Αποτελέσματα αναζήτησης

Σύνορα

[ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΕ ΔΡΑΣΗ , ΔΡΑΣΗ 1.1   ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΝΕΩΝ]
φορέας υλοποίησης στην Ελλάδα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
συντονισμός: γραφείο Βορείου Ελλάδας

Περιγραφή προγράμματος. 
60 νέοι μετανάστες από 6 διαφορετικές χώρες στην Ευρώπη, μέσω της συμμετοχής τους σε θεατρική ομάδα, θα επιχειρήσουν να ξεπεράσουν τα γλωσσικά σύνορα, να ενδυναμώσουν την κοινωνική τους συνείδηση και να αποδομήσουν το φόβο για τον «άλλο». Θα είναι μια πορεία που θα τους επιτρέψει να επιβάλουν τη φωνή τους, να καταλάβουν καλύτερα την ταυτότητά τους ,να συνειδητοποιήσουν τις αλλαγές στον τρόπο ζωής τους λόγω της μετανάστευσης και να κατανοήσουν το νέο περιβάλλον στο οποίο ζουν αποκτώντας δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να εγκλιματιστούν στη νέα τους χώρα νιώθοντας παράλληλα ότι είναι μέρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

Συμμετέχουν: Γαλλία, Αγγλία, Ελλάδα, Ιταλία, Γερμανία και Ολλανδία 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 
Α΄ ΦΑΣΗ 
Κάθε μια από τις 6 χώρες θα δημιουργήσει μια θεατρική ομάδα δέκα νέων μεταναστών και με τη βοήθεια ενός καλλιτέχνη και ενός παιδαγωγού θα επεξεργαστεί το θέμα «Τα σύνορα» και θα παρουσιάσει ένα δρώμενο την πρώτη μέρα της συνάντησης που θα γίνει από τις 2 - 9 Απριλίου 2009 στο Forbach της Γαλλίας. 
Β΄ ΦΑΣΗ 
Κατά την παραμονή στο Forbach θα γίνουν 4 θεατρικά εργαστήρια. Οι νέοι θα χωριστούν σε 4 ομάδες από διαφορετικές χώρες και οι καλλιτέχνες των 6 χωρών θα δουλέψουν με μια από τις ομάδες αυτές με στόχο τη συνεργασία και την καλλιτεχνική δημιουργία μέσω της θεατρικής γλώσσας, ξεπερνώντας έτσι τα γλωσσικά σύνορα. Την τελευταία μέρα η κάθε ομάδα θα παρουσιάσει ένα νέο δρώμενο, αποτέλεσμα της συνεργασίας αυτής . 

Από την Ελλάδα η ομάδα των νέων που συμμετέχει στο πρόγραμμα είναι από το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Πυλαίας της Θεσσαλονίκης. 

Συντονιστική ομάδα:
Ο Koldo Vio είναι ο καλλιτέχνης που εμψυχώνει τη Θεατρική Όμάδα, 
η Ντίνα Τσολάκη, υπεύθυνη από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, 
η Ιωάννα Τότσιου, υπεύθυνη εκπαιδευτικός του Διαπολιτισμικού Γυμνασίου Πυλαίας της Θεσσαλονίκης και 
η Αλεξάνδρα Σίμου κάνει την καταγραφή του εργαστηρίου και την έρευνα πάνω στη μεθοδολογία που εφαρμόστηκε και τα αποτελέσματα της.

Print

Number of views (667)/Comments (0)

Αρχείο

«December 2024»
MonTueWedThuFriSatSun
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά