|
Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
26 | 27 | 28 | 1 | 2
-
Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
-
"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου
-
"Στη χώρα του σώματος"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
-
"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
-
"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς
-
Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη
| 3
-
Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
-
"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου
-
"Στη χώρα του σώματος"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
-
"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
-
"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς
-
Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη
| 4
-
Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
-
"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου
-
"Στη χώρα του σώματος"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
-
"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
-
"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς
-
Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη
|
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
-
Ξένοι τόποι – οικεία δεινά
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Μπινιάρης
-
Το θαυμαστό ταξίδι στον κόσμο του εγωιστή γίγαντα. Μια γλωσσική διερεύνηση σε δραματικό περιβάλλον
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Σίμος Παπαδόπουλος
-
Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση θεατρικής δημιουργίας στην τάξη
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Πιτούλη
-
Φτιάχνοντας τους χαρακτήρες και τα πάθη τους
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Βασίλης Ραΐσης
-
Παίζοντας με ποιήματα
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Σαχίνης
-
Ένα δράμα με αφορμή την ιστορία της γ' δημοτικού, στα πλαίσια μιας διαθεματικής προσέγγισης του αναλυτικού προγράμματος: Δαίδαλος και Ίκαρος στα πλαίσια του Μινωικού πολιτισμού
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Καλλιόπη Τσαρούχη
-
H εισαγωγή ασκήσεων δραματοποίησης στα σχολικά βιβλία: μια πρακτική προσέγγιση με αφορμή τα Νεοελληνικά Κείμενα
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Κλειώ Φανουράκη
-
Θεατρικό Παιχνίδι και γλωσσικός κώδικας
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Στέλιος Βγαγκές
-
Όταν δεν πάει ο μαθητής στο Σοφοκλή: Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με αφορμή χορικά από την "Αντιγόνη" του Σοφοκλή
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Σμαρώ Γρηγοριάδου, Νίκος Γκόβας, Άρης Μπινιάρης
-
Λέγοντας το ίδιο αλλιώς: Η Δραματουργία και οι μεθοδολογία σύνθεσης και παρουσίασης μιας ιστορίας
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τζωρτζίνα Κακουδάκη
-
Το αντικείμενο υποκείμενο
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Στάθης Μαρκόπουλος
-
Δημιουργικός χορός: επικοινωνία μέσω της κίνησης
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τέτη Νικολοπούλου
-
Εισαγωγή στις βασικές αρχές του animation και η εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Νίκος Ρεπούλιος, Γεωργία Λουκοπούλου
-
Οι διακειμενικές συνθέσεις ως μορφή θεάτρου στις γιορτές του σχολείου
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τάκης Τζαμαργιάς
-
mPPact - Επιμορφωτικό σεμινάριο
Αθήνα, 10/3/2007, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς
| 11
-
Εργαστήρι σκηνοθεσίας- υποκριτικής
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Φίλια Δενδρινού
-
Εργαστήριο οπτικοακουστικής παιδείας
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μένης Θεοδωρίδης
-
Ο Μάγος της Σκηνής": Προτάσεις και ιδέες για την διδασκαλία της Θεατρικής Αγωγής στο Ημερήσιο πρόγραμμα και στο Ολοήμερο Σχολείο
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μάρω Λιάτσου
-
Αυτοσχεδιάζοντας πάνω σε μια εικόνα
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Αντιγόνη Μώρου
-
Η Τέχνη του Λόγου στο Θέατρο Αντικειμένων
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Αντιγόνη Παρούση, Κατερίνα Βλάχου
-
Διδακτική του θεάτρου και των παραστατικών τεχνών
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Κώστας Φιλίππογλου
-
Μια σπουδή στη Σκηνογραφία - από το κείμενο στο χώρο
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μαρία Χανιωτάκη
|
12 | 13 | 14 | 15 | 16
-
Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο - "Το νερό πηγή ζωής και καλλιτεχνικής δημιουργίας"
Καβάλα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του Σεμιναρίου
-
"Βρέχει στη στέγη μουλιάζει η μπαλίτσα του πιτσιρίκου"
Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιάννα Μαμακούκα
-
"Δραματοποίηση του μύθου"
Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
-
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο - «Το θέατρο, μέσο επικοινωνίας, απελευθέρωσης και μάθηση»
Λάρισα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
| 17
-
Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο - "Το νερό πηγή ζωής και καλλιτεχνικής δημιουργίας"
Καβάλα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του Σεμιναρίου
-
"Βρέχει στη στέγη μουλιάζει η μπαλίτσα του πιτσιρίκου"
Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιάννα Μαμακούκα
-
"Δραματοποίηση του μύθου"
Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
-
Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο - «Το θέατρο, μέσο επικοινωνίας, απελευθέρωσης και μάθηση»
Λάρισα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
-
«Οι σύγχρονοι Λωτοφάγοι»
Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή
-
«Από το μυθιστόρημα στη θεατρική εικόνα»
Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άκυς Μητσούλης
-
«Η Πεντάμορφη και το Τέρας-Το αόρατο παιδί: Δυο παραμύθια για τη διαφορετικότητα, την αποδοχή, τον προσδιορισμό της Ταυτότητας»
Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αριστέα Αρσενοπούλου, Ρίτσα Μαντζαβέλα
-
«Πώς η μουσική στηρίζει την κίνηση σε μια μαθητική θεατρική παράσταση»
Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Καίτη Καραχάλιου
| 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |