Αποτελέσματα αναζήτησης

Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού

Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού

Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Αναστασία Κυριακοπύλου, Βασiιλική Μαντζουράτου, Ολυμπία Μπαγούρη, Δήμητρα Παναγιωτοπούλου, Αφροδίτη Παρζακώνη

Event date: 2/24/2007 3:30 PM - 2/25/2007 7:00 PM Export event

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Αναστασία Κυριακοπούλου, εκπαιδευτικός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Βασιλική Μαντζουράτου, νηπιαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Ολυμπία Μπαγούρη, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Δήμητρα Παναγιωτοπούλου, εκπαιδευτικός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Αφροδίτη Παρζακώνη, παιδαγωγός θεάτρου, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

"Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού"

(Εργαστήριο 6)

Το θεατρικό παιχνίδι αποτελεί εναλλακτική μορφή προσέγγισης του θεάτρου, μιας τέχνης σύνθετης, κοινωνικής, επικοινωνιακής και γι’ αυτό βαθύτατα παιδευτικής. Αυτός είναι ο λόγος που το θεατρικό παιχνίδι έχει ενταχθεί πλέον στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής. Αποτελεί μέσο διεύρυνσης των διδακτικών μεθοδολογιών και εφαρμογής των νέων μεθόδων διαθεματικής διδασκαλίας. Με το θεατρικό παιχνίδι το παιδί έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει τη γνώση ΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ, να ανακαλύψει και να αυξήσει τις δημιουργικές του ικανότητες, να προβεί σε μία θέαση τόσο του υποκειμενικού όσο και του αντικειμενικού του κόσμου, να βρίσκει τόπους να επεξεργάζεται, να συνθέτει, να φαντάζεται, να επινοεί, να αναπτύσσει την κριτική του σκέψη και το συμβολικό του στοχασμό. Το εργαστήρι αυτό έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευτικούς σε μια άλλη προσέγγιση της διδακτικής ύλης. Θα τους δοθεί η ευκαιρία να ανακαλύψουν τον τρόπο με τον οποίο κατακτάται η γνώση μέσω της βιωματικής δράσης, της ελεύθερης έκφρασης, του αυθόρμητου ή κατευθυνόμενου αυτοσχεδιασμού και των υπόλοιπων μεθόδων του θεατρικού παιχνιδιού. Πρόκειται για μία ελκυστική εμπειρία- διαδικασία με την οποία ο εκπαιδευτικός μπορεί να προσεγγίσει τη διδακτέα ύλη διαθεματικά με τελικό στόχο τη διεύρυνση και προέκταση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2007
Cities
  • Πάτρα
Facilitators
  • Κυριακοπούλου Βίκυ
  • Μαντζουράτου Βάσω
  • Παρζακώνη Αφροδίτη
  • Μπαγούρη Ολυμπία
  • Παναγιωτοπούλου Δήμητρα
Print

Number of views (1603)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά