Αποτελέσματα αναζήτησης

«Dropout» ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για τη σχολική διαρροή

«Dropout» ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για τη σχολική διαρροή

Αθήνα, 26/11/2016, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Νικολέτα Δημοπούλου, Γιώλικα Πουλοπούλου, Ιωάννα Κυρίτση

Event date: 11/26/2016 3:30 PM - 7:00 PM Export event

2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2016»
Θέατρο - Εκπαίδευση - Κοινωνική Παρέμβαση

ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΘΗΝΑΣ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

 στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας (οδ. Τσόχα, ΜΕΤΡΟ "ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ")

 είσοδος ελεύθερη

Για άλλη μια χρονιά φέτος το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα για το Θέατρο στην Εκπαίδευση που έχει οριστεί διεθνώς στις 27 Νοεμβρίου. Στο πλαίσιο του εορτασμού, το Δίκτυο διοργανώνει σειρά εκδηλώσεων σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες και άλλους φορείς.

Στην Αθήνα διοργανώνεται ΗΜΕΡΙΔΑ με Εισηγήσεις και βιωματικά Εργαστήρια το Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016 με τίτλο: ''Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2016: Θέατρο-Εκπαίδευση-Κοινωνική Παρέμβαση". Η συμμετοχή στις εργασίες της ημερίδας (εργαστήρια και ολομέλεια) είναι δωρεάν, αλλά στα εργαστήρια θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 7: 3.45μμ -6.45μμ. «Dropout»_ ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για τη σχολική διαρροή
Νικολέτα Δημοπούλου, θεατροπαιδαγωγός, δραματολόγος, Γιώλικα Πουλοπούλου,   θεατροπαιδαγωγός, περφόμερ, βοηθός σκηνοθέτη, δραματουργός, Ιωάννα Κυρίτση είναι ηθοποιός-δασκάλα θεατρικού παιχνιδιού

Έχεις σκεφτεί να παρατήσεις το σχολείο; Και αν ναι, γιατί; Και μετά; Πρόκειται για ένα τρίωρο θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο που απευθύνεται καταρχάς σε μαθητές και ασχολείται με το φαινόμενο της σχολικής διαρροής. Προσεγγίζουμε το λεπτό αυτό ζήτημα μέσω θεατρικών τεχνικών- εργαλείων για να ανιχνεύσουμε τις αιτίες του και να αναδείξουμε πιθανούς τρόπους που θα συμβάλλουν στον περιορισμό του. Το εργαστήρι θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου στην Εκπαίδευση σε εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται να κατανοήσουν βαθύτερα αυτό το ζήτημα, από την πλευρά των μαθητών τους και να εξερευνήσουν περισσότερες παραμέτρους. Ταυτόχρονα, οι συμμετέχοντες θα εξοικειωθούν με θεατρικά εργαλεία που μπορούν να εφαρμόσουν οι ίδιοι προσαρμοσμένα στα πλαίσια του μαθήματός τους.

Η Νικολέττα Δημοπούλου είναι απόφοιτη του Τμήματος Θεάτρου της σχολής Καλών Τεχνών Α.Π.Θ. και του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών Master of Arts in International Performance Research (Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ και Σχολή Καλών Τεχνών του Βελιγραδίου). Έχει εργαστεί ως δραματολόγος σε παραστάσεις και θεατροπαιδαγωγός στην προσχολική αγωγή, Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σε προγράμματα στήριξης μεταναστών ενώ παράλληλα έχει σχεδιάσει το πρόγραμμα μη τυπικής εκπαίδευσης  “Europe On Stage” στη Γερμανία, με στόχο τη διαχείριση κοινωνικών διακρίσεων και την κατάρριψη διεθνών στερεοτύπων μέσω θεατρικών εργαλείων. Έχει σχεδιάσει για το British Council Athens το Summer School in Performing Arts για εφήβους και αυτή τη στιγμή εργάζεται ως εκπαιδεύτρια του προγράμματος Shakespeare Lives. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Η Ιωάννα Κυρίτση είναι ηθοποιός-δασκάλα θεατρικού παιχνιδιού. Απόφοιτος του θεατρικού εργαστηρίου Άκης Δαβής και του εργαστηριού 2τους φοίτησης εκπαιδευτικού δράματος «Μικρή Πόρτα - Ξένια Καλογεροπούλου». Παρακολούθησε σεμινάρια Παιδαγωγικής του θεάτρου και Υποκριτικής με τους Chris Cooper, Lilo Bauer, Joe Winston, Γεωργία Μαυραγάνη, Ελένη Σκότη, Μάρθα Κλουκίνα, Αργύρη Ξάφη, Αγγελική Παπαθεμελή, Γιάννη Τσορτέκη. Από το 2011 μέχρι σήμερα έχει δουλέψει με ομάδες παιδιών, εφήβων και ενηλίκων στο εικαστικό εργαστήρι Μerso, Σχολή χορού Μαρία Γιαουντζή, σχολή χορού Xoρότεχνο τμήμα ενηλίκων, τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια ΜΑΝΕΣΗ, στο Φεστιβάλ Δήμου ΤΗΝΟΥ, στο Μουσείο ΥΔΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΔΗΜΗΤΣΑΝΑ, στο Kέντρο Εναλλακτικής Θεραπείας ΠΕΛΙΑΣ Τήνος, στο Μουσείο Μπενάκη, με αφορμή τη φιλοξενία της αναδρομικής έκθεσης Γ. Τσαρούχη. Έχει πάρει μέρος στις παραστάσεις «ΙΡΑΚ 9 τόποι επιθυμίας» σκην. Μ. Τσαρουχά, Theresienstadt» ομάδα Gras, «Who is Next?» σκην. Janez Jansa, performance Δ. Αληθεινού, ΕΜΣΤ Μουσείο Μοντέρνας τέχνης, Κεκλεισμένων των θυρών», «Ανάθεση», «Εμείς και ο χρόνος» σκην. Άκης Δαβής, «Ο Θάνατος του Αντονέλο» σκην. Λ. Σπετσιέρης. 

Η Γιώλικα Πουλοπούλου γεννήθηκε το 1989 στην Καλαμάτα, σπούδασε στο παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου  Θεσσαλονίκης και συνέχισε στο Βερολίνο με μεταπτυχιακές σπουδές στην Παιδαγωγική του Θεάτρου στη σχολή Καλών Τεχνών (Universität der Künste Berlin). Κατά την διάρκεια των σπουδών της στην Γερμανία διετέλεσε υπότροφος του ιδρύματος Ρόζα Λούξεμπουργκ (Rosa Luxemburg Stiftung) και πραγματοποίησε δύο θεατροπαιδαγωγικά πρότζεκτ (<<Μην κλείνεις το φως!>>, Θεσσαλονίκη 2013, „People are strange_“, Βερολίνο 2014). Μετά το τέλος των σπουδών, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται καλλιτεχνικά σαν θεατροπαιδαγωγός, περφόρμερ και βοηθός σκηνοθέτη. Στην μέχρι τώρα πορεία της  έχει συνεργαστεί με διακεκριμένους καλλιτέχνες, όπως είναι οι Nature Theater of Oklahoma,  Malte Schlösser, Alexandra Pirici,Tanja Krone, Thomas Matschoß, Sandra Man και Moritz Majce, Anna Klimesova, Γιάννης Καλαβριανός. Σήμερα ζει μεταξύ Αθήνας και Βερολίνου, είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και εργάζεται σαν θεατροπαιδαγωγός, περφόρμερ, βοηθός σκηνοθέτη και δραματουργός.


 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2016
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Dimopoulou Nicoletta
  • Πουλοπούλου Γιώλικα
  • Κυρίτση Ιωάννα
Print

Number of views (1392)/Comments (0)

Αρχείο

«January 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά