Τα Προγράμματα - Δράσεις
του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
που έχει σχεδιάσει, υλοποιήσει ή συμμετάσχει σε συνεργασία με άλλους φορείς


 

Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος


 


An Erasmus+ Youth Project 2022-2025
Το πρόγραμμα διερευνά πώς το θέατρο μπορεί να επιδράσει στην πολιτική σκέψη και στάση των σύγχρονων ευρωπαϊκών κοινωνιών.

 

Teaching mathematics using drama
The project's purpose is to overcome the obstacles in the way of teaching and learning mathematics at EU level.


 

Τα 4 χρώματα

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ) μετέχει στη διεθνή καμπάνια The Revolution's Promise από τον Δεκέμβριο του 2023, όταν οι ισραηλινές δυνάμεις κατοχής επιτέθηκαν για πολλοστή φορά στο Freedom Theatre στη Δ. Όχθη της κατεχόμενης Παλαιστίνης, διέπραξαν βανδαλισμούς και συνέλαβαν στελέχη του.

 

 

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (ΠΔΘΕ) και το Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας (ΠΠΑ) του ΑΠΘ  συνεργάζονται για την ανάπτυξη δράσεων βασισμένων στο Θέατρο του Καταπιεσμένου (ΘτΚ) και στο Θέατρο Φόρουμ (ΘΦ).


 

 

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, η Παιδαγωγική ομάδα «Σκασιαρχείο» και το «Σημείο για τη μελέτη και την αντιμετώπιση της ακροδεξιάς» οργανώνουν δράσεις παρέμβασης ανά την Ελλάδα, με σκοπό την ευαισθητοποίηση των τοπικών κοινωνιών και ειδικότερα τη στήριξη των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας.


 

Διαφυγές ...από κάθε εξάρτηση
Ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα-παράσταση θεάτρου φόρουμ για σχολεία για τη λήψη αποφάσεων και την πρόληψη


 

Παράσταση Θεάτρου Φόρουμ – Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα για την ενδοσχολική βία για μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου, εκπαιδευτικούς, γονείς
Θεατροπαιδαγωγική Ομάδα ΠΑιΘέΑ σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση


 

Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για μαθητές/μαθήτριες Λυκείου, φοιτητές/φοιτήτριες, εκπαιδευτικούς, γονείς, πολίτες
Η προσπάθεια μιας νεαρής ακτιβίστριας για το περιβάλλον καθώς παλεύει να σώσει έναν υδροβιότοπο από την καταστροφή


Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας

Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου, φοιτητές, εκπαιδευτικούς, γονείς
Το εργαστήριο-παράσταση διαπραγματεύεται θέματα όπως η αλληλεγγύη, η αποδοχή του «άλλου» και η αντιμετώπιση της ξενοφοβίας. 


 

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!»

Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα
 Η παράσταση φόρουμ και το διαδραστικό εργαστήριο που τη συνοδεύει διαπραγματεύεται με το κοινό θέματα όπως η αλληλεγγύη, η αποδοχή του «άλλου» και η αντιμετώπιση της ξενοφοβίας. ​


 

 


Βιώσιμη τέχνη, βιώσιμη ανάπτυξη

Ένα πρόγραμμα που αποσκοπεί στην προαγωγή της ευαισθητοποίησης των μαθητών/τριών (οκτώ σχολικές ομάδες Αθμιας και Βθμιας εκπαίδευσης) σχετικά με την επίδραση της ανθρώπινης δράσης στο αστικό ή μη περιβάλλον, μέσω της τέχνης.


 

A training course for Cultural Youth Workers in using movement methods to work with young people
Erasmus+/Youth project
Coordinator Partner: Crooked House Theatre Company, Ireland


 

Erasmus+ KA2 Initiative 2020 – 2023: International Teacher-Artist Partnership (I-TAP-PD) PD
Το πρόγραμμα εστιάζει στην ανάπτυξη της αλληλοκατανόησης, της γνώσης και της δημιουργικότητας όσον αφορά την αξιοποίηση των τεχνών στην εκπαίδευση με  παιδιά, στο πλαίσιο της τυπικής εκπαίδευσης, στην κοινότητα και σε χώρους πολιτισμού.


 

 

«ΟΔΥΣΣΕΙΑ - για τη δική μας τη ζωή»

Ένα εκπαιδευτικό εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να προσδώσουν βιωματική διάσταση στη διδασκαλία της Οδύσσειας και να τη συνδέσουν με τη σύγχρονη εποχή, με στόχο να ελκύσουν το ενδιαφέρον των μαθητών/μαθητριών για το ομηρικό έπος


 

Ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για την ισότητα των φύλων και την προσέγγιση των διαστάσεων της έμφυλης βίας με τεχνικές θεάτρου και χορού


 

Η δράση «Μονόλογοι σε καραντίνα» στοχεύει να δώσει φωνή σε έφηβους πρόσφυγες, που διαμένουν σε διάφορες δομές και περιοχές της χώρας και έζησαν για ένα διάστημα από τον Μάρτιο έως τον Μάιο 2020, όπως όλος ο πληθυσμός, σε κατάσταση προσωρινής καραντίνας λόγω του COVID-19.


 

Μια δράση για έφηβους/έφηβες προσφυγικού και τοπικού πληθυσμού του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, που υλοποιείται σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στο πλαίσιο της δράσης «ΜΑΖΙ» του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»


 

Μονόλογοι από το Αιγαίο

Παρουσίασεις βιβλίων, δράσεις σχολείων, μαθητικά θεατρικά φεστιβάλ εμπνευσμένα από μία συλλογή 28 μαρτυριών ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων από τη Συρία, το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, το Ιράν, το Μαρόκο και την Αίγυπτο. Πρόκειται για παιδιά που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την πατρίδα τους και έφτασαν το 2015 και 2016 μόνα τους στην Ελλάδα, διασχίζοντας το Αιγαίο.


 

Επιλογές από θεατρικές παραστάσεις για τα μέλη του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Πάμε θέατρο μαζί!


Η "Λέσχη Ανάγνωσης" είναι μια από τις δράσεις του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Ξεκίνησε το 2019 με πρωτοβουλία του Γραφείου Βόρειας Ελλάδας και συνεχίζεται σε διάφορες περιοχές.


...με το Εθνικό Θέατρο

Σειρά βιωματικών θεατροπαιδαγωγικών εργαστηρίων  σε Επαγγελματίες του Θεάτρου, στο πλαίσιο του προγράμματος «Θέατρο, Εκπαίδευση και Κοινωνία» και φορέα υλοποίησης την Εφηβική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου


Δράση που υποστηρίζει δραστηριότητες συνεργασίας τοπικού και προσφυγικού πληθυσμού με έμφαση στα παιδιά και νέους π.χ. συνεργασίες τοπικών σχολείων με σχολεία όπου φοιτούν παιδιά πρόσφυγες ή με καταυλισμούς, εργαστήρια τέχνης, επισκέψεις σε χώρους παραστάσεων, μουσείων κ.ά., ανοιχτές δράσεις σε δημόσιους χώρους, κλπ.


 

 

Το "I didn't mean it!" αντλεί εργαλεία από την περφόρμανς και το εφαρμοσμένο θέατρο για να προσκαλέσει το κοινό, τις θεάτριες και τους θεατές, να δημιουργήσουν μαζί την δραματουργία ενός τετράλεπτου  βίντεο σε ζωντανή αναμετάδοση.


 

 


Τετράωρα, αυτοτελή, βιωματικά, δια ζώσης εργαστήρια στην Αθήνα και άλλες πόλεις καθώς και διαδικτυακές διαλέξεις-συζητήσεις όπου προσεγγίζονται θέματα σκηνικής απόδοσης, μουσικότητας, συνάντησης με παραδοσιακά τραγούδια, ρυθμού, πολιτειότητας, κοινωνικού θεάτρου. Θα παρουσιαστούν επίσης εκπαιδευτικά υλικά και τρόποι αξιοποίησής τους.

The Walk - Το Ταξίδι


Φεστιβάλ τέχνης κάτω από την ομπρέλα και τον συντονισμό της οργάνωσης Good Chance από το Ηνωμένο Βασίλειο
Δωρεάν διαδικτυακά εργαστήρια για εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές νεανικών ομάδων

Μία κούκλα ύψους 3,5 μέτρων με τη μορφή μίας εννιάχρονης προσφυγοπούλας ταξιδεύει 8.000 χλμ.,
διασχίζοντας την Τουρκία και την Ευρώπη, από τον Ιούλιο μέχρι τον Νοέμβριο του 2021.

 

Οι νέοι έχουν την ευκαιρία να εργαστούν ομαδικά, να κάνουν μια σειρά από εργαστήρια θεάτρου και χορού, αλλά και άλλες πολιτιστικές δραστηριότητες, με στόχο την απόκτηση δεξιοτήτων και την επαφή με καλές πρακτικές για την ενδυνάμωση μιας μικτής ομάδας και τη διδασκαλία τεχνικών κίνησης και λόγου. 

Στο πλαίσιο του Erasmus+ Key Action 1, Mobility of Youth Workers Training Project.

 

Από τον Μάιο 2017 ως τον Δεκέμβριο 2020, σε συνεργασία με την Action Aid Hellas, στον χώρο Επίκεντρο, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν 28 θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα (515 βιωματικά εργαστήρια) με 1.850 ωφελούμενους. 


 

 

  

Ο στόχος του TIM – Το Θέατρο στα Μαθηματικά είναι να συμβάλει στη βελτίωση των παιδαγωγικών προσεγγίσεων στη διδασκαλία των μαθηματικών παρέχοντας μια νέα μεθοδολογία διδασκαλίας - Μεθοδολογία ΤΙΜ - η οποία δίνει την ευκαιρία στους εκπαιδευτικούς να διδάξουν τα μαθηματικά μέσα σε ένα συνεργατικό, δημιουργικό, εκφραστικό πλαίσιο αξιοποιώντας τη δραματική τέχνη και την τεχνική του θεατρικού εργαστηρίου μέσα στην τάξη.


 

Global Curiosity
Πρόγραμμα ανταλλαγής καλών πρακτικών

σε συνεργασία με Curious Minds (Ηνωμένο Βασίλειο) και The Malopolska Institute of Culture in Krakow (Πολωνία)

"Global Curiosity is a partnership between three European partners: in UK (Curious Minds), Greece (The Hellenic Theatre/Drama and Education Network -TENet-Gr) and Poland (The Malopolska Institute of Culture in Krakow). All three partners share the belief that there is a pressing need for young people to be able to think critically, behave compassionately and act democratically. We also believe that creativity and curiosity are vital to this."


 


Πιλοτική δράση διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στις τέχνες και στις τεχνικές του βίντεο, της φωτογραφίας, του μοντάζ, της συνέντευξης, της γραφής σεναρίου και της αναπαράστασης.

Η δράση στοχεύει στην ενδυνάμωση των νέων, στην διευκόλυνση της κοινωνικής συνύπαρξης και στην ένταξη. Δημιουργεί ένα ασφαλές περιβάλλον μέσα στο οποίο οι νέοι έχουν τη δυνατότητα να αλληλοεπιδράσουν, να μοιραστούν ιδέες, εμπειρίες, τεχνικές, να προβληματιστούν για ζητήματα που αφορούν τους ίδιους και τις κοινότητές τους, να τα διερευνήσουν συλλογικά με καλλιτεχνικούς τρόπους και μέσα και να εκφράσουν τις δικές τους προτάσεις για κοινωνική δικαιοσύνη.


 

 

  

Εικαστικό αφιέρωμα, Ιστορικός περίπατος – Performance, Καλλιτεχνικό Καφενείο σε συνεργασία με την Παιδαγωγική Ομάδα «Το Σκασιαρχείο»


 

LΟGOS: λέξεις με νόημα επάνω στη σκηνή

Crooked House Theater Company

To πρόγραμμα, που χρηματοδοτείται από το  Erasmus+, είναι μια δημιουργική συνάντηση νέων καλλιτεχνών από την Ιρλανδία και την Ελλάδα για την αναζήτηση των τρόπων που το θέατρο μπορεί να αναδείξει σύγχρονα κοινωνικά ζητήματα.  



Το τοπικό δίκτυο/σύμπραξη σχολείων «Βιντεομουσεία» υλοποιείται στη ΔΔΕ Ανατ. Αττικής ως δράση του προγράμματος «Εκπαίδευση & Οπτικοακουστική έκφραση: φωτογραφία-κινηματογράφος».

Στοχεύει στο να δημιουργήσει και αναπτύξει διαδικασίες που οδηγούν στην παραγωγή και ανταλλαγή οπτικοακουστικών μηνυμάτων και τη δημιουργία «βιντεομουσείων».


 

Θέατρο και Φυλακή

"Ρόλοι στη ζωή - ρόλοι στο θέατρο"

Εργαστήριο Θεάτρου στο ΣΔΕ Φυλακών Κορυδαλλού

Τα εργαστήρια ξεκίνησαν στις 17 Ιανουαρίου 2017 και ολοκληρώθηκαν στις 28 Ιουνίου 2017 με την παρουσίαση ενός θεατρικού δρώμενου από τους συμμετέχοντες.

 

 

Suppose you are asked to create, together with your friends, a short drama or a short video in order to show to others elements of your own culture that you, as a group, consider important for your lives now.
What would you choose to record and to share with others?”

A group of video/drama educators together with teachers and their students from Athens Greece and Istanbul Turkey decided to explore this challenge! 


 

Το πρόγραμμα σχετίζεται με το θέμα της «ταυτότητας» σε μια Ευρώπη που συνεχώς αλλάζει. Ο κόσμος μεταμορφώνεται οικονομικά, κοινωνικά και πολιτισμικά μέσα από τη διαδικασία της παγκοσμιοποίησης. Η εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες αντιμετωπίζουν με τη σειρά τους αυτές τις τεράστιες αλλαγές. Τα μοντέλα συμπεριφοράς αλλάζουν και είναι εμφανές ότι οι δασκαλοκεντρικές μέθοδοι είναι τελείως αναποτελεσματικές για την ανάπτυξη των μαθητών. Τα παιδιά και οι νέοι πρέπει να εκπαιδεύονται με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του «αύριο» και να αντιλαμβάνονται το «διαφορετικό».


 

...εξερευνώντας τη διαφορετικότητα μέσα από το θέατρο

Το Πρόγραμμα φιλοδοξεί να αγγίξει την ιδιαίτερα σημαντική και πολύπλευρη θεματική της διαφορετικότητας, την οποία βιώνουν οι νέοι κάθε ηλικίας σε διάφορες εκφάνσεις της.


 

Νεανικές Θεατρικές Φωνές

Θεατρικές Κατασκηνώσεις Νέων

Ένα πρόγραμμα για νέους από το 2005 και περιλαμβάνει θεατρική κατασκήνωση ειδικά για νέους από την Ελλάδα και το εξωτερικό


 

Acting Up – a Training Course for Youth, Ireland

An Erasmus+/Youth in Action Project

Το θέατρο, ανεξάρτητα από τη γλώσσα που μιλά κανείς και την κοινωνία στην οποία ζει, αποτελεί κομμάτι πολιτισμού που μας ενώνει, μας βοηθά να προσεγγίσουμε τον άλλο, να μάθουμε και να δημιουργήσουμε αληθινούς δεσμούς.


 

Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο κορυφαίος θεσμός κύρους και προβολής της πόλης, συμπληρώνει 81 χρόνια λειτουργίας και με αγάπη και σεβασμό για την τέχνη και το παιδί, διοργανώνει το 4ο Φεστιβάλ Θεάτρου για παιδιά και εφήβους με διαγωνιστικό χαρακτήρα.


 

Radical Hope!

"Νέοι, Θέατρο, Ριζοσπαστική Ελπίδα και Ηθικό Φαντασιακό: μια διαπολιτισμική έρευνα παιδαγωγικής του θεάτρου, παράστασης και ενεργού συμμετοχής στα κοινά"

Ένα διεθνές ερευνητικό Πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Τορόντο με τη συμμετοχή ακαδημαικών, καλλιτεχνών, εκπαιδευτικών και σχολείων από Καναδά, Ελλάδα, Ινδία, Ταιβάν, Ην. Βασίλειο.


 

Making Space in - between cultures

Δημιουργώντας χωρο ανά-μεσα στους πολιτισμούς πρόγραμμα ανταλλαγής νέων συνεργασία: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Liverpool Institute of Performing Arts και η Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών


 

Το υπαίθριο σχολείο της κοινότητας

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση συμμετέχει μαζί με πολλούς άλλους φορείς στο πρόγραμμα "Το υπαίθριο σχολείο της κοινότητας στο Πεδίον Άρεως" που οργανώνουν η Παιδαγωγική Ομάδα «Το Σκασιαρχείο – Πειραματικοί ψηλαφισμοί για ένα σχολείο της κοινότητας» και η Περιφέρεια Αττικής στο Πεδίον Αρεως. 


 

2009-2014 - Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Σκοπός του δικτύου είναι η ενθάρρυνση και εμψύχωση των μαθητών των Γυμνασίων και Λυκείων να γράψουν ποιήματα, διηγήματα ή θεατρικά έργα.


 

Εφηβικό Θέατρο εντός τοιχών

Συνεργασία σε παραστάσεις για εφηβικό κοινό και παραγωγή θεατροπαιδαγωγικού προγράμματος και υλικού για εκπαιδευτικούς.

Η ευθύνη του ανθρώπου ως μέλους μιας ισόνομης πολιτείας, η αναζήτηση και η απόδοση του δικαίου, οι συνέπειες των πράξεων, η ορμή της νεότητας, τα όρια της κοινωνίας, θέματα που απασχολούν τον άνθρωπο από την αρχή του συνειδητού του βίου, θα ζωντανέψουν από το σχολικό βιβλίο στη σκηνή του θεάτρου και μέσα στην τάξη του σχολείου, μετατρέποντας την Αντιγόνη του Σοφοκλή σε ένα έργο που μιλάει για το σήμερα.


 

a Youth In Action 4.3 Project organised by Asociación Cazalla Intercultural, Spain

The aim of the TC is that of giving support in starting a new thematic of youth exchanges that would promote the defending and promoting of the human rights, the fighting against discrimination, racism and xenophobia through the street theatre, and that would develop the participants/ competences (knowledge, abilities and attitudes) of combining these two working areas that are almost never put together in training projects of European dimension.

 


 

Από τον Νοέμβριο 2009 μέχρι τον Απρίλιο 2010, με τη βοήθεια ενός θεατροπαιδαγωγού και ενός ψυχολόγου, 32 νέοι και νέες 13-17 ετών στη Γάζα επεξεργάστηκαν και κατέγραψαν σε μορφή μονολόγων τις εμπειρίες, τις σκέψεις, τις ελπίδες, τα όνειρα και τους φόβους τους κατά τη διάρκεια και μετά την εισβολή και τον πόλεμο τον Δεκέμβριο του 2008. Η προσέγγιση έγινε με τη βοήθεια τεχνικών του Θεάτρου του Καταπιεσμένου του Αουγκούστο Μποάλ, της Δραματοθεραπείας και των Αφηγήσεων-Παραμυθιών.


 

Λυσιστράτη και ο πόλεμος

Διεθνές πρόγραμμα, 2003

Στις 3/3/03 σε όλο τον κόσμο έγιναν αφιερώματα στο αντιπολεμικό έργο του Αριστοφάνη. Καλλιτέχνες, μαθητές, φοιτητές, πανεπιστήμια, θίασοι, σύλλογοι, απλές παρέες ένωσαν τις φωνές τους ενάντια στον πόλεμο με τη βοήθεια της «Λυσιστράτης».


3, 2, 1 Κινηματογραφούμε!

Στο πρόγραμμα αυτό τα παιδιά εμπλέκονται στη διαδικασία των γυρισμάτων μιας ταινίας. Στόχος του προγράμματος είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές με τα μέσα και τις τεχνικές τόσο του θεάτρου όσο και του κινηματογράφου μέσα από το παιχνίδι και να βιώσουν τη χαρά της δημιουργίας, της ομαδικότητας και της συνεργασίας.


 

Πρακτική Άσκηση Φοιτητών

Πρόγραμμα πρακτικής άσκησης φοιτητών Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών σε Γυμνάσια-Λύκεια της Αττικής

Σε συνεργασία με τα Πολιτιστικά Θέματα της ΔΔΕ Ανατ. Αττικής

Μάρτιος-Μάιος 2002


 

  

Λαύριο: ένα θέατρο μνήμης και ιστορίας

Το Πρόγραμμα στοχεύει κυρίως στους μαθητές όλων των βαθμίδων της περιοχής ώστε να ενισχυθεί η σχέση τους με την ιστορία, την ανθρωπογεωγραφία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δήμου τους μέσω του Θεάτρου και άλλων μορφών Τέχνης (εικαστικά, φωτογραφίας, μουσικής, χορού κ.α).


INDRA Network

To δίκτυο INDRA

Ένα παγκόσμιο δίκτυο νέων, καλλιτεχνών, παιδαγωγών και άλλων που θέτουν στόχο την αξιοποίηση των τεχνών ως ένα μέσο ειρηνικής μεταμόρφωσης των συγκρούσεων ανά τον κόσμο.

Το όραμά του INDRA είναι με τη γλώσσα του θέατρου να σπάσουμε τα στερεότυπα, την προκατάληψη, την ανισότητα. Να χτίσουμε γέφυρες να αναπτύξουμε την ενσυναίσθηση και τις θετικές σχέσεις ανεξαρτήτως συνόρων. 


 

The days of Sokolów Malopolsk

Από 8-15 Ιουλίου 2006 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία στην πόλη Rzeszów στην Κρακοβία, στην Πολωνία διεθνές φεστιβάλ νεανικών και σχολικών ομάδων με τίτλο "the days of Sokolów Malopolski".


 

Social ARTpreneurship
for Innovative Solutions

An Erasmus+ KA1 Youth project
15 – 22 June 2015, Barcelona, Spain
Project Co ordinator: INCA Catalunya – International Network for Culture and Arts

Κατά τη διάρκεια αυτού του εργαστηρίου (7 μέρες) στην τοποθεσία Llinars del Valles (Βαρκελώνη), προσεγγίσαμε το θέμα της «Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας».


 

PortokaliMePeroni

Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα και παράσταση Έχοντας ως κινητήριο μοχλό το γέλιο, το χιούμορ, το σώμα, το ρυθμό, τα ακροβατικά και την αυτοσχεδιαστική μουσική, η παράσταση αποτελεί μια νέα πρόταση για την καλλιτεχνική έκφραση και επικοινωνία.

Η παράσταση παρουσιάζεται σε συνεργασία με την «Άρσις» (Kοινωνική οργάνωση υποστήριξης νέων), το Παπάφειο Κέντρο Παιδικής Μέριμνας Αρρένων, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, τον Πανελλήνιο Επιστημονικό Σύλλογο Θεατρολόγων και βρίσκεται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ομίλων και Κέντρων για την UNESCO.


 

Εγχειρίδιο για να αλλάξουμε τον κόσμο

συνεργασία με ομάδα χορού Quasi Stellar Αποστολία Παπαδαμάκη

Δεκέμβριος 2005


 

Σε πιστεύω εγώ!

Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με τεχνικές θεάτρου Φόρουμ και θέμα την έλλειψη επικοινωνίας και στόχων στην εφηβεία

Χίος 2004-2005


 


 

Σύνορα: διαπολιτισμικός διάλογος στην Ευρώπη

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα νέων
2008-2010

60 νέοι μετανάστες από 6 διαφορετικές χώρες στην Ευρώπη, μέσω της συμμετοχής τους σε θεατρική ομάδα, θα επιχειρήσουν να ξεπεράσουν τα γλωσσικά σύνορα, να ενδυναμώσουν την κοινωνική τους συνείδηση και να αποδομήσουν το φόβο για τον «άλλο».


 

Όταν δεν πάει ο μαθητής στο Σοφοκλή

Το αρχαίο δράμα του Σοφοκλή συναντά την παραδοσιακή μουσική

Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα

Ραφήνα Αττικής, 2007-2008

Το πρόγραμμα στοχεύει κυρίως στους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και σε άλλους νέους που συμμετέχουν σε φορείς πολιτιστικής καλλιτεχνικής κληρονομιάς (Θεατρικές ομάδες, ωδεία, συλλόγους παραδοσιακής μουσικής κ.α).


 

Πέντε μουτζουρωμένα απογεύματα

Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για τη διαφορετικότητα 
Κομοτηνή 2007

Πόσο εύκολο είναι να αλλάξει μία κατάσταση; Οι ήρωες είναι αυτοί που είναι και οι απόψεις τους δύσκολα αλλάζουν. Αν όμως χειρίζονταν τα πράγματα λίγο διαφορετικά, μήπως το μέλλον διαγραφόταν λιγότερο ζοφερό; Τα παιδιά ταυτίστηκαν με τον πρωταγωνιστή του έργου, έναν έφηβο που του αρέσει η σύγχρονη μουσική και τρελαίνεται για το ποδόσφαιρο και προσπάθησαν να τον βοηθήσουν στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει. «Το μόνο που θέλω είναι να σέβεστε τις επιλογές μου» φωνάζει στα κοντινά του πρόσωπα. «Εγώ με ακούω. Εσείς ακούτε εσάς;» ρωτάει διεκδικώντας επικοινωνία.


 

Παίζοντας τις ιστορίες του κόσμου

Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα

Αθήνα, 2010-2011

Το πρόγραμμα Παίζοντας τις ιστορίες του κόσμου για να αλλάξουμε τον κόσμο σχεδιάστηκε και υλοποιείται από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με την υποστήριξη της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς στα πλαίσια του «Προγράμματος Υποστήριξης Πρωτοβουλιών για Νέους».


 


 

«Το ταξίδι του Οδυσσέα - κλασικές και σύγχρονες αναζητήσεις Ι»

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Leader στην Ιταλία
Καλαβρία, φεστιβάλ 1- 5 Μαΐου 2006

Ο τίτλος παραπέμπει σε ένα ιστορικό και πολιτισμικό ταξίδι με αφορμή την περιπλάνηση του  Οδυσσέα. Τα θέματα που προσεγγίστηκαν ήταν η εξερεύνηση νέων τόπων, η προσέγγιση της κουλτούρας άλλων ανθρώπων, η μετανάστευση. Κι όλα αυτά καταλήγουν στο δρόμο για την αναζήτηση του ίδιου μας του εαυτού.


 

Great Harvest of Hope

A YoungIDEA International Project
2010, Ελλάδα & Βραζιλία

Ο σκοπός του προγράμματος "Great Harvest of Hope" (GHoH) ήταν αφενός να δοθεί σε νέους ανθρώπους του κόσμου ένα βήμα να καταθέσουν τη φωνή τους αφετέρου, να δοθεί η δυνατότητα στον κόσμο να τους ακούσει. Η επικοινωνία αυτή έγινε μέσω της τέχνης, μέσω του θεάτρου και της μουσικής καθώς ο λόγος δεν είναι το μόνο μέσο επικοινωνίας του ανθρώπου.