Αποτελέσματα αναζήτησης

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 6/12/2024 7:00 μμ - 8/12/2024 2:30 μμ Export event

Δωρεάν σεμινάριο/εργαστήριο για εκπαιδευτικούς

TiM^2 - Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Εμψύχωση: Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα

Χανιά, 6-8 Δεκεμβρίου 2024
Ώρες: Παρασκευή 6/12 17:00-21:00 (προσέλευση 16:45), Σάββατο 7/12 & Κυριακή 8/12 9:30-14:30
Χώρος: Πνευματικό Κέντρο Χανίων

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας που διδάσκουν μαθηματικά και σε φοιτητές/φοιτήτριες παιδαγωγικών τμημάτων

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θέσεις περιορισμένες. Απαραίτητη η κράτηση.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στο πλαίσιο του έργου  TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama (Erasmus Plus, κωδικός αναφοράς 2023-1-IT02-KA220-SCH-000159429), διοργανώνει επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο/εργαστήριο για τη διδασκαλία των μαθηματικών σε μαθητές/μαθήτριες Δημοτικού και Γυμνασίου (8-14 ετών) με τη χρήση τεχνικών του θεάτρου και του εκπαιδευτικού δράματος.

Σύντομη περιγραφή σεμιναρίου: Στόχος του εργαστηρίου είναι η επιμόρφωση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών πάνω στη χρήση τεχνικών του θεάτρου και του εκπαιδευτικού δράματος για τη διδασκαλία των μαθηματικών παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου (8-14 ετών). Οι συμμετέχοντες/ουσες θα επιμορφωθούν στη μεθοδολογία που σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του έργου TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama, η οποία περιλαμβάνει στοιχεία των μεθόδων MathemArt & Process Drama. Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες/ουσες θα κληθούν να εφαρμόσουν μέρος των τεχνικών που θα γνωρίσουν στις τάξεις τους.

Σημείωση: Το σεμινάριο είναι βιωματικό, συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου, περιλαμβάνει δραστηριότητες με σωματική επαφή και κίνηση στο χώρο και στο έδαφος. Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες είναι απαραίτητο:

να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κινητικές ασκήσεις στον χώρο

να παρακολουθήσουν το σεμινάριο στο σύνολό του

να φέρουν μαζί τους … κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι θέσεις είναι περιορισμένες. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του
Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες πρέπει να συμπληρώσουν τη ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ  έως τις 2 Δεκεμβρίου 2024 και θα ειδοποιηθούν για τη συμμετοχή τους στο προσωπικό τους email.

Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής στο έργο Erasmus Plus “TiM - Teaching Mathematics Using Drama” (όταν ολοκληρωθεί η εφαρμογή της μεθοδολογίας στην τάξη).

 Το έργο “TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama” σχεδιάστηκε και υλοποιείται από σύμπραξη εταίρων στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus Plus (κωδικός αναφοράς 2023-1-IT02-KA220-SCH-000159429). Συντονιστής φορέας: SCT - Social Community Theatre Centre | COREP - Consorzio per la Ricerca e l'Educazione Permanente (Ιταλία). Εταίροι: Western Norway University of Applied Sciences - HVL (Νορβηγία), CNR - National Research Council of Italy (Ιταλία), ASTA Theatre (Πορτογαλία), TUC - Πολυτεχνείο Κρήτης (Ελλάδα), Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (Ελλάδα)

Βιογραφικά σημειώματα εμψυχωτών

Θοδωρής Παράσχου σπούδασε Γεωλογία στο ΑΠΘ και εργάζεται ως εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δεκαεπτά χρόνια. Έχει διδάξει τόσο φυσικές επιστήμες, όσο και μαθηματικά. Είναι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών στα αντικείμενα Γεωγραφία και Περιβάλλον, με υποτροφία του ΙΚΥ και Επιστήμες Αγωγής, Κριτική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών. Ασχολείται με την έρευνα και αρθρογραφεί σε επιστημονικά περιοδικά. Έχει ασχοληθεί με ερασιτεχνικές, καλλιτεχνικές ομάδες θεάτρου και animation υλοποιώντας αντίστοιχες δράσεις και στα σχολεία που εργάστηκε. Έχει συμμετάσχει στη συγγραφική ομάδα δύο βιβλίων του GraphicNovel «Είδος: Homo- Unhackable» (ISBN:978-618-536-74-8) και του «…με γεύση Μαθηματικών» (ISBN:978-618-5364-85-4) το οποίο αφορά στη διδασκαλία των μαθηματικών με τη μεθοδολογία ΤiΜ (Theatre in Mathematics).

Ιωάννα Μούντριζα  σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές, με υποτροφία του ΙΚΥ, στην «Επιστημολογία και Ιστορία των Επιστημών και των Επιστημονικών Ιδρυμάτων»,  στο Université Paris 7- Denis Diderot. Παράλληλα μελέτησε στην École Pratique des Hautes Études την Ελληνική Παλαιογραφία και Κωδικολογία με έμφαση στα μαθηματικά χειρόγραφα. Οι ομιλίες της σε διεθνή συνέδρια και οι δημοσιεύσεις της αφορούν την μαθηματική και χειρόγραφη παράδοση του Αρχιμήδη. Εργάζεται ως καθηγήτρια μαθηματικών στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Ηρακλείου. Πριν το διορισμό της στη δημόσια εκπαίδευση, εργάστηκε ως βοηθός ερευνήτρια στο Ινστιτούτο Υπολογιστικών Μαθηματικών του Ι.Τ.Ε. και ως Υπεύθυνη Εκπαίδευσης στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Ηρακλείου. Η ενασχόλησή της με το θέατρο περιλαμβάνει σεμινάρια και δράσεις εκπαιδευτικού δράματος, συμμετοχή σε θεατρικά εργαστήρια και μουσικό-θεατρικές παραστάσεις, καθώς και σεμινάρια μελέτης της ελληνικής και παγκόσμιας δραματουργίας.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων

με την υποστήριξη  της Περιφέρειας Κρήτης. και του Πνευματικού Κέντρου Χανίων

Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / 2106541600

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • TiM^2
Έτος
  • 2024 δ' τρίμηνο
Πόλεις
  • Χανιά
Εμψυχωτές
  • Παράσχου Θοδωρής
Print

Number of views (8)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
28
Theatre Makes Politics (TMP)

Theatre Makes Politics (TMP)

Dortmund Germany 27-28/10/2024 Partners Meeting
293031
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Διαδικτυακά, 31/10/2024, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
12
3
4
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2024 Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
567
8
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Σάμος 8/11/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Σοφία Μπουτμπάρα
9
10
11
«Μαθήματα Εφηβείας»

«Μαθήματα Εφηβείας»

Αθήνα 11 Νοεμβρίου 2024, σεμινάριο, Βιργινία Κεχαγιά
121314151617
1819
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 19/11/2024 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
20

D.I.S.C. - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Αιτήσεις συμμετοχής μέχρι τις 20/11/2024
21
22
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

Παραμυθιά Θεσπρωτίας, 22/11/2024, θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα -Παράσταση θεάτρου φόρουμ
23
«Tα χέρια έχουν φωνή»

«Tα χέρια έχουν φωνή»

Ηγουμενίτσα 23/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
24
25262728
29
Theatre Makes Politics (TMP)

Theatre Makes Politics (TMP)

Online, 29/11/2024 Partners Meeting
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά