Αποτελέσματα αναζήτησης

«Το όνειρο του Ρο», ένα θεατροπαραμύθι

«Το όνειρο του Ρο», ένα θεατροπαραμύθι

Αθήνα, 24/11/2012, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2012, Χριστίνα Γιαγκούλη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2012 9:00 πμ - 12:00 μμ Export event

7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

«Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης»

«Το όνειρο του Ρο», ένα θεατροπαραμύθι

Γιαγκούλη Χριστίνα ηθοποιός, θεατροπαιδαγωγός

Εργαστήριο, 3 ώρες

Το εργαστήριο θα επιχειρήσει να δημιουργήσει ένα βιωματικό θεατροπαραμύθι μέσα από μία πλάγια προσέγγιση της ιστορίας του θεατρικού έργου της Στέλλας Μιχαηλίδου «Το όνειρο του Ρο». Κινητήρια δύναμη, η περιπέτεια. Τα παιδιά θα «μπουν» μέσα στο μαγικό χρόνο του παραμυθιού, προκειμένου να βρουν τα χαμένα γράμματα, τα οποία έφυγαν ακολουθώντας το Ρο, γεγονός που έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στις λέξεις. Στο ταξίδι στη χώρα του παραμυθιού οδηγός των παιδιών είναι ο αφηγητής, ενώ συνοδοιπόροι τους κάποια πρόσωπα-ρόλοι από το θεατρικό έργο.

Μέσα από τις τεχνικές της αφήγησης,  του «δασκάλου σε ρόλο», των θεατρικών παιχνιδιών, αλλά και της μεταμόρφωσης της σχολικής αίθουσας τα παιδιά καλούνται να γίνουν η ομάδα που θα πετύχει έναν κοινό στόχο.

Η προσέγγιση αυτή προτείνεται να εφαρμοστεί σε παιδιά του νηπιαγωγείου  και των  πρώτων τάξεων του δημοτικού (Α’, Β’, Γ’), καθώς είναι πιο εξοικειωμένα με το παραμυθικό στοιχείο και θέλγονται περισσότερο από την περιπέτεια.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πρόγραμμα της φιλαναγνωσίας (σε όποια σχολεία εφαρμόζεται), στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής, αλλά και στη διδασκαλία κάποιου γνωστικού αντικειμένου του αναλυτικού προγράμματος, όπως για παράδειγμα της γραμματικής.

Με τη συγκεκριμένη βιωματική διαδικασία, τα παιδιά μαθαίνουν τη σημασία της συνεργασίας, γνωρίζουν την αλληλεγγύη, αγωνίζονται για έναν κοινό σκοπό, αποκτούν γνώσεις. Το θέατρο κάνει τη διαδικασία παιγνιώδη, διασκεδαστική και ψυχαγωγική.

Το εργαστήριο απευθύνεται σε δασκάλους, νηπιαγωγούς, εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, θεατρολόγους, εμψυχωτές θεατρικού παιχνιδιού, σπουδαστές θεατρικών και παιδαγωγικών σχολών.

Οι συμμετέχοντες καλό θα ήταν να φοράνε άνετα ρούχα.

Η Χριστίνα Γιαγκούλη γεννήθηκε  στη Θεσσαλονίκη το 1979. Το 2004 αποφοίτησε από το Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ. στη κατεύθυνση υποκριτικής. To 2009 ολοκλήρωσε με άριστα τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Τμήμα Θεάτρου με θέμα «το Θέατρο για Παιδικό Κοινό στη Θεσσαλονίκη κατά την περίοδο 1997-2007». Από το 2004 εργάστηκε ως ηθοποιός και βοηθός σκηνοθέτη (Κ.Θ.Β.Ε., Πειραματική Σκηνή της «Τέχνης», θίασος Κάρμεν Ρουγγέρη κ.α.) και ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού σε πολιτιστικούς οργανισμούς δήμων και δημοτικά σχολεία. Τα δύο τελευταία χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός θεατρικής αγωγής σε ολοήμερα δημοτικά σχολεία με Ε.Α.Ε.Π. και ως καθηγήτρια υποκριτικής στη Σχολή Μελοδραματικής του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης.


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2012
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Γιαγκούλη Χριστίνα
Print

Number of views (1350)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιούνιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2627282930
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Λάρισα, 30/5-1/6/ 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
31
1
2
DISC θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για μαθητές και μαθήτριες για την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

DISC θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για μαθητές και μαθήτριες για την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Πάτρα, 2/6/2025, εργαστήριο για μαθητές και μαθήτριες, 15ο Γυμνάσιο Πάτρας
345
"Μουσειακό Θέατρο: Ιστορία, Θεωρία, Εφαρμογές"

"Μουσειακό Θέατρο: Ιστορία, Θεωρία, Εφαρμογές"

Κέρκυρα, 5 Ιουνίου 2025 Παρουσίαση βιβλίου της Φωτεινής Βενιέρη
678
9101112131415
16171819202122
23242526

TheatreInMathematics2 (TiM^2) management meeting

online 16/6/2025 management meeting
272829
3012
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

Καρύδι, Σητείας, 2/7/2025, θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα -Παράσταση θεάτρου φόρουμ
3456

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά