Αποτελέσματα αναζήτησης

Ας παίξουμε “άλλη” μουσική: η δημιουργικότητα μέσα από μια θεωρία και πρακτική για τα αυτοσχέδια μουσικά όργανα

Ας παίξουμε “άλλη” μουσική: η δημιουργικότητα μέσα από μια θεωρία και πρακτική για τα αυτοσχέδια μουσικά όργανα

Αθήνα, 30/3/2008, Εργαστήριο, Δημήτρης Σαρρής

Event date: 3/30/2008 10:00 AM - 12:30 PM Export event

«Ας παίξουμε “άλλη” μουσική: η δημιουργικότητα μέσα από μια θεωρία και πρακτική για τα αυτοσχέδια μουσικά όργανα»

Δημήτρης Σαρρής, εκπαιδευτικός μουσικής Ειδικού Σχολείου ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου, υποψ. διδάκτορας Τμήματος ΕΜΕΠΟ, Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών

Κυριακή 30/3/2008, 10.00-12.30

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Τα αυτοσχέδια όργανα κατασκευάζονται από καθημερινά, συνήθη υλικά, δημιουργούν νέες φόρμες, χροιές και είδη μουσικής, μπορούν να χρησιμοποιηθούν δημιουργικά στις παραστατικές τέχνες και συνιστούν μια αποτελεσματική μέθοδο για τη μουσική ή για την καλλιτεχνική και πολιτισμική αγωγή. Η φυσική τους σχέση με το άμεσο περιβάλλον τούς δίνει ιδιαίτερες κοινωνικές, πολιτισμικές αλλά και οικολογικές διαστάσεις. Τι θα πρέπει λοιπόν να γνωρίζουμε για τα αυτοσχέδια όργανα; Τι θα πρέπει να γνωρίζουμε για το θεωρητικό και πρακτικό πλαίσιο που κληροδότησε ο 20ος αιώνας στην αυτοσχέδια οργανοκατασκευή για τα αντίστοιχα μουσικά και καλλιτεχνικά έργα; Το εργαστήριο βασίστηκε στα αποτελέσματα ενός τριετούς project για τα αυτοσχέδια όργανα. Από το μεμονωμένο όργανο για την αυτοέκφραση ως την ομαδική εργασία και την ορχήστρα με εξ ολοκλήρου αυτοσχέδια όργανα (ό,τι αποκαλούμε μεταορχήστρα) θα εξετάσουμε με λεπτομέρειες την ανάπτυξή τους. Μοντέρνα, κλασικά και παραδοσιακά αυτοσχέδια όργανα θα παρουσιαστούν και θα κατασκευαστούν με τη συμμετοχή του κοινού, προκειμένου να δημιουργηθεί μουσική, να γεννηθούν ιδέες και να αποκτηθούν οι απαραίτητες δεξιότητες και γνώσεις για χρήση στην εκπαίδευση και τις παραστατικές δράσεις. Οι συμμετέχοντες δεν προαπαιτείται να είναι μουσικοί ή να έχουν μουσική εκπαίδευση. Οποιοσδήποτε επιθυμεί να δώσει έμφαση στον ήχο ως εκπαιδευτικό και πολιτισμικό στοιχείο μπορεί να συμμετέχει στο εργαστήριο. Καθώς ο καθένας μας είναι μέτοχος του καθημερινού του ηχοτοπίου, αλλά και του «τοπίου των μέσων» (media), μπορεί, συμμετέχοντας στο εργαστήριο, να γίνει ένας «sound Jockey» που εκφράζει την πολιτισμική του ταυτότητα. Τελικά, τι μουσική είναι αυτή; Για την ώρα σχεδόν πάντα κατηγοριοποιείται ανάμεσα στα λοιπά, στην άλλη/«other» μουσική. Λοιπόν… ας παίξουμε «other music»!

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2008
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Σαρρής Δημήτρης
Print

Number of views (1102)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά