Αποτελέσματα αναζήτησης

Το τρίτο νόημα: Η γυναίκα και το δικό της ελαιόδεντρο

Το τρίτο νόημα: Η γυναίκα και το δικό της ελαιόδεντρο

Αθήνα, 18/3/2006, Εργαστήριο, Wasim Al-Kurdi

Event date: 3/18/2006 3:00 PM - 5:30 PM Export event

5η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ/ΔΡΑΜΑ και ΤΙΣ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ &
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ International Drama / Theatre & Education Association – IDEA 
«Θέατρο στην εκπαίδευση: δημιουργώντας νέους ρόλους στον 21ο αιώνα» 

Αθήνα 17-18-19 Μαρτίου 2006
Προ- και μετα-συνεδριακές εκδηλώσεις 11-23 Μαρτίου 2006 σε τέσσερις πόλεις της χώρας

 

Wasim Al-Kurdi, θεατροπαιδαγωγός, Qattan: Κέντρο για την Εκπαιδευτική Έρευνα και Ανάπτυξη, Παλαιστίνη

«Το τρίτο νόημα: Η γυναίκα και το δικό της ελαιόδεντρο»

 

 

Εργαστήριο 2,5 ωρών – Γλώσσα: Αγγλικά

 

Στο εργαστήριο θα εργαστούμε με παγωμένες εικόνες ως μέσο συζήτησης σε διαφορετικά δραματικά πλαίσια. Πώς οι άνθρωποι δημιουργούν έννοιες, νοήματα σύμφωνα με αυτό που βλέπουν; Θα χρησιμοποιήσουμε μια σειρά εικόνων μιας γυναίκας και της σχέσης της με ένα ελαιόδεντρο που της ανήκει. Το εργαστήριο αυτό βασίζεται στο άρθρο του Barhte «Το τρίτο νόημα». Υπογραμμίζει τα διαφορετικά επίπεδα νοήματος μιας εικόνας: α) το πληροφοριακό επίπεδο (επίπεδο επικοινωνίας), β) το συμβολικό επίπεδο (το επίπεδο αναφοράς, ιστορικό, συμβολικό), γ) το τρίτο επίπεδο (υπερβαίνει την ψυχολογία, το ανέκδοτο, τη λειτουργία). Οι (δραματικές) δράσεις θα συμβούν με διαφορετικούς τρόπους τοποθέτησης και ανατοποθέτησης των εικόνων με βάση τις παρακάτω προσεγγίσεις: εικόνες ως σημείο εκκίνησης για τη δημιουργία νοημάτων μέσω του δράματος, εικόνες ως αντικείμενο εν μέσω μιας δραματικής σκηνής, εικόνες ως αφηγηματική ιστορία (εικόνες και λέξεις), αφήγηση εν μέσω του δραματικού γεγονότος. Στο εργαστήριο αυτό α) θα εξερευνήσουμε διαφορετικά νοήματα των εικόνων ως συζήτηση, τις σχέσεις μεταξύ Εικόνας, Κειμένου και Σώματος, τις σχέσεις μεταξύ κειμένου και άρθρωσής του β) θα δημιουργήσουμε νέα νοήματα μέσω διαφορετικών δραματικών πλαισίων ερμηνείας γ) θα χτίσουμε στάσεις μέσω κριτικών απόψεων και κριτικής σκέψης δ) θα εξετάσουμε μερικούς τρόπους που μπορούμε να επιτύχουμε τα παραπάνω με τους μαθητές μας. Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς  πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων.

 

Ο Wasim Al-Kurdi γεννήθηκε στην Ιερουσαλήμ. Αποφοίτησε από το Τμήμα Αραβικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Πανεπιστημίου της Χεβρώνας (Παλαιστίνη). Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές με αντικείμενο το Θέατρο/Δράμα στην Εκπαίδευση (MA Drama in Education) στο University of Central England (UCE) στο Birmingham στη Μ. Βρετανία. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εργαστήρια θεατροπαιδαγωγικής (Theatre in Education), δημιουργικής γραφής και συγγραφής σεναρίου. Επίσης, έχει κάνει σεμινάρια λογιστικής και διοίκησης. Έχει διδάξει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αραβική φιλολογία και δημιουργική γραφή. Έχει συμμετάσχει σε πολλά ερευνητικά προγράμματα με σκοπό τη συγγραφή των σχολικών εγχειριδίων του Παλαιστινιακού Εκπαιδευτικού Αναλυτικού Προγράμματος και τη «μεταμόρφωση» της ποίησης σε δραματική τέχνη. Είναι αρχισυντάκτης του εκπαιδευτικού περιοδικού ROU’A TARBAWIAH (Εκπαιδευτικό Όραμα). Εκπαιδεύει δασκάλους με θέμα το Εκπαιδευτικό Δράμα, την Ενεργή Μάθηση, τη Γραφή και τη Δημιουργική Γραφή. Έχει μεταφράσει ιστορίες και κείμενα εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος (Vygotsky) στα αραβικά. Είναι θεατρικός συγγραφέας και ποιητής. Τώρα εργάζεται ως Συντονιστής και διοργανωτής δράσεων για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό ειδικών προγραμμάτων και εκδόσεων στο Qattan: Κέντρο για την Εκπαιδευτική Έρευνα και Ανάπτυξη στην Ραμάλα – Παλαιστίνη

 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2006
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Al-Kurdi Wasim
Print

Number of views (1208)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά