Αποτελέσματα αναζήτησης

Στρογγυλό τραπέζι - «Το θέατρο στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο: υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές»

Στρογγυλό τραπέζι - «Το θέατρο στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο: υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές»

Διαδικτυακά, 29/11/2020, ανοιχτή συζήτηση, Μαρία Μεντίζη, Γιάννης Πούλιος, Τάκης Τζαμαργιάς, Αβρα Αυδή

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/11/2020 5:30 μμ - 7:30 μμ Export event

Στρογγυλό τραπέζι - διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ΖΟΟΜ
στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2020

«Το θέατρο στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο: υπάρχουσα κατάσταση και προοπτικές»
για περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων

Διαδικτυακά, Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2020, Ώρες: 17:30-19:30

Στη συζήτηση συμμετέχουν: η Μαρία Μεντίζη, θεατρολόγος στο Μουσικό Σχολείο Σερρών, ο Ιωάννης Πούλιος, εκπαιδευτικός, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Σερρών, και ο Τάκης Τζαμαριάς, σκηνοθέτης, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο ΠΤΔΕ –ΕΚΠΑ. Οι ομιλητές είναι μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής Καλλιτεχνικής Παιδείας του ΥΠΑΙΘ και του ΙΕΠ. 
Συντονίζει η Άβρα Αυδή, Αντιπρόεδρος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Σχολιάζουν οι: Μαρία Δημάκη Ζώρα, Μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπ/σης (ΠΤΔΕ) ΕΚΠΑ και αναπληρωματικό μέλος της επιτροπής καλλιτεχνικής παιδείας - Σοφία Βγενοπούλου, σκηνοθέτης - Γιολάντα Μαρκοπούλου, σκηνοθέτης, παραγωγός

Διάρκεια: 2  ώρες 
Υποστήριξη: Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Διονυσία Ασπρογέρακα
Απευθύνεται σε: θεατρολόγους, σε  καλλιτέχνες, σε εκπαιδευτικούς και στο ευρύτερο κοινό.
Αριθμός συμμετεχόντων: 100

Σύντομα Βιογραφικά

Η Μαρία Μεντίζη είναι απόφοιτος του Τμήματος Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με ειδικότητα στη θεατρολογία κι επιπλέον κατέχει τον Μεταπτυχιακό Τίτλο «Σπουδές στην εκπαίδευση» του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Εργάζεται ως μόνιμος εκπαιδευτικός στο Μουσικό Γυμνάσιο/Λυκειακές Τάξεις Σερρών ενώ παράλληλα είναι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου  «Ορφέας» Σερρών ως υπεύθυνη των θεατρικών του τμημάτων και μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το θέατρο στην εκπαίδευση. Από το 1998 ασχολείται με το ερασιτεχνικό θέατρο ως σκηνοθέτης και έχει ανεβάσει πολλές παραστάσεις σε διάφορους πολιτιστικούς συλλόγους της πόλης και του νομού Σερρών ενώ συνεργάστηκε και με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Σερρών ως σκηνοθέτης και βοηθός σκηνοθέτης. Έχει παρακολουθήσει κι έχει εισηγηθεί σε πολλά σεμινάρια για το θέατρο και έχει υλοποιήσει πολλά προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων με τους μαθητές της. Από 2020 αποτελεί αναπληρωματικό μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής Καλλιτεχνικής Παιδείας του ΥΠΑΙΘ και του ΙΕΠ. 

Ο Ιωάννης Πούλιος είναι εκπαιδευτικός ΠΕ 70, Υπεύθυνος Σχολ. Δραστ. Π.Ε. Σερρών, Μέλος  της Επιστημονικής Επιτροπής Καλλιτεχνικής Παιδείας του ΥΠΑΙΘ και του ΙΕΠ.
Είναι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ και του Διδασκαλείου «Δημ. Γληνός» διετούς μετεκπαίδευσης του ΑΠΘ. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στις επιστήμες της Αγωγής από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Το 2019 έλαβε τον διδακτορικό του τίτλο στις επιστήμες της αγωγής (Οπτικοακουστική Αγωγή και Κινηματογραφική Παιδεία). Είναι συγγραφέας 26 επιστημονικών βιβλίων σχετικών με τις επιστήμες της αγωγής. Παράλληλα, έχει δημοσιεύσει ποικίλα άρθρα σε ελληνικά και αγγλόφωνα περιοδικά, ενώ έχει συμμετάσχει σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην οπτικοακουστική αγωγή και τα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα. Είναι ιδρυτής του Εθνικού Θεματικού Δικτύου Σχολείων «Αγωγής Τηλεόρασης» και συνιδρυτής του Εθνικού Θεματικού Δικτύου «Παιδεία στα Μέσα» (2019-2021). Ακόμη σχεδίασε και συντονίζει πανελλήνια και διεθνή προγράμματα όπως: «Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες», «Διεθνής Μαθητικός Διαγωνισμός Ταινιών Μικρού Μήκους» και «Ποντιακός Ελληνισμός». Έχει μεγάλο επιμορφωτικό έργο σε θέματα οπτικοακουστικής αγωγής και καινοτόμων προγραμμάτων.

Ο Παναγιώτης Τζαμαριάς γεννήθηκε στον Πειραιά. Aπόφοιτος της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης του ΠΣ και πτυχιούχος του ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ. Κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του ιδίου τμήματος με ειδίκευση «Θέατρο στην εκπαίδευση». Από το 2003 διδάσκει ως ΕΕΠ στο ΠΤΔΕ και με πρόσκληση στο Τμήμα Επιστημών Αγωγής του ΕΚΠΑ. Δάσκαλος Υποκριτικής Τέχνης σε ιδιωτικές Σχολές Δραματικής Τέχνης και  σε θεατρικά εργαστήρια δημόσιων και ιδιωτικών φορέων. Συνεργάστηκε ως σκηνοθέτης με το Εθνικό Θέατρο,ΘΟΚ, ΚΘΒΕ, Φεστιβάλ Αθηνών και ελεύθερους θιάσους στην Ελλάδα και στην Κύπρο. Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά (2013-15). Τιμήθηκε με Βραβείο Σκηνοθεσίας για το Τρίτο Στεφάνι από τα Κρατικά βραβεία Κύπρου. Συμμετοχή σε συνέδρια, ημερίδες, εργαστήρια και δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά για το θέατρο στην εκπαίδευση, μέλος της συντακτικής ομάδας για τα ΠΣ, ΕΕΠΙΣ του ΙΕΠ.  Συνέγραψε  στα βιβλία Στοιχεία Θεατρολογίας- Α΄ Λυκείου, ( ΟΕΔΒ,1998), Πολιτιστικές Εκδηλώσεις στο Σχολείο Πρωτοβάθμια-Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Ατραπός, 2004). Κεφάλαιο στο συλλογικό τόμο Στη Χώρα του Τοτώρα ( Πατάκης, 2010). Πρόεδρος Επιτροπής για τα βραβεία Θεάτρου για ανήλικους θεατές και μέλος Επιτροπής Κρατικών Επιχορηγήσεων θεάτρου (ΥΠΠΟ).

Η Άβρα Αυδή είναι φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Υπηρέτησε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια και ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών (1982-2011). Παράλληλα, δίδαξε, επί 15 έτη (2001-2016), στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. τα μαθήματα «Δραματοποίηση» και «Το Θέατρο στο σχολείο». Ασχολήθηκε συστηματικά με το Εκπαιδευτικό Δράμα  και με το σχολικό θέατρο, αξιοποιώντας τις γνώσεις που αποκόμισε από μεταπτυχιακές σπουδές και σχετική έρευνα. Έχει διδάξει σε πολυπληθή επιμορφωτικά σεμινάρια και έχει δημοσιεύσει ποικίλα άρθρα σχετικά με τη θεατρική παιδεία. Συνέγραψε με τη Μελίνα Χατζηγεωργίου τα βιβλία «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση.48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007) και «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με Δάσκαλο σε Ρόλο» (Μεταίχμιο 2018). Στον τομέα της γλωσσικής διδασκαλίας έχει επίσης επιτελέσει διδακτικό, επιμορφωτικό και συγγραφικό έργο. Συμμετείχε στη συγγραφή των παρακάτω ομαδικών έργων: Εγχειρίδια «Έκφραση-Έκθεση» για το λύκειο (1985-89),  Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα (1998), ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ (2017).


ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Προτεραιότητα θα δοθεί στα μέλη του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση που έχουν τακτοποιήσει τη συνδρομή τους για το 2020
Απαραίτητη η συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας ενδιαφέροντος εδώ.

Η σύνδεση θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας “Zoom” και ο σύνδεσμος θα σας σταλεί στο email  που δηλώσατε στην φόρμα.
Παρακαλούμε να εισέλθετε 10 λεπτά πριν την έναρξη, για να υπάρχει χρόνος να αντιμετωπισθούν πιθανά προβλήματα σύνδεσης.
Σε περίπτωση καθυστερημένης εισόδου, παρακαλούμε να εισέλθετε με απενεργοποιημένο το μικρόφωνο και την κάμερα του υπολογιστή/ κινητού σας, καθώς μπορεί να βρίσκεται σε εξέλιξη κάποια δράση ή συζήτηση.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 
info@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr / 2106541600


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ2
Έτος
  • 2020 δ' τρίμηνο
Πόλεις
  • Διαδικτυακά
Εμψυχωτές
  • Αυδή Άβρα
  • Τζαμαργιάς Τάκης
  • Μεντίζη Μαρία
  • Πούλιος Ιωάννης
Print

Number of views (1878)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά