Αποτελέσματα αναζήτησης

(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Μία εισαγωγή στο Φόρουμ Παραμυθιών (Story Forum): η χρήση των παραδοσιακών παραμυθιών ως βάση για τη μεταμόρφωση σε παιχνίδια ρόλων

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Johnny Gillett

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event

  • Συμμετέχουν: 15
  • Θέσεις: 15
  • Υπολειπόμενες θέσεις: 0
Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

 Μία εισαγωγή στο Φόρουμ Παραμυθιών (Story Forum): η χρήση των παραδοσιακών παραμυθιών ως βάση για τη μεταμόρφωση σε παιχνίδια ρόλων

Αθήνα, 24/11/2018

Johnny Gillett, σκηνοθέτης, story practitioner, Ηνωμένο Βασίλειο

Εργαστήριο 2,5 ωρών
Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: αγγλικά

Το Φόρουμ Παραμυθιών (Story Forum) είναι η μέθοδος όπου η αφήγηση παραμυθιών (Storytelling) συναντά το Θέατρο της Αγοράς (Forum Theatre). Μία μέθοδος που παρέχει έναν ασφαλή χώρο,μέσω της χρήσης μεταφορών και αφήγησης,με στόχο την αντιμετώπιση προσωπικών προβλημάτων ή/ και συγκρούσεων μιας ομάδας ή κοινότητας. Το Φόρουμ Παραμυθιών (StoryForum) έχει αποδειχθεί εξίσου αποτελεσματικό και για την ακαδημαϊκή μάθηση ή τη βελτίωση δεξιοτήτων γραφής. Συνεπώς, το Φόρουμ Παραμυθιών (StoryForum) μπορεί να λειτουργήσει για οποιοδήποτε εκπαιδευτικό ίδρυμα τόσο στους τομείς της προσωπικής / κοινωνικής ανάπτυξης όσο και σε δημιουργικό/ ακαδημαϊκό επίπεδο. Το Φόρουμ Παραμυθιών (StoryForum) έχει χρησιμοποιηθεί σε κοινοτικά προγράμματα χρηματοοικονομικής παιδείας στη Σιγκαπούρη, σε έργα με άστεγους στο Γκέτεμποργκ (Σουηδία), σε καταφύγια για νέες γυναίκες και ορφανοτροφεία στη Μαλαισία, καθώς και στις αίθουσες διδασκαλίας διεθνών σχολείων σε ολόκληρο τον κόσμο και εθνικών σχολείων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το Φόρουμ Παραμυθιών (Story Forum) βασίζεται στους στόχους και τις τεχνικές του Θεάτρου της Αγοράς (Forum Theatre) του Augusto Boal, αλλά διαφέρει με τρεις διαφορετικούς τρόπους. Πρώτον, δεν υπάρχει θεατρικό δρώμενο ή παράσταση ως εκκίνηση. Αντ’ αυτού, παρουσιάζεται μια μικρή ιστορία και οι ίδιοι οι συμμετέχοντες αποφασίζουν σε ποιες σκηνές θα επικεντρωθούν και πώς αυτές θα παρουσιαστούν.Δεύτερον, οι συμμετέχοντες δεν ακολουθούν μόνο το ταξίδι ενός πρωταγωνιστή. Η εστίαση στην κύρια αφήγηση μπορεί να αλλάξει, επιτρέποντας την κατανόηση της προοπτικήςκάποιου άλλου χαρακτήρα. Και τρίτον, η ιστορία δεν είναι άμεση αναπαράσταση μιας πραγματικής κατάστασης. Αντίθετα, είναι μια λαϊκή ιστορία. Το Φόρουμ Παραμυθιών (Story Forum), με επιρροές από το Συμμετοχικό Θέατρο και τον «Μανδύα του Ειδικού» της Dorothy Heathcote, παρουσιάζει μια συλλογή αρχέτυπων και αλληγοριών, οι οποίες δημιουργούν έναν «ασφαλή χώρο» όπου να μπορούν να λειτουργήσουν οι υπάρχουσες διαπροσωπικές σχέσεις και να συζητούνται πιθανές στρατηγικές. Οι συμμετέχοντες θα ζήσουν μια εμπειρία Φόρουμ Παραμυθιών (Story Forum) και ο JohnnyGillett θα μοιραστείμαζί τους τις μεθόδους που χρησιμοποιεί. Θα ακολουθήσει μια συζήτηση για την εφαρμογή του Φόρουμ Παραμυθιών (Story Forum), εξετάζοντας παραδείγματα των αποτελεσμάτων του με τους μαθητές, στην τυπική και μη τυπική εκπαίδευση. Το εργαστήριο θα περιλαμβάνει επίσης χρόνο για ερωτήσεις όπου και μπορεί να συζητηθούν συγκεκριμένες καταστάσεις και παραδείγματα μάθησης. Το εργαστήριο είναι κατάλληλο για κάθε εκπαιδευτικό που επιθυμεί να εξετάσει πώς το θέατρο μπορεί να προσφέρει χώρο για συζήτηση ή να βρει ένα πλαίσιο για τις ιδέες των μαθητών που συνηθίζουν να βρίσκονται μπροστά από ένα γραφείο ή οθόνη.

Ο Johnny Gillett (γνωστός και ως Ταξιδιώτης/The Journey Man) έχει εργαστεί σε εκπαιδευτικά ιδρύματα σε όλο τον κόσμο για 30 χρόνια. Ξεκίνησε ως μίμος, αλλά σύντομα εκπαιδεύτηκε ως δάσκαλος Λόγου και Θεάτρου/ Δράματος στηνNewEraAcademyστο Λονδίνο. Αργότερα συνέχισε τις σπουδές του στην Κοινωνική Εργασία με Νέους (YouthWork) στο Πανεπιστήμιο του Chester (Ηνωμένο Βασίλειο). Στη συνέχεια συνέδεσε αυτή τη μάθηση με την εμπειρία και τη γνώση των λαϊκών παραμυθιών από τα χρόνια της δουλειάς του, ωστε να αναπτύξει μια μεθοδολογία γνωστή ως StoryPractice (Πρακτική Παραμυθιών), η οποία αρχικά δημιουργήθηκε για να βοηθήσει τα παιδιά με δυσλεξία στη δημιουργική γραφή και η οποία τώρα  χρησιμοποιείται σε κοινοτικά προγράμματα, σε κέντρα νεότητας και σε εταιρείες. Σήμερα σχεδιάζει προγράμματα με σχολεία στην Κίνα και με κινέζους φοιτητές στη Σιγκαπούρη με στόχο να αποκτήσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση όσον αφορά την αγγλική γλώσσα μέσω τεχνικών αφήγησης θεάτρου/δράματος.
 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Gillett Johnny
Print

Number of views (3214)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά