| 
| Mon | Tue | Wed | Thu | Fri | Sat | Sun | 
| 26 | 27 | 28 | 1 | 2
	
		- 
			Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου 
		 
		- 
			"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου 
		 
		- 
			"Στη χώρα του σώματος"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα 
		 
		- 
			"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης 
		 
		- 
			"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς 
		 
		- 
			Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
			
Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη 
		 
	 
 
  | 3
	
		- 
			Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου 
		 
		- 
			"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου 
		 
		- 
			"Στη χώρα του σώματος"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα 
		 
		- 
			"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης 
		 
		- 
			"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς 
		 
		- 
			Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
			
Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη 
		 
	 
 
  | 4
	
		- 
			Επιμορφωτικό Σεμινάριο - «Η θεατρική πράξη στο σχολείο ή αλλιώς ο κακός δράκος και ο καθένας από μας»
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου 
		 
		- 
			"Η μουσική ως όχημα επικοινωνίας και δημιουργικότητας στα πλαίσια θεατρικών δραστηριοτήτων στο σχολείο"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Σμαρώ Γρηγοριάδου 
		 
		- 
			"Στη χώρα του σώματος"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Μαργαρίτα Μάντακα 
		 
		- 
			"Σπουδή στο αρχαίο δράμα. Οι «Όρνιθες» του Αριστοφάνη"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης 
		 
		- 
			"Δραματοποίηση : δυνατότητες μιας μεθόδου"
			
Κέρκυρα, 2-4/3/2007, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς 
		 
		- 
			Σεμινάριο Αγωγής Λόγου
			
Χίος, 2-4/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μαρία Ρεβελάκη 
		 
	 
 
  | 
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10
	
		- 
			Ξένοι τόποι – οικεία δεινά
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Μπινιάρης 
		 
		- 
			Το θαυμαστό ταξίδι στον κόσμο του εγωιστή γίγαντα. Μια γλωσσική διερεύνηση σε δραματικό περιβάλλον
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Σίμος Παπαδόπουλος 
		 
		- 
			Πράξεις εν δράσει…. : Μια προσέγγιση  θεατρικής δημιουργίας στην τάξη
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Πιτούλη 
		 
		- 
			Φτιάχνοντας τους χαρακτήρες και τα πάθη τους
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Βασίλης Ραΐσης 
		 
		- 
			Παίζοντας με ποιήματα
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Γιώργος Σαχίνης 
		 
		- 
			Ένα δράμα με αφορμή την ιστορία της γ' δημοτικού, στα πλαίσια μιας διαθεματικής προσέγγισης του αναλυτικού προγράμματος: Δαίδαλος και Ίκαρος στα πλαίσια του Μινωικού πολιτισμού
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Καλλιόπη Τσαρούχη 
		 
		- 
			H εισαγωγή ασκήσεων δραματοποίησης στα σχολικά βιβλία: μια πρακτική προσέγγιση με αφορμή τα Νεοελληνικά Κείμενα
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Κλειώ Φανουράκη 
		 
		- 
			Θεατρικό Παιχνίδι και γλωσσικός κώδικας
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Στέλιος Βγαγκές 
		 
		- 
			Όταν δεν πάει ο μαθητής στο Σοφοκλή: Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα με αφορμή χορικά από την "Αντιγόνη" του Σοφοκλή
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Σμαρώ Γρηγοριάδου, Νίκος Γκόβας, Άρης Μπινιάρης 
		 
		- 
			Λέγοντας το ίδιο αλλιώς: Η Δραματουργία και οι μεθοδολογία σύνθεσης και παρουσίασης μιας ιστορίας
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τζωρτζίνα Κακουδάκη 
		 
		- 
			Το αντικείμενο υποκείμενο
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Στάθης Μαρκόπουλος 
		 
		- 
			Δημιουργικός χορός: επικοινωνία μέσω της κίνησης
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τέτη Νικολοπούλου 
		 
		- 
			Εισαγωγή στις βασικές αρχές του animation και η εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Νίκος Ρεπούλιος, Γεωργία Λουκοπούλου 
		 
		- 
			Οι διακειμενικές συνθέσεις ως μορφή θεάτρου στις γιορτές του σχολείου
			
Αθήνα, 10/3/2007, Εργαστήριο, Τάκης Τζαμαργιάς 
		 
		- 
			mPPact - Επιμορφωτικό σεμινάριο
			
Αθήνα, 10/3/2007, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς 
		 
	 
 
  | 11
	
		- 
			Εργαστήρι σκηνοθεσίας- υποκριτικής
			
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Φίλια Δενδρινού 
		 
		- 
			Εργαστήριο οπτικοακουστικής παιδείας
			
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μένης Θεοδωρίδης 
		 
		- 
			Ο Μάγος της Σκηνής": Προτάσεις και ιδέες για την διδασκαλία  της Θεατρικής Αγωγής στο Ημερήσιο πρόγραμμα και στο Ολοήμερο Σχολείο
			
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μάρω Λιάτσου 
		 
		- 
			Αυτοσχεδιάζοντας πάνω σε μια εικόνα
			
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Αντιγόνη Μώρου 
		 
		- 
			Η Τέχνη του Λόγου στο Θέατρο Αντικειμένων
			
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Αντιγόνη Παρούση, Κατερίνα Βλάχου 
		 
		- 
			Διδακτική του θεάτρου και των παραστατικών τεχνών
			
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Κώστας Φιλίππογλου 
		 
		- 
			Μια σπουδή στη Σκηνογραφία - από το κείμενο στο χώρο
			
Αθήνα, 11/3/2007, Εργαστήριο, Μαρία Χανιωτάκη 
		 
	 
 
  | 
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16
	
		- 
			Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο - "Το νερό πηγή ζωής και καλλιτεχνικής δημιουργίας"
			
Καβάλα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του Σεμιναρίου 
		 
		- 
			"Βρέχει στη στέγη μουλιάζει η μπαλίτσα του πιτσιρίκου"
			
Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιάννα Μαμακούκα 
		 
		- 
			"Δραματοποίηση του μύθου"
			
Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης 
		 
		- 
			Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο - «Το θέατρο, μέσο επικοινωνίας, απελευθέρωσης και μάθηση»
			
Λάρισα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου 
		 
	 
 
  | 17
	
		- 
			Διήμερο Επιμορφωτικό Σεμινάριο - "Το νερό πηγή ζωής και καλλιτεχνικής δημιουργίας"
			
Καβάλα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του Σεμιναρίου 
		 
		- 
			"Βρέχει στη στέγη μουλιάζει η μπαλίτσα του πιτσιρίκου"
			
Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιάννα Μαμακούκα 
		 
		- 
			"Δραματοποίηση του μύθου"
			
Καβάλα, 16-17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπινιάρης 
		 
		- 
			Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο - «Το θέατρο, μέσο επικοινωνίας, απελευθέρωσης και μάθηση»
			
Λάρισα, 16-17/3/2007, Το πρόγραμμα του σεμιναρίου 
		 
		- 
			«Οι σύγχρονοι Λωτοφάγοι»
			
Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή 
		 
		- 
			«Από το μυθιστόρημα στη θεατρική εικόνα»
			
Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άκυς Μητσούλης 
		 
		- 
			«Η Πεντάμορφη και το Τέρας-Το αόρατο παιδί: Δυο παραμύθια για τη διαφορετικότητα, την αποδοχή, τον προσδιορισμό της Ταυτότητας»
			
Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Αριστέα Αρσενοπούλου, Ρίτσα Μαντζαβέλα 
		 
		- 
			«Πώς η μουσική στηρίζει την κίνηση σε μια μαθητική θεατρική παράσταση»
			
Λάρισα, 17/3/2007, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Καίτη Καραχάλιου 
		 
	 
 
  | 18 | 
| 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 
| 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |