Αποτελέσματα αναζήτησης

Ζωντανεύοντας τη Σχολική Αίθουσα

Ζωντανεύοντας τη Σχολική Αίθουσα

Αθήνα, 18/3/2006, Εργαστήριο, Subhash Rawat

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/3/2006 3:00 μμ - 5:30 μμ Export event

5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Subhash Rawatηθοποιός, δάσκαλος, Εθνική Σχολή Θεάτρου, Ινδία.

«Ζωντανεύοντας τη Σχολική Αίθουσα»

 

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: Αγγλικά.

 

Πολλά έχουν γραφτεί και ειπωθεί για την εκπαίδευση που βασίζεται στην αποστήθιση και τη ρουτίνα, αλλά και για την ανάγκη να βγουν τα παιδιά από τους τέσσερις τοίχους της τάξης και να προσεγγίσουν περισσότερο την πραγματικότητα, δηλαδή τη φύση, άλλους τρόπους σκέψης, άλλα προβλήματα, τη δημιουργικότητα, κτλ. Η ιδέα του να σπάσουν οι τέσσερις τοίχοι της σχολικής αίθουσας μπορεί να πραγματοποιηθεί, αν αρχίσει κανείς απλά και μόνο από την ίδια την τάξη. Και αυτό είναι που θα προσπαθήσει να πετύχει  αυτό το εργαστήριο. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να το κάνει εάν συνειδητοποιήσει τις δυνατότητες του για δημιουργικότητα. Ο δημιουργικός δάσκαλος μπορεί να κάνει τη δουλειά του πιο «εύκολη» και να φέρει «ζωή» στην τάξη. Το εργαστήριο θα έχει σωματική -θεατρική δραστηριότητα με παιχνίδια και ασκήσεις αλλά και με εμβάθυνση στο ρόλο του δημιουργικού δάσκαλου. Οι συμμετέχοντες ως ομάδα αλλά και ως μονάδες θα έχουν την ευκαιρία να αισθανθούν και να διερευνήσουν τη δημιουργικότητα τους με μια σειρά από θεατρικά παιχνίδια και ασκήσεις. Μέρος του εργαστηρίου θα αποτελέσει η ιδέα του Khel Khel Men Seekhna” (μάθηση με ευχαρίστηση, μάθηση χωρίς πίεση). Οι συμμετέχοντες μπορούν να έχουν ποικίλο υπόβαθρο - δάσκαλοι, καθηγητές οποιασδήποτε ειδικότητας με ή χωρίς εμπειρία στο θέατρο, δάσκαλοι θεάτρου. Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι.

 

 

Ο Subhash Rawat είναι ηθοποιός, σκηνοθέτης και δάσκαλος θεάτρου από την Ινδία. Τα τελευταία 15 χρόνια εργάζεται ως εμψυχωτής θεατρικών εργαστηρίων για παιδιά, με θέμα την ανάπτυξη της προσωπικότητας, αλλά και για ενήλικες, κυρίως εκπαιδευτικούς, που δουλεύουν χρόνια με παιδιά. Το Δεκέμβριο του 2003 δίδαξε ένα θεατρικό εργαστήριο για εκπαιδευτικούς στο Muscat, Σουλτανάτο του Ομάν, όπου επικεντρώθηκε στο «πώς να παράγουμε έργα με περισσότερο νόημα με τα παιδιά». Έχει δημιουργήσει και σκηνοθετήσει πολλά θεατρικά έργα μαζί με παιδιά για ζητήματα που αφορούσαν στη ζωή τους. Ως ηθοποιός έχει πάρει μέρος σε πολλά διεθνή θεατρικά φεστιβάλ, συμπεριλαμβανομένων του Διεθνούς Συμποσίου του Πεκίνου για την Εκπαίδευση των Ηθοποιών και του φεστιβάλ θεάτρου στην Κίνα τον Οκτώβριο του 2005. Εργάζεται για τη δημιουργία ενός Δικτύου Εκπαιδευτικών στην πόλη Uttaranchal της Ινδίας. Στόχος του Δικτύου θα είναι να «ζωντανέψουν οι σχολικές αίθουσες» της πολιτείας μέσω μεθόδων όπως της «Khel Khel MenSeekhna», που σημαίνει «μαθαίνοντας με ευχαρίστηση, μαθαίνοντας χωρίς πίεση», την οποία δημιούργησε και έχει θέσει υπό πειραματισμό τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει και το θέατρο/δράμα στην εκπαίδευση. Από τον Αύγουστο του 2000, δουλεύει ως ηθοποιός και δάσκαλος του Θεάτρου στην Εκπαίδευση στην Εθνική Σχολή Θεάτρου στο Νέο Δελχί.

 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2006
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Rawat Subhash
Print

Number of views (1208)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά