Αποτελέσματα αναζήτησης

Εισαγωγή στις αρχές διαμεσολάβησης ως μέσο διαχείρισης συγκρούσεων στον σχολικό χώρο με χρήση θεατρικών τεχνικών

Αθήνα, 29/4/2017, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Μπέττυ Γιαννούλη

Event date: 4/29/2017 11:00 AM - 3:00 PM Export event

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΤΤΙΚΗ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ-ΜΑΙΟΣ 2017
κύκλος πέντε βιωματικών εργαστηρίων
ΑΘΗΝΑ

Αγαπητά μέλη, αγαπητοί φίλοι και φίλες, προσπαθώντας να κρατήσουμε όλη τη χρονιά ζωντανή και δημιουργική, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση -Γραφείο Αθήνας, οργανώνει ένα κύκλο πέντε βιωματικών εργαστηρίων, με διαφορετικές θεματικές και τεχνικές, από τον Φεβρουάριο έως τον Μάιο του 2017
Εμψυχωτές: Νίκος Γκόβας, Φάνης Κατέχος, Tζοβάννα Μιχαηλιάδη Σάρτι, Θανάσης Ζερίτης, Αριστέα Σταφυλαράκη, Μπετυ Γιαννούλη, Βέρα Λάρδη 
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας
Συντονισμός: Χαρά Τσουκαλά, Λουίζα Νικολάου
Επικοινωνία: Λουίζα Νικολάου / louiza_nikolaou@hotmail.com / 30 6996403091 


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: «Εισαγωγή στις αρχές διαμεσολάβησης ως μέσο διαχείρισης συγκρούσεων στον σχολικό χώρο με χρήση θεατρικών τεχνικών»
Αθήνα 29 Απριλίου 2017, 11πμ- 3μμ
Εμψυχώτρια: Μπέτυ Γιαννούλη, κοινωνιολόγος- θεατροπαιδαγωγός
Για εκπαιδευτικούς, θεατροπαιδαγωγούς, θεατρολόγους, φοιτητές, εμψυχωτές θεάτρου.
Χώρος: Θέατρο 104, Ευμολπιδών 41 Γκάζι ( ΜΕΤΡΟ ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ, έξοδος «Κωνσταντινουπόλεως»)
Σύντομη περιγραφή: To εργαστήριο θα εστιάσει στην υιοθέτηση στρατηγικών που προάγουν τη συμμετοχή, την επικοινωνία, τον διάλογο, τη συνεργασία και την επίλυση ή μεταμόρφωση μιας σύγκρουσης. Η αξιοποίηση θεατρικών τεχνικών θα δώσει την ευκαιρία να κατανοήσουμε πώς μπορούμε να ακούμε τους άλλους και να ακονίζουμε τη ματιά μας σε σημαντικά προβλήματα, τόσο της δικής μας πραγματικότητας όσο και των ανθρώπων που μας περιβάλλουν. Θα αναδείξει, επίσης, εναλλακτικούς τρόπους επίλυσης συγκρούσεων στο πλαίσιο της ισότιμης σχέσης μεταξύ αντιτιθέμενων πλευρών. Ζητήματα αυτογνωσίας, ενσυναίσθησης, προσέγγισης του «άλλου» και συγκεκριμένες τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη Διαμεσολάβηση, όπως ενεργητική ακρόαση, αντανάκλαση συναισθήματος κ.ά. αποτελούν μέρη της βιωματικής διερεύνησης που θα ακολουθήσουμε. Πώς στήνουμε ένα πρόγραμμα Διαμεσολάβησης στο σχολείο, τι πρέπει να προσέξουμε, ποια βήματα ακολουθούμε από την προετοιμασία ως την εφαρμογή της στη σχολική πραγματικότητα, είναι ζητήματα που θα συζητηθούν. Το εργαστήριο αυτό είναι ένα ξεκίνημα στην προσέγγιση της πρακτικής της Διαμεσολάβησης ως πρόληψης για την επίλυση συγκρούσεων στο σχολικό περιβάλλον. Η εμβάθυνση με περισσότερα παραδείγματα καθώς και η ανατροφοδότηση έχει προγραμματιστεί ως συνέχεια αυτού του σεμιναρίου για την επόμενη σχολική χρονιά με νέες επιμορφωτικές συναντήσεις. 
Η Μπέττυ Γιαννούλη είναι κοινωνιολόγος – εκπαιδευτικός και εργάζεται ως Διευθύντρια σε Λύκειο της Αττικής. Έχει ολοκληρώσει τις διδακτορικές της σπουδές στην Θεατροπαιδαγωγική και έχει πραγματοποιήσει σπουδές στην Εγκληματολογία. Από το 1998 έχει στρέψει τα ενδιαφέροντά της και την πρακτική της στην παιδαγωγική και την πολιτισμική δράση του Θεάτρου στην Εκπαίδευση. Η εργασία της περιλαμβάνει την έρευνα, την επιμόρφωση, το σχεδιασμό και την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων που αξιοποιούν το Θέατρο σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Παράλληλα, επιμορφώθηκε σε θέματα Διαμεσολάβησης και αντιμετώπισης της βίας και ανέλαβε την υλοποίηση προγραμμάτων με μαθητές και νέους για την αντιμετώπιση της βίας, τη συμφιλίωση μέσω της τέχνης και τη Διαμεσολάβηση Συνομηλίκων. Είναι ιδρυτικό μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και διατέλεσε πρόεδρός του από το 2008 έως το 2011. 

Διάρκεια: 4 ώρες

Κόστος συμμετοχής: Δωρεάν για τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
5ε για τα μη μέλη (για εγγραφές μελών, συνδρομές κ.α εδώ)
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Λόγω του βιωματικού χαρακτήρα του Εργαστηρίου οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει:
α) τα μη μέλη: κατάθεση του ποσού στο λογαριασμό. ALPHA 202-00-2002-000277 δηλώνοντας στην κατάθεση οπωσδήποτε το επώνυμο, 
β) μέλη και μη μέλη: να συμπληρώσουν την ηλεκτρονική φόρμα αίτησης εδώ (ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ)
Tα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση έχουν προτεραιότητα.
(ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ INFO!)
Οι ενδιαφερόμενοι θα λάβουν μέηλ με επιβεβαίωση της κατάθεσης, της λήψης της Αίτησης και ότι άλλο χρειαστεί.
Επικοινωνία: Λουίζα Νικολάου / louiza_nikolaou@hotmail.com / 30 6996403091
ΟΡΓΑΝΩΣΗ: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας
 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2017
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Γιαννούλη Μπέττυ
Print

Number of views (1069)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά