|
Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
31
Αφήγηση μέσω της εικόνας
Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος
| 1
Αφήγηση μέσω της εικόνας
Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος
| 2
Αφήγηση μέσω της εικόνας
Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος
| 3
Αφήγηση μέσω της εικόνας
Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος
| 4
Αφήγηση μέσω της εικόνας
Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος
| 5
Αφήγηση μέσω της εικόνας
Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος
| 6
Αφήγηση μέσω της εικόνας
Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος
|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5
-
3ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας «Σχολικό Θέατρο: καλλιτεχνική δημιουργία και βιωματική μάθηση»
Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
-
Δραματοποίηση ή εικονογράφηση;
Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Νίκος Γκόβας
-
Παιχνίδια κίνησης στο θέατρο της ζωής με αφορμή τους Όρνιθες του Αριστοφάνη
Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
-
Χορικά από την Ελένη του Ευριπίδη
Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
-
Μια διδακτική πρόταση για την «Ελένη » του Ευριπίδη
Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αλεξάνδρα Μυλωνά
-
Δράμα στην Εκπαίδευση μέσα από αρχαία αγγεία και αμφορείς
Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Περσεφόνη Σέξτου
-
Απλά προσθέστε νερό. Εργαστήριο σχετικό με τη χρήση του Εκπαιδευτικού Δράματος στη διερεύνηση περιβαλλοντικών θεμάτων
Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Phil Sixsmith, Βέτα Τσαλίκη
-
Η σημασία της διαφραγματικής αναπνοής και της άρθρωσης στην εκφορά του θεατρικού λόγου
Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Καίτη Χρονοπούλου
| 6
-
3ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας «Σχολικό Θέατρο: καλλιτεχνική δημιουργία και βιωματική μάθηση»
Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
-
Παιχνίδια κίνησης στο θέατρο της ζωής με αφορμή τους Όρνιθες του Αριστοφάνη
Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
-
Χορικά από την Ελένη του Ευριπίδη
Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
-
Εν αρχή ήν ο λόγος. Απόπειρα ανάγνωσης των τραγικών
Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Απόστολος Αποστολίδης
-
Η Αλίκη στο θαυμαστό κόσμο της εφηβείας
Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
-
Βασικές αρχές της υποκριτικής (σύστημα Στανισλάβσκι). Πρακτικές ασκήσεις με αφορμή την Τραπεζαρία του Α.Ρ.Γκερνυ
Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Παύλος Δανελάτος
-
Ομαδική Θεατρική Δημιουργία: Σώμα, παιχνίδι, αυτοσχεδιασμός
Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Δημήτρης Σακατζής, Τζένη Καραβίτη
|
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |