Αποτελέσματα αναζήτησης

Το θεατρικό παιχνίδι και η διαθεματικότητα: Μια ιστορία... πολλά ταξίδια

Το θεατρικό παιχνίδι και η διαθεματικότητα: Μια ιστορία... πολλά ταξίδια

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Στέλιος Βγαγκές

Event date: 3/29/2008 9:30 AM - 12:00 PM Export event

«Το θεατρικό παιχνίδι και η διαθεματικότητα: Μια ιστορία... πολλά ταξίδια»

Στέλιος Βγαγκές, δάσκαλος, εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Το θεατρικό παιχνίδι χρησιμοποιώντας τεχνικές του θεάτρου καθίσταται ένα «μέσον ταξιδιού» που περνάει από πολλούς σταθμούς. Σ' αυτούς στέκεται και από τις αποσκευές του βγάζει εκείνα τα ερεθίσματα που θα βοηθήσουν τον ταξιδιώτη να ερευνήσει και να ανακαλύψει τον «τόπο» που έχει επισκεφτεί κάθε φορά. Σ' αυτούς τους σταθμούς, σ' αυτούς τους «τόπους» οι αποσκευές της φαντασίας θ' ανοίγουν και από εκεί θα βγαίνουν εικόνες, ήχοι, αντικείμενα, σκηνικά, χρώματα, που μ' αυτά θα παίζουμε μέσα σε άλλες διαδρομές, της φαντασίας αυτή τη φορά, για να βρούμε εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα μας δώσουν πληροφορίες για να τους γνωρίσουμε καλύτερα. Έτσι, θα σταματήσουμε στη ζούγκλα, θα βρεθούμε στη θάλασσα, θα περπατήσουμε στην έρημο, θα σκαρφαλώσουμε σε βουνά, θα τρέξουμε σε πεδιάδες. Κάθε φορά θα μαθαίνουμε όλο και περισσότερα, γιατί κάθε «ταξίδι», κάθε περιπέτεια μας ανοίγει τους ορίζοντες της γνώσης, ώστε να μπορέσουμε στο τέλος να αντικρίσουμε τα χρώματα της ζωής, τα χρώματα του ουράνιου τόξου... Οι τεχνικές και τα ερεθίσματα που χρησιμοποιεί το θεατρικό παιχνίδι δίνουν την ευκαιρία για πολλαπλές προσεγγίσεις ενός «αντικειμένου» προς εξερεύνηση. Στοχεύουν στην πολύπλευρη ανάπτυξη ενός θέματος μέσα από τις τέχνες της μουσικής, των εικαστικών, της κίνησης και του θεάτρου, στο οποίο εξάλλου συναντώνται όλες οι προηγούμενες. Έτσι, αγγίζει τη διαθεματικότητα στη διδακτική μεθοδολογία, καθώς όλες οι τέχνες εμπεριέχουν δυνάμει τα «μέτρα» (μαθηματικά), το «λόγο» (γλώσσα), τα «φαινόμενα» (φυσική), το «χώρο» (γεωγραφία), τις «σχέσεις» (ιστορία). Ο παίκτης στο θεατρικό παιχνίδι έχει τη δυνατότητα, μέσα από τις πολλαπλές αυτές προσεγγίσεις, να διευρύνει τη δημιουργική του φαντασία και να αναπτύξει την κρίση του, απαραίτητες προϋποθέσεις για την κατάκτηση της γνώσης με τον προσωπικό, μοναδικό τρόπο του καθενός.

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2008
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Vgages Stelios
Print

Number of views (1120)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά