|  | 
| Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat | Sun | 
| 31 
	
		
		Αφήγηση μέσω της εικόνας Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος | 1 
	
		
		Αφήγηση μέσω της εικόνας Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος | 2 
	
		
		Αφήγηση μέσω της εικόνας Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος | 3 
	
		
		Αφήγηση μέσω της εικόνας Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος | 4 
	
		
		Αφήγηση μέσω της εικόνας Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος | 5 
	
		
		Αφήγηση μέσω της εικόνας Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος | 6 
	
		
		Αφήγηση μέσω της εικόνας Αθήνα, 22-23/1&5-6/2/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μένης Θεοδωρίδης, Βασίλης Κοσμόπουλος | 
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 
| 28 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 
	
		
			3ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας «Σχολικό Θέατρο: καλλιτεχνική δημιουργία και βιωματική μάθηση»
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
			Δραματοποίηση ή εικονογράφηση;
			Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Νίκος Γκόβας
			Παιχνίδια κίνησης στο θέατρο της ζωής με αφορμή τους Όρνιθες του Αριστοφάνη
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
			Χορικά από την Ελένη του Ευριπίδη
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
			Μια διδακτική πρόταση για την «Ελένη » του Ευριπίδη
			Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αλεξάνδρα Μυλωνά
			Δράμα στην Εκπαίδευση μέσα από αρχαία αγγεία και αμφορείς
			Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Περσεφόνη Σέξτου
			Απλά προσθέστε νερό. Εργαστήριο σχετικό με τη χρήση του Εκπαιδευτικού Δράματος στη διερεύνηση περιβαλλοντικών θεμάτων
			Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Phil Sixsmith, Βέτα Τσαλίκη
			Η σημασία της διαφραγματικής αναπνοής και της άρθρωσης στην εκφορά του θεατρικού λόγου
			Θεσσαλονίκη, 5/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Καίτη Χρονοπούλου | 6 
	
		
			3ο σεμινάριο θεατρικής παιδείας «Σχολικό Θέατρο: καλλιτεχνική δημιουργία και βιωματική μάθηση»
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου
			Παιχνίδια κίνησης στο θέατρο της ζωής με αφορμή τους Όρνιθες του Αριστοφάνη
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα
			Χορικά από την Ελένη του Ευριπίδη
			Θεσσαλονίκη, 5-6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης
			Εν αρχή ήν ο λόγος. Απόπειρα ανάγνωσης των τραγικών
			Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Απόστολος Αποστολίδης
			Η Αλίκη στο θαυμαστό κόσμο της εφηβείας
			Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
			Βασικές αρχές της υποκριτικής (σύστημα Στανισλάβσκι). Πρακτικές ασκήσεις με αφορμή την Τραπεζαρία του Α.Ρ.Γκερνυ
			Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Παύλος Δανελάτος
			Ομαδική Θεατρική Δημιουργία: Σώμα, παιχνίδι, αυτοσχεδιασμός
			Θεσσαλονίκη, 6/3/2005, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Δημήτρης Σακατζής, Τζένη Καραβίτη | 
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |