5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα»
Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας
Δημήτρης Βιντζηλαίος, σύμβουλος ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού
«Εργαστήρι Αυτοαντίληψης & Αυτό-εικόνας»
Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: Ελληνικά
Το εργαστήριο χρησιμοποιεί το θεατρικό παιχνίδι, για να πραγματευθεί ένα κύριο θέμα της προσωπικής ανάπτυξης, την Αυτοαντίληψη και την Αυτό-εικόνα. Επίσης, το εργαστήριο αποτελεί μέρος άλλων μεγαλύτερων προγραμμάτων, όπως προγραμμάτων Ανάπτυξης της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, Ανάπτυξης Ομαδικού Πνεύματος, Εξισορρόπησης Επαγγελματικής και Προσωπικής ζωής κλπ. Το εργαστήριο αποτελεί μία επίδειξη του τρόπου με τον οποίο μπορεί το θεατρικό παιχνίδι να εφαρμοστεί σε ενήλικες με στόχο την ολιστική πραγμάτευση ενός θέματος που τους απασχολεί. Το εργαστήριο αποτελείται από τις εξής φάσεις ενός θεατρικού παιχνιδιού (Κουρετζής 1991): Απελευθέρωση, Αναπαραγωγή, Αυτοσχεδιασμός, Ανάλυση. Χρησιμοποιεί μουσική και τεχνικές από τις παραστατικές τέχνες σε συνδυασμό με τις τεχνικές του θεατρικού παιχνιδιού. Το εργαστήριο απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να ανακαλύψουν και ίσως να γνωρίσουν κάποιες πλευρές του εαυτού τους και η θέλησή τους αυτή μεταφράζεται σε καθολική συμμετοχή και διάθεση αυτοαποκάλυψης. Θα πρέπει να φορούν ελαφρά, άνετα ρούχα, που να επιτρέπουν ελευθερία κίνησης. Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία ή γνώση. Δεν απαιτείται ιδιαίτερη σωματική άσκηση. Η σωματική άσκηση δεν θα ξεπεράσει το επίπεδο ενός έντονου χορού. Επίσης, συνιστάται να φορούν χονδρές κάλτσες αντί υποδημάτων (αρκετά χονδρές για το μωσαϊκό του δαπέδου).
O Δημήτρης Βιντζηλαίος κατείχε διευθυντικές θέσεις σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρίες. Η εμπειρία του καλύπτει πολλούς νευραλγικούς τομείς της επιχείρησης. Είναι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Αθηνών (1980), κάτοχος δύο Master’s από το University οf Michigan (1984) και υποψήφιος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου MIDDLESEX, UK, με θέμα την Οργανωσιακή Ψυχολογία (2005). Από το 1995, ως σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, έχει αναπτύξει τη μεθοδολογία εκπαιδευτικών συστημάτων Process-People-Purpose(PPP), που καλύπτει τρεις διαφορετικές διαστάσεις της αλληλεπίδρασης των ανθρώπων στο επιχειρηματικό περιβάλλον. Οι τρεις αυτές διαστάσεις είναι οι σχέσεις με τους πελάτες (Πωλήσεις & Εξυπηρέτηση), οι σχέσεις με τους άλλους (Management & Leadership) και οι σχέσεις με τον εαυτό μας (Προσωπική Ανάπτυξη). Είναι συγγραφέας και παραγωγός εκπαιδευτικών τίτλων για εκπαίδευση με τη χρήση νέων τεχνολογιών, εκπαιδευτικών video, DVD και e-learning. Έχει ολοκληρώσει τριετές πρόγραμμα σπουδών σε θεατρική επικοινωνία, αυτοσχεδιασμό και θεατρικό παιχνίδι στη σχολή του κ. Λάκη Κουρετζή. Χρησιμοποιεί το θεατρικό παιχνίδι για το σχεδιασμό εργαστηρίων βιωματικής μάθησης, σε κλειστούς και υπαίθριους χώρους, με θέματα από την μεθοδολογία ΡΡΡ.
Κατηγορία Δράσης | - Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
|
Έτος | |
Πόλεις | |
Εμψυχωτές | |