Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 23 (2022)

Τεύχος 23 (2022)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 23,  2022
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
 journal@theatroedu.gr / info@theatroedu.gr / 2106541600
 ISSN 1109-821X​

Διαβάστε το τεύχος23/2022
 
Περιεχόμενα τεύχους 23 (2022)

Κολυμπώντας στην infinity pool της θεατροπαιδαγωγικής: Σκέψεις για την κατάσταση του θεάτρου/δράματος στην εκπαίδευση 

Robin Pascoe 

Θέατρο στην Εκπαίδευση: Τα παιδιά ως ανεξάρτητες υπάρξεις

Ο Chris Cooper συνομιλεί με τη Μπέττυ Γιαννούλη

Η φτώχεια και το θέατρο στη φυλακή: Οι ομάδες θεάτρου και χορού στο 3ο ΣΔΕ Θεσσαλονίκης

 Ιωάννα Μήτσικα 

Μαθαίνοντας με το σώμα: Ένα παιδαγωγικό πείραμα με παιδιά πρόσφυγες σε συνδυασμό στοιχείων συνεργατικής μάθησης και τεχνικών θεάτρου

Σόνια Βλάχου 

Μαθητές στον ρόλο των οικο-δημοσιογράφων εξερευνούν τις παγκόσμιες περιβαλλοντικές προκλήσεις 

Αναστασία  Βουτυρά

Η ελληνική επανάσταση του 1821 μέσα από τα εκπαιδευτικά Δράματα του ΚΘΒΕ «Προς την Ελευθερία» & «Στη Γη της Ελευθερίας» (2019-2021) 

Ιωάννα Λιούτσια

Οι απόπειρες για την καθιέρωση του εκπαιδευτικού δράματος στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Κίνα 

Μiao Βin

Χαρτογράφηση των εργαστηρίων/οργανισμών Νεανικού Θεάτρου στην Κύπρο

Ελένη Πολυβίου 

Αγωγή του Πολίτη και Δημοκρατία: Ικανότητες κοινωνικής αλληλεπίδρασης εφήβων μαθητών. Μία δια-πολιτισμική μελέτη μέσω του κοινωνικού θεάτρου στο Μεξικό και την Ελλάδα 

Χριστιάνα Μόσχου

 

 

ISBN ISSN 1109-821X​
Έτος Έκδοσης2022
ΕκδότηςΠανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Print

Number of views (1970)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιούνιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
262728293031
1
Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Πρόσκληση σε ΓΣ 2025

Διαδικτυακά 1/6/2025
2345
"Μουσειακό Θέατρο: Ιστορία, Θεωρία, Εφαρμογές"

"Μουσειακό Θέατρο: Ιστορία, Θεωρία, Εφαρμογές"

Κέρκυρα, 5 Ιουνίου 2025 Παρουσίαση βιβλίου της Φωτεινής Βενιέρη
678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30123456

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά