Αποτελέσματα αναζήτησης

Ο ρόλος του θεάτρου στην τάξη σήμερα: το παράδειγμα ενός μαθήματος-παράστασης στο λύκειο

Ο ρόλος του θεάτρου στην τάξη σήμερα: το παράδειγμα ενός μαθήματος-παράστασης στο λύκειο

Αθήνα, 8/12/2001, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2001, Μαρία Φραγκή

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 8/12/2001 11:30 πμ - 6:00 μμ Export event

2η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

7-8-9 Δεκεμβρίου 2001, Αθήνα

 

Ο ρόλος του θεάτρου στην τάξη σήμερα: το παράδειγμα ενός μαθήματος-παράστασης στο λύκειο

Μαρία Φραγκή, Δρ. Θεατρολογίας, σκηνοθέτης, Πανεπιστήμιο Αθηνών ΤΕΑΠΗ
5 ώρες, Σάββατο, Ελληνικά

Εισαγωγή στο μέθοδο εργασίας. Παρουσίαση στόχων και διαδικασίας. Προετοιμασία της ομάδας (καθηγητές , δάσκαλοι, μαθητές): ζέσταμα, ψυχοτεχνική, ενεργοποίηση της Δυναμικής της ομάδας. Δημιουργία εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος εργασίας. Επεξεργασία υλικού από διαφορετικά είδη: ποίημα, τραγούδι, αυτοσχεδιασμοί, πεζογραφία, φωτογραφία, τα οποία έχουν στόχο το τελικό έργο που θα "δημιουργηθεί" απ' όλους. Επιλογή τελικού υλικού-πλάνο παρουσίασης-κείμενο. Συζήτηση, αξιολόγηση, καταγραφή εντυπώσεων.

Η Μαρία Φραγκή γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή της Αθήνας (Γαλλικό Τμήμα) και στις σχολές Πέλου Κατσέλη και ΠΕΙΡΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ. Στο θέατρο παίζει ως ηθοποιός από το 1983. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές ελληνικής και γαλλικής φιλολογίας και θεατρολογίας στο Παρίσι, Το 1996 ονομάζεται Διδάκτωρ Γραμμάτων και Ανθρωπιστικών Σπονδών με ειδίκευση στις ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ-ΘΕΑΤΡΟ, του Πανεπιστημίου PARIS X - NANTERRE. Διδάσκει θέατρο(0εωρία και πράξη) και Εκπαιδευτικές Εφαρμογές της Τέχνης από το 1993 στο Πανεπιστήμιο καθώς και σε πολλά τμήματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Έχει σκηνοθετήσει πολλές παραστάσεις με ερασιτεχνικούς και επαγγελματικούς θιάσους από το 1997.


 

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2001
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Φραγκή Μαρία
Print

Number of views (1696)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά