Αποτελέσματα αναζήτησης

Επιμορφωτικός Κύκλος Βιωματικών Εργαστηρίων: «Το Θέατρο ως εκπαίδευση»

Αθήνα, 15-16/2, 21-22/3 & 25-26/4/2020, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Κωνσταντίνος Ντέλλας, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, David Pammenter

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 15/2/2020 10:00 πμ - 16/2/2020 4:00 μμ Export event

Αγαπητά μέλη, αγαπητοί φίλοι,
Για τη διευκόλυνσή σας στην εγγραφή του Επιμορφωτικού κύκλου βιωματικών εργαστηρίων «το Θέατρο ως εκπαίδευση» πραγματοποιήσαμε τις εξής αλλαγές:
- παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας αιτήσεων ως 8/2/2020.
- δυνατότητα πληρωμής σε τρεις δόσεις ως εξής: προκαταβολή 50€ κατά την εγγραφή, καταβολή 2ης δόσης (50€) ως 29/2 και αποπληρωμή ως 20/3.
- πληρωμή είτε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό είτε ηλεκτρονικά μέσω χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας.
Οι τροποποιήσεις αυτές έχουν ενσωματωθεί στην αναλυτική ανακοίνωση που ακολουθεί, στην οποία παρουσιάζονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και τα βήματα εγγραφής:


Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ- ΚΥΚΛΟΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ: «Το Θέατρο ως εκπαίδευση»

Αθήνα, 15-16/2, 21-22/3 και 25-26/4
Ώρες: 10:00-16:00

Χώρος: Κέντρο Μελέτης-Έρευνας Θεατρικής Τέχνης (ΚεΜΕΘεΤ), Κοίλης 23 Άνω Πετράλωνα (Σταθμός Πετράλωνα)

Εμψυχωτές: Κωνσταντίνος Ντέλλας, Τζωρτζίνα Κακουδάκη, David Pammenter

  

Σε αυτήν τη βιωματική επιμόρφωση, συνολικής διάρκειας 35 ωρών, δίνεται έμφαση στην ανάπτυξη της καλλιτεχνικής-αισθητικής προσέγγισης του Θεάτρου και στην κοινωνικοπολιτική του διάσταση, αφετηρία της οποίας αποτελεί το δρων πρόσωπο- ο εαυτός. Δουλεύοντας με πολύ έμπειρους εκπαιδευτές του θεάτρου, οι συμμετέχοντες/ουσες θα έχουν τη δυνατότητα να εστιάσουν σε διαφορετικές καλλιτεχνικές μεθόδους και να βιώσουν, να κατανοήσουν, να οικειοποιηθούν, να αναστοχαστούν και να επινοήσουν μέσα από μια πορεία μετασχηματισμού της προσωπικής εμπειρίας σε συλλογική και τελικά σε πράξη κοινωνική και παιδαγωγική.

Ο επιμορφωτικός αυτός κύκλος αποτελείται από τρεις διήμερες συναντήσεις- ενότητες οι οποίες διαφέρουν ως προς τα μέσα και τους επιμέρους στόχους αλλά συνδιαλέγονται, προετοιμάζουν και διαδέχονται οργανικά η μία την άλλη.

15-16/2: Κωνσταντίνος Ντέλλας
Το εργαστήριο της πρώτης αυτής ενότητας επιχειρεί μια εισαγωγή στις έννοιες της συλλογικότητας και της συνύπαρξης διαφορετικών ταχυτήτων και αναφορών, ώστε να δημιουργηθεί ένας κοινός κώδικας. Χρησιμοποιώντας λεκτικά και σωματικά εργαλεία, καλούμαστε να επαναπροσδιορίσουμε την ατομική μας μικροκλίμακα, τον «εαυτό» σε σχέση με τον «άλλο», και μέσω της προσπάθειας προσέγγισης συντονισμού του συνόλου, να έρθουμε σε επαφή με την κοινωνική λειτουργία της θεατρικής δράσης, όπου διαφορετικά υποκείμενα δημιουργούν μια εκ νέου τελετουργία και ο χώρος δράσης μετατρέπεται σε έναν πυρηνικό ιερό τόπο.

21-22/3: Τζωρτζίνα Κακουδάκη
Η φαντασία στη σκηνή: εργαστήριο αυτοσχεδιασμού, θεάτρου της επινόησης και βασικών αρχών σκηνοθεσίας. Το εργαστήριο έχει στόχο να ενεργοποιήσει τη φαντασία μας, ως αρχικό υλικό για να δημιουργήσουμε ιστορίες μέσα από τις ιστορίες μας. Θα αξιοποιηθούν ποικίλες τεχνικές υποκριτικής και σύνθεσης που μπορούν να αποτελέσουν εργαλεία για την προσωπική μας έκφραση στη σκηνή, με όρους αισθητικής και θεατρικού περιεχομένου.

25-26/4: David Pammenter
Σε αυτήν την ενότητα θα διερευνήσουμε την καλλιτεχνική, αισθητική και πολιτισμική πρακτική του θεάτρου, το οποίο, ως συμμετοχική διαδικασία, μπορεί να αποτελέσει ανθρωποκεντρική, απελευθερωτική παιδαγωγική και πολιτισμική παρέμβαση. To εργαστήριο θα ασχοληθεί με τη «διαλογική» διάσταση του θεάτρου και τη δυνατότητά του να αμφισβητεί, να προβληματίζει και να παρεμβαίνει στη συνειδητή δημιουργική δράση του εκπαιδευτικού-καλλιτέχνη και του κοινού , σε μια πορεία αναζήτησης της κοινωνικής αλλαγής. Με εργαλεία τις προσωπικές και συλλογικές μας ιστορίες αλλά και τις προηγούμενες ενότητες/εργαστήρια θα επιχειρήσουμε να συνθέσουμε την συνολική προσωπική εμπειρία σε συλλογική θεατρική δράση.


Βιογραφικά εμψυχωτών:

Ο Κωνσταντίνος Ντέλλας είναι σκηνοθέτης και ηθοποιός, ανήκει στο διδακτικό προσωπικό της δραματικής Σχολής «Δήλος», ενώ έχει υπάρξει για πολλά χρόνια δάσκαλος παραδοσιακών χορών και τραγουδιού. Έχει σκηνοθετήσει παραστασεις και site specific performances μελετώντας τη σύμπραξη της θεατρικής φόρμας με τις συλλογικές και κοινοτικές μορφές έκφρασης και τελετουργίες του ελλαδικού χώρου, όπως και τη συνύπαρξη επί σκηνής επαγγελματιών ηθοποιών και κατοίκων ενός τόπου. Έχει συμμετάσχει στο Λύκειο Επιδαύρου, στη θεατρική κατασκήνωση του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και έχει κάνει εργαστήρια ενδυνάμωσης της συλλογικότητας της ομάδας μέσα από λεκτικούς ή μη κώδικες, προσεγγίζοντας την έννοια της τελετουργίας, με βασικό άξονα τον Χορό της τραγωδίας.


Η Τζωρτζίνα Κακουδάκη είναι θεατρολόγος και σκηνοθέτις. Τα τελευταία 13 χρόνια σκηνοθετεί επαγγελματικές παραστάσεις για εφηβικό και νεανικό κοινό, προτείνοντας ένα πολυπρισματικό θεατροπαιδαγωγικό προγραμμα γύρω από τις παραστάσεις για τους θεατές, τη σχολική τάξη και τους καθηγητές του σχολείου. Σκηνοθετεί παραστάσεις site spesific με έμφαση στην ιστορική μνήμη σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, με στόχο την ενεργοποίηση των πολιτών σε έναν νέο διάλογο με το περιβάλλον. Έχει ασχοληθεί συστηματικά με την εκπαίδευση ενηλίκων και την καλλιτεχνική εκπαίδευση των ηθοποιών.΄Εχει διδάξει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και σε πανεπιστημιακές σχολές θεάτρου και παιδαγωγικής. Έχει συγγράψει τα βιβλία «για τον καθηγητή» των Καλλιτεχνικών Λυκείων (ΙΕΠ) με θέματα «Σκηνοθεσία Θεάτρου» και «Αισθητική και σκηνοθεσία κινηματογράφου» καθώς και το σχολικό βιβλίο του ΙΔΕΚΕ «Θέατρο- Θεατρική Αγωγή». Από το 2016-2019 ήταν σύμβουλος εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και Υπεύθυνη του Λυκείου Επιδαύρου, διεθνούς σχολείου για ηθοποιούς για τη μελέτη του Αρχαίου Δράματος.


Ο David Pammenter είναι Principal Lecturer στο Πανεπιστήμιο Winchester, στη Σχολή Κοινότητας και Παραστατικών Τεχνών. Είναι επίσης επισκέπτης λέκτορας, σκηνοθέτης, σύμβουλος και εξεταστής σε μια σειρά Πανεπιστημίων, Εταιρειών και Oργανισμών στη Μ. Βρετανία και στο εξωτερικό. Είναι ιδρυτικό μέλος της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας Belgrade του Coventry (Belgrade TIE Team Coventry), της πρώτης ομάδας για την Θεατροπαιδαγωγική (Theatre-in-Education), η οποία αποτέλεσε πρότυπο για αυτή την πρακτική σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και συνέβαλε σημαντικά στην ανάπτυξη του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση. Έχει μεγάλη εμπειρία δουλειάς στην Αφρική και την Ασία και τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα κινούνται στον χώρο του Θεάτρου για την Ανάπτυξη (TfD - Theatre for Development). Η συγκεκριμένη ενότητα η θα πραγματοποιηθεί στα αγγλικά με βοήθεια μετάφρασης αν και όπου χρειάζεται.


Σε ποιους απευθύνεται:
Η επιμόρφωση απευθύνεται σε θεατροπαιδαγωγούς, θεατρολόγους, ηθοποιούς, εκπαιδευτικούς, περφόρμερ, επαγγελματίες από τον χώρο των ανθρωπιστικών, κοινωνικών επιστημών, φοιτητές, καλλιτέχνες κάθε πεδίου και σε αυτούς/ές που ενδιαφέρονται να ενισχύσουν τα θεατρικά τους μέσα, την καλλιτεχνική τους έκφραση και οπτική και την παιδαγωγική τους προσέγγιση.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
Οι συμμετέχοντες καλούνται να φορούν άνετα ρούχα και κάλτσες.

Στις 25-26/4 η επιμόρφωση θα πραγματοποιηθεί στα αγγλικά με βοήθεια μετάφρασης αν και όπου χρειάζεται.

Διάρκεια επιμορφωτικού κύκλου: 35 ώρες

Κόστος συμμετοχής Επιμορφωτικού Κύκλου:
140€ για τα μέλη του Πανελλήνιου Δικτύου για το θέατρο στην Εκπαίδευση (για να γίνετε μέλος, δείτε εδώ)
190€ για τα μη μέλη

ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ- ΒΗΜΑΤΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ : 
Η αίτηση συμμετοχής αφορά το σύνολο του επιμορφωτικού κύκλου και δεν υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης μεμονωμένης ενότητας.

Λόγω του βιωματικού χαρακτήρα του εργαστηρίου οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα καταβολής του ποσού άπαξ ή σε τρεις δόσεις ως εξής:
προκαταβολή 50€ κατά την εγγραφή (σύμφωνα με τα βήματα που περιγράφονται παρακάτω), καταβολή 2ης δόσης (50€) ως 29/2 και αποπληρωμή ως 20/3.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες χρειάζεται:
α) να πληρώσουν την προκαταβολή 50€ ή ολόκληρο το ποσό,
είτε με κατάθεση στον λογαριασμό ALPHA GR73 0140 2020 2020 02002 000277, ή ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ GR37 0172 5180 0055 1809 1249 470 γράφοντας στην αιτιολογία κατάθεσης οπωσδήποτε το ονοματεπώνυμο και τη λέξη «ΚΥΚΛΟΣ»,
είτε μέσω κάρτας πατώντας στο παρακάτω κουμπί, επιλέγοντας "Donate with a debit or credit card" και γράφοντας οπωσδήποτε το ονοματεπώνυμο και τη λέξη «ΚΥΚΛΟΣ» στο πεδίο «Σύνταξη σημείωσης» (ή "write a note"). 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Όσοι προτιμήσουν να πληρώσουν με δόσεις παρακαλούνται να προσθέτουν το ονοματεπώνυμο και τη λέξη «ΚΥΚΛΟΣ» σε κάθε κατάθεση ή πληρωμή με κάρτα.

β) να συμπληρώσουν την ηλεκτρονική φόρμα αίτησης.

Καταληκτική ημερομηνία αιτήσεων: 8/2/2020
Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα λάβουν e-mail με επιβεβαίωση της κατάθεσης, της λήψης της αίτησης καθώς και επιβεβαίωση της συμμετοχής τους στο εργαστήριο.


ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας
Συντονισμός: Hρώ Ποταμούση
Επικοινωνία: Νάντια Κατή, c.nadiakt@gmail.com. 6948442646
Δέσποινα Μιτσιάλη, dmitsiali@gmail.com, 6976713789

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2020 α' τρίμηνο
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Ποταμούση Ηρώ
  • Ντέλλας Κωνσταντίνος
Print

Number of views (2674)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά