Αποτελέσματα αναζήτησης

«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 10/12/2021 ΝΕΑ ΩΡΑ 18:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ3), Ιωάννης Πούλιος

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 10/12/2021 6:00 μμ - 9:00 μμ Export event


«Ειδήσεις... αλλιώς»

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ3)

Διαδικτυακά, 10/12/2021

Ώρες: 18:00-21:00

Επιμορφωτής: Ιωάννης Πούλιος
Τεχνική υποστήριξη: Άρτεμις Παπακωνσταντινοπούλου

Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών και εμψυχωτών νεανικών ομάδων

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων

Σχεδιασμός: Ιωάννης Πούλιος

Διάρκεια: 3 διδακτικές ώρες για μικρή ομάδα εκπαιδευτικών (ως 25)

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση  και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.), στο πλαίσιο του προγράμματός τους«Κι αν ήσουν εσύ;», σε συνεργασία με τον υπεύθυνο Σχολικών Δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Σερρών, Ιωάννη Πούλιο, πραγματοποιούν διαδικτυακό – συμμετοχικό σεμινάριο διάρκειας 3 ωρών με τίτλο: «Ειδήσεις ....αλλιώς!»

Σύντομη περιγραφή σεμιναρίου

Στόχος: Η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τη γλώσσα της τηλεοπτικής ενημέρωσης ώστε να μπορούν να προσεγγίζουν τις τηλεοπτικές ενημερωτικές εκπομπές ως πολυτροπικά κείμενα. Ακόμη, η καλλιέργεια της ικανότητάς τους να αξιοποιούν τηλεοπτικά αποσπάσματα με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών τους και την καλλιέργεια θετικών στάσεων σε αυτούς για τους πρόσφυγες και τα ανθρώπινα δικαιώματα. Τέλος, η καλλιέργεια του οπτικοακουστικού αλφαβητισμού των μαθητών τους και της κριτικής τους σκέψης. 

Αναμενόμενα μαθησιακά αποτελέσματα: Στο τέλος του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες θα έχουν κατακτήσει μια στοιχειώδη εξοικείωση με τη «γλώσσα» της τηλεοπτικής ενημέρωσης. Θα μπορούν να διερευνούν και να αξιολογούν τις αναπαραστάσεις των προσφύγων στις τηλεοπτικές εικόνες και να αξιοποιούν διδακτικά τις αναπαραστάσεις αυτές στο πλαίσιο δράσεων ευαισθητοποίησης των μαθητών τους. 

Περιεχόμενο, τεχνικές, μεθοδολογία: Το σεμινάριο πραγματεύεται την τηλεοπτική ενημέρωση σχετικά με τα θέματα προσφύγων. Οι συμμετέχοντες σε ομάδες αναστοχάζονται για τις τηλεοπτικές τους εμπειρίες ως προς το προσφυγικό πρόβλημα τις οποίες αποτυπώνουν σε μικρά κείμενα που λαμβάνουν τη μορφή δελτίων ειδήσεων. Στη συνέχεια εστιάζουν στον ρόλο των «σχολίων» και των «προσωπικών απόψεων» στα ενημερωτικά κείμενα μέσα από παραδείγματα αλλά και κείμενα που δημιουργούν οι ίδιοι. Παρουσιάζονται εναλλακτικές αφηγήσεις και ενσωματώνονται στοιχεία της «γλώσσας» της τηλεοπτικής ενημέρωσης: γραμματολογικά και συντακτικά χαρακτηριστικά κειμένου, μουσικό «χαλί», εφέ, τηλεοπτικά παράθυρα, τηλεοπτικοί καυγάδες, εκφράσεις προσώπου, στάσεις σώματος, ρυθμός αφήγησης, συναισθηματισμοί, υπερβολές, φράσεις κλισέ κλπ.
 Τεχνικές απαιτήσεις: Χρήση κάμερας και μικροφώνου (στο πλαίσιο της εφαρμογής Zoom)

Το σεμινάριο θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM

Αιτήσεις συμμετοχής: Για τη συμμετοχή στο εργαστήριο είναι απαραίτητη η συμπλήρωση της Φόρμας εγγραφής εδώ. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και οι συμμετέχοντες στην Επιμορφωτικό 100 ωρών και στη συνέχεια εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ή σχεδιάζουν να υλοποιήσουν ανάλογα προγράμματα.
Σε περίπτωση υπερβάλλουσας ζήτησης θα γίνει κλήρωση.

Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Προσοχή: Το σεμινάριο είναι διαδικτυακό και συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου και περιλαμβάνει παιχνίδια και αυτοσχεδιασμούς. Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο:
- να παρακολουθήσουν το σύνολο του σεμιναρίου
- να έχουν διασφαλίσει έναν ελεύθερο χώρο, στον οποίο θα μπορούν να συγκεντρωθούν
- να έχουν μαζί τους... κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Βιογραφικό Σημείωμα

Ο Πούλιος Ιωάννης είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και του Διδασκαλείου «Δημ. Γληνός» διετούς μετεκπαίδευσης του ΑΠΘ. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις επιστήμες της Αγωγής από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Το 2019 έλαβε τον διδακτορικό του τίτλο στις επιστήμες της αγωγής (Οπτικοακουστική Αγωγή και Κινηματογραφική Παιδεία). Είναι συγγραφέας 26 επιστημονικών βιβλίων σχετικών με τις επιστήμες της αγωγής. Παράλληλα, έχει δημοσιεύσει ποικίλα άρθρα σε ελληνικά και αγγλόφωνα περιοδικά, ενώ έχει συμμετάσχει σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην οπτικοακουστική αγωγή και τα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είναι ιδρυτής του Εθνικού Θεματικού Δικτύου Σχολείων «Αγωγής Τηλεόρασης» συνιδρυτής του Εθνικού Θεματικού Δικτύου «Παιδεία στα Μέσα» (2019-2021). Ακόμη σχεδίασε και συντονίζει πανελλήνια και διεθνή προγράμματα όπως: «Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες», «Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός Ταινιών Μικρού Μήκους» και «Ποντιακός Ελληνισμός». Έχει μεγάλο επιμορφωτικό έργο σε θέματα οπτικοακουστικής αγωγής και καινοτόμων προγραμμάτων. Εδώ και 9 χρόνια υπηρετεί ως Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών. Είναι μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής για την Καλλιτεχνική Παιδεία του ΥΠΑΙΘ και εκπονητής (ΙΕΠ) των νέων προγραμμάτων σπουδών των καλλιτεχνικών μαθημάτων για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι μέλος του του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, επιμορφωτής και τοπικός συντονιστής στο Ν. Σερρών στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ.: info@theatroedu.gr / 2106541600


 

Print

Number of views (1155)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Απρίλιος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25
«349’ ακόμα…»

«349’ ακόμα…»

Πάτρα 25/3/2024, εκπαίδευση στελεχών, θεάτρου φόρουμ
26
Freedom Theatre "Η υπόσχεση της επανάστασης"

Freedom Theatre "Η υπόσχεση της επανάστασης"

Διαδικτυακά, 26/3/2024 εκδήλωση Συμμετέχουν: Ορφέας Αυγουστίδης, Γιώργος Καραμίχος, Δωδέκατος Πίθηκος, Μαρία Πρωτόπαππα, Κλέλια Ρένεση, Γιάννης Στάνκογλου
27
  • Δράση «Μαζί»

    Ηράκλειο, 27/3/2024 Δράση «Μαζί», στο 30ο ΔΣ Ηρακλείου & 49ο ΔΣ Ηρακλείου

  • Δράση «Μαζί»

    Ηράκλειο, 27/3/2024 Δράση «Μαζί», στο 41ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου

  • Δράση «Μαζί»

    Ηράκλειο, 27/3/2024 Δράση «Μαζί», 1ο Δημοτικό Σχολείο και 2ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου

  • Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

    Διαδικτυακά 27/3/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει ο Γιάννης Πούλιος

2829
30
31
Δρόμοι συμπερίληψης - Ρέθυμνο

Δρόμοι συμπερίληψης - Ρέθυμνο

Ρέθυμνο, 29-30-31/3/2024 εκδήλωση, δημόσια συζήτηση, εργαστήρια
1
“Παίζει, παίζει… ο ενήλικας;”

“Παίζει, παίζει… ο ενήλικας;”

Αθήνα, 1/4/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, γονείς, Εύη Θανέλλα
2
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 2/4/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
3
4
«Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας»

«Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας»

Διαδικτυακά, 4/4/2024 Παράσταση θεάτρου φόρουμ για σχολεία
5
6
7
8
9
10
11
«349’ ακόμα…»

«349’ ακόμα…»

Πάτρα 11/4/2024, εκπαίδευση στελεχών, θεάτρου φόρουμ
1213
14
15
16
17
18
19
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Εβδομάδα Δράσης 2024 - Σερρών

Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Εβδομάδα Δράσης 2024 - Σερρών

Σέρρες 15-19/4/2024 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Εβδομάδα Δράσης 2024 σχολείων Σερρών
20
21
22
23
24
25262728
293012345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά