Αποτελέσματα αναζήτησης

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός

Διαδικτυακά, 23&26&30/1/2021, επιμορφωτικό σεμινάριο «The Walk - Το Ταξίδι», Amaka, Δάφνη Καλαφάτη

Event date: 1/23/2021 6:00 PM - 8:00 PM Export event

«Μια Κάμερα για την Αμάλ» - Διαδραστική φωτογραφία, αφήγηση, και οπτικός αλφαβητισμός


23 & 26 & 30 Ιανουαρίου 2021 / (3 δίωρα). Διάρκεια: 6 ώρες

Ώρες:
23/1 - 18:00–20:00
26/1 - 19:00–21:00
30/1 - 18:00–20:00

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Εμψυχωτής/Εκπαιδευτική ομάδα: Δάφνη Καλαφάτη από την Amaka

Απαιτούμενος εξοπλισμός: Ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές ή κινητά τηλέφωνα, εκτυπωτής, χαρτιά, στυλό, ξυλομπογιές, ψαλίδια και κόλλες

Σύντομη περιγραφή: Χρησιμοποιώντας στοιχεία της θεραπείας μέσω της τέχνης, της μεθόδου Photo Voice, της ψηφιακής αφήγησης, και της φωτογραφίας, το εργαστήριο καλλιεργεί τους νέους πολύτιμες δεξιότητες για τις εικαστικές τέχνες ενώ ενθαρρύνει τη δημιουργικότητά τους και τους ικανότητές τους στην επίλυση προβλημάτων. Οι μαθητές θα τραβήξουν δικές τους φωτογραφίες, θα δημιουργήσουν κολάζ, θα συνδυάσουν εικόνες με λέξεις, θα γράψουν γράμματα στην Αμάλ και θα εκφράσουν τους σκέψεις, τα όνειρα και τους φόβους τους, χρησιμοποιώντας ως μέσο την εικόνα.

Δημιουργήματα: φωτογραφίες, το αλφάβητο της Aμάλ, γραπτές επιστολές


ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ 

  • Στους συμμετέχοντες θα δοθούν αναλυτικά σχέδια μαθημάτων, χρονοδιάγραμμα και λεπτομερής περιγραφή των δραστηριoτήτων.
  • Η ομάδα υλοποίησης θα παρέχει υποστήριξη στους εκπαιδευτικούς και εμψυχωτές κατά την διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος με τους μαθητές (Φεβρουάριος – Απρίλιος 2020).
  • Σε όλα τα σεμινάρια η ιστορία της Αμάλ χρησιμοποιείται ως πηγή έμπνευσης, προσκαλώντας τους νέους σε ένα δημιουργικό ταξίδι και καθοδηγώντας τους στην παραγωγή πρωτότυπων έργων τέχνης. Η παραγωγή των έργων των εργαστηρίων θα προβληθεί με πολυποίκιλους τρόπους διαδικτυακά ή/και σε φυσικό χώρο όταν η μικρή Αμάλ επισκεφθεί την Ελλάδα κατά τη διάρκεια του Ταξιδιού. 


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το σεμινάριο υλοποιείται σε 3 δίωρες διαδικτυακές συναντήσεις στη πλατφόρμα ΖΟΟΜ και οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να πάρουν μέρος και στις τρεις.
Θέσεις περιορισμένες.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Απαραίτητη η συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας συμμετοχής ΕΔΩ.

Με την συμπλήρωση της Φόρμας Συμμετοχής δεσμεύεται η θέση σας στο σεμινάριο και o σύνδεσμος για την είσοδο στο ΖΟΟΜ θα αποσταλεί στο στο email  που δηλώσατε, δύο ημέρες πριν από την έναρξη του σεμιναρίου


ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ταξιδιού πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα στο πλαίσιο του Προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;».

Για πληροφορίες σχετικά με το Ταξίδι πατήστε εδώ.

Παραγωγή the WALK: Good Chance Theatre
Παραγωγή για την Ελλάδα: Γιολάντα Μαρκοπούλου / Polyplanity Productions
Οργάνωση σεμιναρίου: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες στην Ελλάδα στο πλαίσιο του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»

Action Category
  • Seminars - Workshops
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
  • The Walk
Year
  • 2021 α' τρίμηνο
Cities
  • Διαδικτυακά
Συνεργαζόμενοι
  • «Walk» – Good Chance
  • Amaka
Print

Number of views (7765)/Comments (0)

Αρχείο

«December 2024»
MonTueWedThuFriSatSun
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά