Αποτελέσματα αναζήτησης

Issue 23 (2022)

Issue 23 (2022)

"Education & Theatre Journal" - Issue 23 (2022)
Published by the Hellenic Theatre/Drama & Education Network (TENet-Gr)

DOWNLOAD ISSUE23 (2022) HERE! (one pdf)

 

CONTENTS

Α note from the Editing Committee

Swimming in the infinity pool of drama education. Reflecting on the status of drama education

Robin Pascoe

Theatre in Education: Children as human beings in their own right

Chris Cooper in conversation with Betty Giannouli

Poverty and Theatre in Prison: The theatre and dance groups at the 3rd Second Chance School of Thessaloniki

Ioanna Mitsika

Learning with the body: a pedagogical project  with refugee children combining elements of cooperative learning and theatre techniques

Sofia Vlachou

Learners in the role of eco-journalists explore global environmental challenges

Anastasia Voutyra

The Greek Revolution through "Towards Liberty" and  "In the Land of Liberty" educational drama projects by the National Theatre of Northern Greece (2019–2021)

Ioanna Lioutsia

Endeavours to introduce drama in education    in primary education in China

Miao Bin

Mapping of Youth Theatre workshops/organisations in Cyprus

Eleni Polyviou

Dissertation synopsis

Citizenship and Democracy: Social interaction abilities of adolescent students. A transcultural study through social theatre in Mexico and Greece

Christiana Moschou

 

 

ISBN
Έτος Έκδοσης
Εκδότης
Print

Number of views (1821)/Comments (0)

Αρχείο

«May 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
282930
123
4
5
67
8
9
10
11
12
13
141516
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Θεσσαλονίκη, 16-18 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
17
18
192021
2223
24
25
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Καλαμπάκα, 23-25 Μάϊου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
2627282930311
2345678

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά