Αποτελέσματα αναζήτησης

Διασχίζοντας τον άδειο χώρο

Διασχίζοντας τον άδειο χώρο

Αθήνα, 30/3/2008, Εργαστήριο, Andrea Copeliovitch

Event date: 3/30/2008 1:30 PM - 4:00 PM Export event

«Διασχίζοντας τον άδειο χώρο»

Andrea Copeliovitch, PhD, Federal University of Rio Grande do Norte, Βραζιλία

Κυριακή 30/3/2008, 13.45-16.15

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Σύμφωνα με τον Peter Brook, το θέατρο συμβαίνει όταν ένα άτομο διασχίζει έναν άδειο χώρο και κάποιο άλλο τον παρατηρεί. Δεν είναι εύκολο όμως να βρεθεί άδειος χώρος στον κόσμο μας, έναν κόσμο θορυβώδη, γρήγορο, γεμάτο πληροφορίες. Η πρακτική έχει δείξει ότι πρέπει να σχηματίσουμε τον ανάλογο χώρο μέσα μας, έτσι ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε τη διαφορετική εκείνη κατάσταση που θα προσελκύσει το ενδιαφέρον και την προσοχή αυτού που μας παρατηρεί. Για να το πετύχουμε, αναζητάμε διάφορους τρόπους: ασκήσεις συγκέντρωσης, αναπνοής και φωνής, αυτοσχεδιασμού, τεχνικές χορού και κίνησης. Μερικές τεχνικές που θα χρησιμοποιήσουμε σε αυτό το εργαστήριο προήλθαν από έρευνα στους βραζιλιάνικους χορούς και τις τελετουργίες και οδήγησαν σε μια τελετουργική διαδικασία προσαρμοσμένη στις παραστατικές πρακτικές. Μερικές άλλες τεχνικές βασίζονται στην κατανόηση του σώματος και την έκφραση των θεατρικών του δυνατοτήτων. Οι ασκήσεις γίνονται κυκλικά, χωρίς κανένα κενό μεταξύ μιας άσκησης και της επόμενης. Έχουν στόχο να οδηγήσουν τους συμμετέχοντες σε μια «ουδέτερη κατάσταση», την αφετηρία της δημιουργίας, δηλαδή μια κατάσταση εσωτερικής σιωπής και σωματικής διαθεσιμότητας. Έτσι, οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να παραμερίσουν τους κοινωνικούς τους ρόλους και θα αναζητήσουν τη βαθιά ανθρώπινη αλήθεια, ώστε να φτάσουν σε διαστάσεις που η καθημερινότητα δε θα τους επέτρεπε. Κύρια θέματα που θα αναπτυχθούν στο εργαστήριο είναι ο αυτοσχεδιασμός, ο χορός και η κίνηση, βραζιλιάνικoi χοροί, η «ουδέτερη κατάσταση», η ομαδική δουλειά, η δημιουργία σκηνών, η ανάπτυξη της δημιουργικότητας, η σκηνική ενέργεια, η ενέργεια εκείνη που θα τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων, η επαφή με το σώμα και η αυτοέκφραση. Το εργαστήριο είναι κυρίως σωματικό και απαιτεί από τους συμμετέχοντες φυσική αντοχή και σωματική διαθεσιμότητα. Απευθύνεται σε ηθοποιούς, χορευτές και ανθρώπους που ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη των δημιουργικών τους ικανοτήτων μέσω του σώματός τους. Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να φέρουν μαζί τους μια φαρδιά φούστα ή ένα παρεό και πρόχειρα ρούχα.

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2008
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Copeliovitch Andrea
Print

Number of views (1472)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά