Αποτελέσματα αναζήτησης

Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού

Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού

Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Αναστασία Κυριακοπύλου, Βασiιλική Μαντζουράτου, Ολυμπία Μπαγούρη, Δήμητρα Παναγιωτοπούλου, Αφροδίτη Παρζακώνη

Event date: 2/24/2007 3:30 PM - 2/25/2007 7:00 PM Export event

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Αναστασία Κυριακοπούλου, εκπαιδευτικός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Βασιλική Μαντζουράτου, νηπιαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Ολυμπία Μπαγούρη, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Δήμητρα Παναγιωτοπούλου, εκπαιδευτικός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Αφροδίτη Παρζακώνη, παιδαγωγός θεάτρου, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

"Προσέγγιση διδακτικού αντικειμένου με διαθεματικές προεκτάσεις μέσω του θεατρικού παιχνιδιού"

(Εργαστήριο 6)

Το θεατρικό παιχνίδι αποτελεί εναλλακτική μορφή προσέγγισης του θεάτρου, μιας τέχνης σύνθετης, κοινωνικής, επικοινωνιακής και γι’ αυτό βαθύτατα παιδευτικής. Αυτός είναι ο λόγος που το θεατρικό παιχνίδι έχει ενταχθεί πλέον στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής. Αποτελεί μέσο διεύρυνσης των διδακτικών μεθοδολογιών και εφαρμογής των νέων μεθόδων διαθεματικής διδασκαλίας. Με το θεατρικό παιχνίδι το παιδί έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει τη γνώση ΔΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ, να ανακαλύψει και να αυξήσει τις δημιουργικές του ικανότητες, να προβεί σε μία θέαση τόσο του υποκειμενικού όσο και του αντικειμενικού του κόσμου, να βρίσκει τόπους να επεξεργάζεται, να συνθέτει, να φαντάζεται, να επινοεί, να αναπτύσσει την κριτική του σκέψη και το συμβολικό του στοχασμό. Το εργαστήρι αυτό έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει τους εκπαιδευτικούς σε μια άλλη προσέγγιση της διδακτικής ύλης. Θα τους δοθεί η ευκαιρία να ανακαλύψουν τον τρόπο με τον οποίο κατακτάται η γνώση μέσω της βιωματικής δράσης, της ελεύθερης έκφρασης, του αυθόρμητου ή κατευθυνόμενου αυτοσχεδιασμού και των υπόλοιπων μεθόδων του θεατρικού παιχνιδιού. Πρόκειται για μία ελκυστική εμπειρία- διαδικασία με την οποία ο εκπαιδευτικός μπορεί να προσεγγίσει τη διδακτέα ύλη διαθεματικά με τελικό στόχο τη διεύρυνση και προέκταση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2007
Cities
  • Πάτρα
Facilitators
  • Κυριακοπούλου Βίκυ
  • Μαντζουράτου Βάσω
  • Παρζακώνη Αφροδίτη
  • Μπαγούρη Ολυμπία
  • Παναγιωτοπούλου Δήμητρα
Print

Number of views (1908)/Comments (0)

Αρχείο

«September 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2526
27
28
29
30
31
1234567
891011121314
151617181920
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

Αθήνα 20/9/2025, θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα -Παράσταση θεάτρου φόρουμ στο πλαίσιο του 13th HRTFest Φεστιβάλ
21
"Το Νερό των Ανθρώπων"

"Το Νερό των Ανθρώπων"

Αθήνα 21/9/2025 στο πλαίσιο του 13th Handmade and Recycled Theater Festival
22232425262728
293012345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά