήτηση: «Εκπαιδευτικό Δράμα: Βασικές αρχές και σχεδιασμός» και β) Εργαστήριο: «Ένα απειλητικό γράμμα», ενδεικτικό παράδειγμα εφαρμογής. Στο πρώτο,  θεωρητικό, μέρος παρουσιάζεται το παιδαγωγικό πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται η μέθοδος του Εκπαιδευτικού Δράματος καθώς και τα βασικά στοιχεία για τον σχεδιασμό ενός μαθήματος. Στο δεύτερο μέρος, δίνεται η ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να προσεγγίσουν βιωματικά τη μέθοδο συμμετέχοντας στο δράμα  «Ένα απειλητικό γράμμα» με θέμα την ενδοσχολική βία εναντίον του «ξένου». 
Βασικός σκοπός του σεμιναρίου είναι να εισαγάγει τους συμμετέχοντες στη μέθοδο του Εκπαιδευτικού Δράματος (Ε.Δ.), προκειμένου να εμπλουτίσουν τα παιδαγωγικά εργαλεία τους  και να αξιοποιήσουν τις δημιουργικές ικανότητες τους ως διδάσκοντες  είτε τα γνωστικά αντικείμενα της ειδικότητάς τους είτε θέματα που αφορούν τα ανθρώπινα δικαιώματα, το προσφυγικό, τον ρατσισμό, τη στάση απέναντι στον «ξένο». Συγκεκριμένοι στόχοι: α) Να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς σχετικά με τις θεωρίες μάθησης στις οποίες στηρίζεται το Ε.Δ. , να καταδείξει τα κλειδιά της μεθόδου και τον τρόπο σχεδιασμού ενός μαθήματος  (οργάνωση, δομή, επεισόδια, θεατρικές τεχνικές, εσωτερική συνοχή). β) Να τους δώσει την ευκαιρία να βιώσουν το θέμα της ενδοσχολικής βίας εναντίον του «ξένου»  και να αναστοχαστούν πάνω στη μέθοδο, συμμετέχοντας σε ένα δράμα.  γ) Να τους προσφέρει ερεθίσματα για προβληματισμό, ιδέες και εργαλεία, για να προχωρήσουν και να σχεδιάσουν το δικό τους μάθημα, ανάλογα με τις ανάγκες της ομάδας τους. 

Σύντομα βιογραφικά σημειώματα

Άβρα Αυδή
Φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Υπηρέτησε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια και ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών (1982-2011). Παράλληλα, δίδαξε, επί 15 έτη (2001-2016), στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. τα μαθήματα «Δραματοποίηση» και «Το Θέατρο στο σχολείο». Ασχολήθηκε συστηματικά με το Εκπαιδευτικό Δράμα και με το σχολικό θέατρο, αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε από μεταπτυχιακές σπουδές και σχετική έρευνα. Δίδαξε σε επιμορφωτικά σεμινάρια και δημοσίευσε ποικίλα άρθρα σχετικά με τη θεατρική παιδεία. Συνέγραψε με τη Μελίνα Χατζηγεωργίου το βιβλίο «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007) και το βιβλίο «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με Δάσκαλο σε Ρόλο»  (Μεταίχμιο 2018). Στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας έχει επίσης διδακτικό, επιμορφωτικό και συγγραφικό έργο. Συμμετείχε, ανάμεσα σε άλλα, στη συγγραφή των παρακάτω ομαδικών έργων: Εγχειρίδια «Έκφραση-Έκθεση» για το λύκειο (1985-89),  Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα (1998), ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ (2017).

Μελίνα Χατζηγεωργίου
Η Μελίνα Χατζηγεωργίου είναι δασκάλα και θεατροπαιδαγωγός με μεταπτυχιακές σπουδές στο Εκπαιδευτικό Δράμα (Μ.Α. Drama in Education). Δίδαξε επί 15 έτη στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. τα μαθήματα «Δραματοποίηση» και «Το Θέατρο στο σχολείο».  Έχει εργαστεί ως δασκάλα Δράματος σε σχολεία, στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων, στο Παιδικό Στέκι του Εθνικού Θεάτρου, στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Δίδαξε σε επιμορφωτικά σεμινάρια για το Εκπαιδευτικό Δράμα που οργανώθηκαν από πανεπιστήμια και ποικίλους φορείς όπως το Πανελλήνιο Δίκτυο Εκπαιδευτικών για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, το Μουσείο Ελληνικής Παιδικής Τέχνης, τη Future Library, κ.ά. Επιπλέον, σχεδίασε και συντόνισε θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα σε μουσεία και άλλους φορείς.  Συνέγραψε με την Άβρα Αυδή το βιβλίο «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007) και το βιβλίο «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με Δάσκαλο σε Ρόλο» (Μεταίχμιο 2018). 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr  / 2106541600


 

Print

Number of views (560)/Σχόλια (0)

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Β’

Επόμενες δράσεις της Ενότητας Γ’

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / 2106541600 / www.TheatroEdu.gr


 

Πατήστε παρακάτω για αναλυτική περιγραφή κάθε εργαστηρίου και λοιπών δράσεων που εντάσσονται στην επιμόρφωση 

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Μονόλογοι σε καραντίνα - Αναζητώντας τη δική μου φωνή

Το όνομά μου είναι... δικό μου

Να τους πάρετε στα σπίτια σας...

Εγώ και ο άλλος…

Ειδήσεις... αλλιώς

... εγώ είμαι Εγώ

Μπλοκάρουμε το ρατσισμό στο σχολείο

Περάσματα

World cinema

Κλικ – Ο κόσμος μέσα από τα μάτια μου

Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο

Κινώντας το Νομαδικό Σώμα – Μονόλογοι σε καραντίνα

Ο ήχος της πέτρας

Πες το δυναμικά με εικόνες!

Με λογισμό και μ’ όνειρο - Μονόλογοι σε καραντίνα

Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος

Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα

Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας

Πατάμε γερά!