Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 7 (2007)

Τεύχος 7 (2007)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 7, 2007

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Εισαγωγικό σημείωμα

«Κοινή διακήρυξη των IDEA, INSEA, ISME στο Παγκόσμιο συνέδριο της UNESCO» Λισσαβόνα, Μάρτιος 2006

«Διερευνώντας τη διδασκαλία της δημιουργικότητας και τη δημιουργική διδασκαλία: Το πρώτο βήμα ενός διεθνούς ερευνητικού προγράμματος»
Aud Berggraf Sæbø, Laura A. McCammon, Larry O’Farrell 

«Ιστορική επισκόπηση του παιδικού θεάτρου στον ελλαδικό χώρο: Από την αρχαιότητα έως τα τέλη του 19ου αιώνα» 
Μαρία Κλαδάκη 

«Μορφές της αίσθησης – Διαθέσεις της ψυχής: Η πρακτική της «αυθεντικής κίνησης» ως μια διαδικασία μάθησης για τον ηθοποιό» 
Judith Koltai 

«Ελληνική νοηματική γλώσσα: Μία Θεατρική γλώσσα στην εκπαίδευση» 
Νάσια Χολέβα

«Θέατρο στην Εκπαίδευση: Δημιουργώντας Νέους Ρόλους στον 21ο αιώνα. Προσεγγίσεις και προβληματισμοί με αφορμή την 5η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση» 
Μπέττυ Γιαννούλη

«Θέατρο και εκπαίδευση στα ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα. Μια πρώτη καταγραφή του αναλυτικού προγράμματος και των δραστηριοτήτων των τμημάτων»
Τζωρτζίνα Κακουδάκη

«Βαδίζοντας στις θάλασσες της φαντασίας: επενδύοντας συναισθηματικά στις θετικές επιστήμες» 
Daniel A. Kelin, II

«Η κάθαρση μέσω της προφορικής αφήγησης. Κάθαρση από τα πάθη και κάθαρση από τις ουσίες. Μπορεί η προφορική αφήγηση να βοηθήσει, ώστε να “μείνω καθαρός”»; 
Στέλιος Πελασγός

“Γελώντας κάτω από τις βόμβες” 
Sharif Abdunnur 

ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΕΙΣ 
Η καλλιτεχνική εκπαίδευση μπροστά στις νέες προκλήσεις: Η εμπειρία από το Παγκόσμιο συνέδριο της UNESCO, Λισσαβόνα, Μάρτιος 2006 

Τζωρτζίνα Κακουδάκη

Δημιουργικές συναντήσεις: Θέατρο στο Πανεπιστήμιο. Ανταπόκριση από δύο διεθνή φεστιβάλ φοιτητικού θεάτρου 
Τζωρτζίνα Κακουδάκη

Θέατρο στο σχολείο: μια εμπειρία που απελευθερώνει δυνάμεις για το μέλλον 
Μπέττυ Γιαννούλη, Γεωργία Δελημπανίδου, Ελισάβετ Χατζηνικολάου 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 
Δραματοποίηση και Θεατρικό Παιχνίδι στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: στάσεις εκπαιδευτικών και πλαίσιο εφαρμογής στη σχολική τάξη 

Παντελής Ιωακειμίδης

Αναζητώντας μια διδακτική πρακτική: μία διερεύνηση του Εκπαιδευτικού Δράματος ως εργαλείου για τη διδασκαλία του αρχαίου ελληνικού δράματος 
Νάντια Τσενέ 

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ 
Marigold Ashwell & Andy Kempe, Progression in Secondary Drama 

Νάντια Τσενέ

Andy Kempe - Helen Nicholson, Learning to teach Drama, 11-18 
Βάλια Λουτριανάκη

Έτος Έκδοσης2007
Print

Number of views (3038)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά