Αποτελέσματα αναζήτησης

Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

Αθήνα, 13-14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Στέλιος Βγαγκές, Παναγιώτης Κυρίτσης

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 11:30 πμ - 14/3/2004 11:30 πμ Export event

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Το Θεατρικό Παιχνίδι στην Εκπαιδευτική Διαδικασία-Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Στέλιος Βγαγκές & Παναγιώτης Κυρίτσης, δάσκαλοι, εμψυχωτές Θεατρικού Παιχνιδιού

Το θεατρικό παιχνίδι προσεγγίζει το παιδί τόσο παιδαγωγικά όσο και καλλιτεχνικά. Είναι μια διαδικασία ΕΜΨΥΧΩΣΗΣ που συντελεί στην ουσιαστικότερη επικοινωνία όλων των μελών της σχολικής κοινότητας. Εντάσσεται στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής και βοηθά στην ενεργοποίηση του παιδιού. Το Θεατρικό Παιχνίδι προσπαθεί "δια του θεάτρου" να μυήσει το παιδί στο επικοινωνιακό γεγονός που είναι η ίδια η ζωή. Χρησιμοποιεί θεατρικές τεχνικές για να το απελευθερώσει πολλαπλά (φαντασία, δημιουργικότητα, συμβολική σκέψη, κριτικό στοχασμό, έκφραση). A) Διαμορφώνει μια σχέση ανάμεσα στο μαθητή και το δάσκαλο, στους θεατές και τους παίκτες, καθώς αναπτύσσεται μεταξύ τους ένας κώδικας επικοινωνίας που στηρίζεται στο παιχνίδι και στο συναίσθημα. B) Μεταμορφώνει διαρκώς το παιδί από παίκτη σε θεατή και αντίστροφα. Γ) Απελευθερώνει σ’ αυτό τη συγκινησιακή διέγερση που χρειάζεται ο καλλιτέχνης για να παίξει. Δ)Το καθιστά έτοιμο για την τέχνη του θεάτρου χωρίς ψυχαναγκασμούς, εγκλωβισμούς και αυθαίρετους προσδιορισμούς. Το Θ.Π. προετοιμάζει για το θέατρο και διαμορφώνει τον αυριανό ευαισθητοποιημένο θεατή που οι πάντες επικαλούνται. Αποτελεί την έναρξη (με τον καλύτερο και ορθότερο παιδαγωγικά τρόπο) της Θεατρικής Αγωγής. Ο κόσμος του θεάτρου (κείμενα, ρόλοι, σκηνικές συμβάσεις, συμβολισμοί, αυτοσχεδιασμοί, υποκριτική) είναι γνώριμος για τα παιδιά που έχουν ΠΑΙΞΕΙ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2004
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Βγαγκές Στέλιος
  • Κυρίτσης Παναγιώτης
Print

Number of views (1661)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Μάιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
282930
123
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Μεσσηνία

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Μεσσηνία

Καλαμάτα 3/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Μεσσηνίας
4
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Σάμος, 4/5/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
5
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αρκαδίας

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αρκαδίας

Τρίπολη 5/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Αρκαδίας
67
8
9
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος

Σάμος 7-8-9/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 σχολείων Σάμου
10
11
12
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά, 12/5/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
13
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αττική

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αττική

Αθήνα 13/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Αττικής (Γυμνάσια-Λύκεια)
141516
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Θεσσαλονίκη, 16-18 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
17
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Θεσσαλονίκη, 16-18 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
18
192021
2223
2425
2627282930311
2345678

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά