Αποτελέσματα αναζήτησης

«Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

«Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Διαδικτυακά, 10/11/2022, 17:00-21:00, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Κατερίνα Αλεξιάδη

Event date: 11/10/2022 5:00 PM - 9:00 PM Export event

«Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος» 
Περιδιαβάζοντας κείμενα μέσα στη σκόνη του χρόνου και του δρόμου

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων»

Δωρεάν σεμινάριο για εκπαιδευτικούς (Σ4). Θέσεις περιορισμένες

Διαδικτυακά, 10/11/2022

Ώρες: 17:00-21:00

Σχεδιασμός: Κατερίνα Αλεξιάδη
Επιμορφώτριες: Κατερίνα Αλεξιάδη

 

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και το Γραφείο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα (Υ.Α.), στο πλαίσιο του προγράμματός τους «κι αν ήσουν εσύ;» πραγματοποιούν διαδικτυακό – συμμετοχικό σεμινάριο διάρκειας 4 ωρών με τίτλο: Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων: «Από τον Μπρεχτ … στον Δαρείο 2800 μίλια δρόμος. Περιδιαβάζοντας κείμενα μέσα στη σκόνη του χρόνου και του δρόμου»
 
Σύντομη περιγραφή

Ένα ταξίδι στον χρόνο και στον χώρο με οδηγό τα κείμενα που έγραψαν άνθρωποι, οι οποίοι αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους και να αναζητήσουν καλύτερες συνθήκες ζωής σε ξένες χώρες. Από τον Μπρεχτ που αναγκάστηκε να μεταναστεύσει στη Σκανδιναβία το 1937 για να γλυτώσει από τη χιτλερική εξουσία της Γερμανίας μέχρι τον έφηβο Δαρείο, που εγκατέλειψε το Ιράν με την οικογένειά του το 2018 και έζησε τη διπλή καραντίνα στην Ελλάδα με την έλευση της πανδημίας του COVID19. Ενδιάμεσοι σταθμοί η εξέγερση στην Ουγγαρία το 1956 και η καταστολή της, που αναγκάζει την Agotha Kristoff να καταφύγει στην Αυστρία και από εκεί στην Ελβετία, ο Κώστας του Δημήτρη Χατζή, μετανάστης στη Γερμανία του 1960, ο Αμάρ που ήρθε στην Ελλάδα από τη Συρία το 2016.

Στόχος του εργαστηρίου είναι η βιωμένη θεατρική εμπειρία μέσα από την προσπέλαση των παραπάνω κειμένων και η σύνδεσή τους με προσωπικές εμπειρίες. 
Στο τέλος του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες/ουσες θα είναι σε θέση να μπορούν να συναισθανθούν τη διαφορετικότητα, αλλά και τα κοινά στοιχεία που έχουν με τους άλλους, τις παράλληλες πορείες στον ρου της ιστορίας και την πιθανή μεταβλητότητα της θέσης τους από την ελευθερία στην ανάγκη. Θα μπορούν επίσης να συνθέσουν μια δική τους αφήγηση με κάποια από τα στοιχεία που τους δόθηκαν στο εργαστήριο.

Το εργαστήριο περιλαμβάνει  βιωματικές δραστηριότητες και θεατρικές τεχνικές, όπως:
    • προσωπικές ιστορίες και αντικείμενα
    • ακίνητες εικόνες
    • η φωτογραφία μου ως ντοκουμέντο
    • δραματοποίηση
    • σύνθεση στοιχείων αφήγησης  και δραματοποίησης με μουσική

Στο τέλος του εργαστηρίου θα δοθεί στους/στις συμμετέχοντες/ουσες βιβλιογραφία και υλικό και θα τους ζητηθεί να σχεδιάσουν στο σπίτι μια δική τους δραστηριότητα, ατομικά ή σε ομάδες, για την οποία θα λάβουν ανατροφοδότηση.
Συνιστάται οι συμμετέχοντες/ουσες  να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για να μπορούν να κινούνται ελεύθερα.

 

Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Το σεμινάριο θα γίνει διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας ZOOM

Αιτήσεις συμμετοχής: Μέσω φόρμας εγγραφής εδώ.

Το σεμινάριο/εργαστήριο είναι μέρος του ευρύτερου επιμορφωτικού κύκλου με τίτλο ΄κι αν ήσουν εσύ;  - επιμόρφωση εκπαιδευτικών και εμψυχωτών νεανικών ομάδων για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση παραστατικών τεχνών και βιωματικών δραστηριοτήτων’  που υπό προϋποθέσεις οδηγεί  σε Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης.  Δείτε περισσότερα ΕΔΩ

Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» είναι εγκεκριμένο από το ΙΕΠ και το Υπουργείο Παιδείας και πιστοποιημένο από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA).

Βιογραφικό Σημείωμα

Η Κατερίνα Αλεξιάδη έχει οργανική θέση ως φιλόλογος στο Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο Παλλήνης. Από τον Σεπτέμβριο του 2014 μέχρι τον Αύγουστο του 2019 εργάστηκε στη ΔΔΕ Ανατολικής Αττικής ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων. Είναι πτυχιούχος του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών (κατεύθυνση Θεατρολογία – Μουσικολογία) και του Μεταπτυχιακού της Πολιτιστικής Διαχείρισης του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, καθώς και υποψήφια διδάκτωρ του ιδίου τμήματος στον Τομέα του Οπτικού Πολιτισμού.  
Είναι απόφοιτος του Διετούς Επαγγελματικού Κύκλου Σπουδών Μουσικοκινητικής Αγωγής C. ORFF της Σχολής Μωραΐτη. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα κλασικού τραγουδιού, αρμονίας της μουσικής και κλασικού και σύγχρονου χορού, καθώς και το πρόγραμμα Ηλεκτρονικής Μουσικής του Ωδείου Αθηνών.  Έχει συμμετάσχει σε θεατρικές παραστάσεις και σε παραστάσεις χορού. Έχει εργαστεί με θεατρικές ομάδες παιδιών και έχει διοργανώσει παραστάσεις.
Είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού Εκπαίδευση & Θέατρο, και του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Από το 2018 είναι Τοπική Συντονίστρια Αττικής  και από το 2019  Βοηθός Γενική Συντονίστρια και Βοηθός Περιφερειακή Συντονίστρια Νότιας Ελλάδας  & Νησιών Αιγαίου του προγράμματος “Κι αν ήσουν εσύ;”

 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα.

Γραμματεία/Πληρ. info@theatroedu.gr / 2106541600


 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Σ4/Σ20κλπ
  • Σ4
  • ΕΠ100 Ενότητα Β'
Σεμινάρια εκπαιδευτικών
  • Από τον Μπρεχτ... στον Δαρείο 2800 μίλια
Year
  • 2022 δ΄τρίμηνο
Cities
  • Διαδικτυακά
Facilitators
  • Alexiadi Katerina
Print

Number of views (853)/Comments (0)

Αρχείο

«November 2024»
MonTueWedThuFriSatSun
28
Theatre Makes Politics (TMP)

Theatre Makes Politics (TMP)

Dortmund Germany 27-28/10/2024 Partners Meeting
293031
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό

Διαδικτυακά, 31/10/2024, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
12
3
4
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2024 Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
567
8
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Σάμος 8/11/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Σοφία Μπουτμπάρα
9
10
11
«Μαθήματα Εφηβείας»

«Μαθήματα Εφηβείας»

Αθήνα 11 Νοεμβρίου 2024, σεμινάριο, Βιργινία Κεχαγιά
121314151617
1819
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 19/11/2024 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
20

D.I.S.C. - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Αιτήσεις συμμετοχής μέχρι τις 20/11/2024
21
22
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

Παραμυθιά Θεσπρωτίας, 22/11/2024, θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα -Παράσταση θεάτρου φόρουμ
23
«Tα χέρια έχουν φωνή»

«Tα χέρια έχουν φωνή»

Ηγουμενίτσα 23/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
24
25262728
«Πες το δυναμικά με εικόνες»

«Πες το δυναμικά με εικόνες»

Πάτρα 28/11/2024, Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (β' μέρος)
2930
1
2345
67
8

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά