Αποτελέσματα αναζήτησης

Μπαίνοντας σε μυθικούς κόσμους. Η χρήση του compound stimulus

Μπαίνοντας σε μυθικούς κόσμους. Η χρήση του compound stimulus

Αθήνα, 9/12/2001, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2001, John Somers

Event date: 12/9/2001 11:30 AM - 6:00 PM Export event

2η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

7-8-9 Δεκεμβρίου 2001, Αθήνα

 

Μπαίνοντας σε μυθικούς κόσμους. Η χρήση του compound stimulus

John Somers, Exeter University
5 ώρες, Κυριακή, Αγγλικά με ελληνική βοήθεια

Τα προσωπικά αντικείμενα και κείμενα περικλείουν μνήμες από τους ανθρώπους που τα κατείχαν. Αυτό το εργαστήρι θα δείξει, πώς οι συνδυασμοί των δημιουργημάτων τέχνης μπορούν να κινητοποιήσουν τους συμμετέχοντες, ώστε παίρνοντας μέρος στη διαδικασία του δράματος, να εξερευνήσουν τη σχέση και τη σημασία τους. Το εργαστήρι θα αποκαλύψει ότι το Drama είναι μια διαδικασία έρευνας κατά την οποία τα κοινά αποτελέσματα γίνονται σημεία αναφοράς της έρευνας. Αν και είναι κατά βάση πρακτικό, θα διερευνήσουμε και τις υφιστάμενες θεωρίες προσπαθώντας να προετοιμάσουμε τους συμμετέχοντες, ώστε να φτιάξουν το δικό τους χρηστικό υλικό για τη διδασκαλία τους.

Ο John Somers είναι Senior lecturer στο Drama Department του Πανεπιστήμιο Exeter. Έχει ειδικευτεί στο Δράμα και στη Θεατροπαιδαγωγική (Theatre-in-Education) και πρόσφατα ολοκλήρωσε Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα για τη "βία", την "αγωγή υγείας", το "ρατσισμό" και την "αυτογνωσία". Η ερευνητική του εργασία τον φέρνει να συνεργάζεται και να διδάσκει σε ανώτατα ιδρύματα πολλών χωρών όπως η Αγγλία, η Βραζιλία, η Πολωνία, η Ταϊβάν κ.α. Διευθύνει το MA in Applied Drama, τη Διεθνή Συνδιάσκεψη στο Exeter (κάθε 2 χρόνια) και εκδίδει το επιστημονικό ερευνητικό περιοδικό Research in Drama Education.


 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2001
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Somers John
Print

Number of views (1494)/Comments (0)

Αρχείο

«December 2024»
MonTueWedThuFriSatSun
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά