Αποτελέσματα αναζήτησης

Αξιοποιώντας το Εκπαιδευτικό Δράμα στη διδακτική της ξένης γλώσσας

Θεσσαλονίκη, 25/2/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σούζαν Χρυσοβιτσινού

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/2/2007 10:00 πμ - 1:30 μμ Export event

5ο   Σεμινάριο θεατρικής παιδείας

Θεατρικό εργαστήρι στο σχολείο: συλλογική δημιουργία και συνεργατική μάθηση

Θεσσαλονίκη 23, 24 και 25 Φεβρουαρίου 2007

Εργαστήρια: 105ο  Δημοτικό Σχολείο, Αλεξίου Σπανού 4, Άνω Τούμπα

ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2007

10.00 – 11.30 Γ' κύκλος εργαστηρίων

11.30 – 11.45 Διάλειμμα

11.45 – 13.15 Συνέχεια εργαστηρίων Γ' κύκλου

Αξιοποιώντας το Εκπαιδευτικό Δράμα στη διδακτική της ξένης γλώσσας

Σούζαν Χρυσοβιτσινού, εκπαιδευτικός

Το εργαστήριο θα πραγματευτεί θέματα ισότητας και  οικογενειακών σχέσεων. Ως προ-κείμενο θα χρησιμοποιηθεί το βιβλίο του Roddy Doyle, The Woman Who Walked into Doors. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν το Δράμα ως εργαλείο για τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών. 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2007
Πόλεις
  • Θεσσαλονίκη
Εμψυχωτές
  • Χρυσοβιτσινού Σούζαν
Print

Number of views (1146)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Αύγουστος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526
27
28
29
30
31
1234567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά