Αποτελέσματα αναζήτησης

Θέατρο στο αναλυτικό πρόγραμμα: εφικτό ή προβληματικό;

Θέατρο στο αναλυτικό πρόγραμμα: εφικτό ή προβληματικό;

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Joachim Reiss

Event date: 3/29/2008 3:30 PM - 6:00 PM Export event

«Θέατρο στο αναλυτικό πρόγραμμα: εφικτό ή προβληματικό;»

Joachim Reiss, δάσκαλος θεάτρου, πρόεδρος του Γερμανικού Οργανισμού για το Δράμα/Θέατρο στην Εκπαίδευση (BVDS), Γερμανία

Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: αγγλικά (με μετάφραση στα ελληνικά)

Αυτό το εργαστήριο είναι ένα σχολικό μάθημα-αστραπή. Στη Γερμανία οι μαθητές των μεγάλων τάξεων του γυμνασίου και λυκείου μπορούν να επιλέξουν το μάθημα του θεάτρου αντί του μαθήματος της μουσικής ή των εικαστικών. Σύμφωνα με το επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα, οι μαθητές θα πρέπει να ασκούν τις αισθητικές, προσωπικές και κοινωνικές τους δεξιότητες που σχετίζονται με το διδακτικό αντικείμενο που τους απασχολεί, συμμετέχοντας σε ένα «δημιουργικό πρόγραμμα» (project). Ένα τέτοιο πρόγραμμα ξεκινάει με ασκήσεις στο πλαίσιο μιας θεατρικής ομάδας και καταλήγει στην παρουσίαση μιας θεατρικής παράστασης. Στο εργαστήριο θα επιδιώξουμε να δείξουμε πώς μπορούν να επιτευχθούν δημιουργικά προγράμματα που θα περιλαμβάνουν και δεξιότητες απαραίτητες για να φτάσουμε στην παράσταση. Θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στα παρακάτω ερωτήματα, αν και οι απαντήσεις ποικίλουν σε κάθε πρόγραμμα: Πώς μπορούν οι δάσκαλοι θεάτρου να αποφύγουν το ρόλο του σκηνοθέτη; Πώς μπορούν να υπηρετήσουν τις ιδέες και τις επιθυμίες των μαθητών τους χωρίς όμως να αγνοούν τους κανόνες της αισθητικής και τη δημιουργική διαδικασία καθαυτή; Πώς μπορούν να αξιολογήσουν και να βαθμολογήσουν τη δουλειά των μαθητών τους; Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου, θα προχωρήσουμε μαζί, δάσκαλος και συμμετέχοντες, εξετάζοντας όλα τα βήματα ενός τέτοιου «δημιουργικού προγράμματος». Μόνο που θα προχωρήσουμε πολύ γρήγορα!

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2008
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Reiss Joachim
Print

Number of views (1055)/Comments (0)

Αρχείο

«December 2024»
MonTueWedThuFriSatSun
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά