Αποτελέσματα αναζήτησης

Η θεραπευτική αξία του θεάτρου

Η θεραπευτική αξία του θεάτρου

Θεσσαλονίκη, 12/11/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Sharif Abdunnur

Event date: 11/12/2006 4:00 PM - 7:00 PM Export event

 

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

 

«Η θεραπευτική αξία του θεάτρου»

Σαρίφ Αμπντουνούρ

Λέκτορας, σκηνοθέτης/διευθυντής του θεάτρου Masrah Al Arab,

Λίβανος

 

ΑΘΗΝΑ, Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2006

ώρες 16.00-19.00

Λεόντειο Λύκειο Πατησίων

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2006

ώρες 16.00-19.00

Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο, Φλέμινγκ 1

 

Με την ευκαιρία της παρουσίας του Σαρίφ Αμπντουνούρ στην Αθήνα για την Ημερίδα «Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2006», το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργάνωσε σύντομο πρακτικό εργαστήριο, το οποίο απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, φοιτητές θεατρικών ή παιδαγωγικών σχολών ή εμψυχωτές νεανικών ομάδων. Παρουσιάστηκαν χρήσιμα εργαλεία και τεχνικές, με σκοπό να μάθουν παιδιά και παιδαγωγοί πώς να αντεπεξέρχονται σε ιδιαίτερα δύσκολες και όχι τόσο ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης.

Δουλεύοντας με τον τρόπο αυτό, ο Σαρίφ ανέβασε στη Βηρυτό την παράσταση «Γελώντας κάτω από τις βόμβες» με παιδιά και νέους, τον Αύγουστο 2006, κατά τη διάρκεια των βομβαρδισμών.

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ

«Η θεραπευτική αξία του θεάτρου»

Σαρίφ Αμπντουνούρ, Λέκτορας, σκηνοθέτης/διευθυντής του θεάτρου Masrah Al Arab, Λίβανος

 

Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων και ειδικοτήτων, φοιτητές θεατρικών ή παιδαγωγικών σχολών ή εμψυχωτές νεανικών ομάδων και θα ασχοληθεί με τους τρόπους με τους οποίους το θέατρο μπορεί, σε καιρό κρίσεων (πολέμου ή εμφύλιας διαμάχης), να προσφέρει στα παιδιά και τους εφήβους ασφαλές καταφύγιο και διέξοδο στη φρίκη που τους περιβάλλει. Στο εργαστήριο θα παρουσιαστούν χρήσιμα εργαλεία και τεχνικές, με σκοπό να μάθουν παιδιά και παιδαγωγοί πώς να αντεπεξέρχονται σε όχι και τόσο ανθρώπινες συνθήκες διαβίωσης, δημιουργώντας έναν χώρο μέσα στον οποίο θα νιώθουν ασφαλείς. Διαρκεί 3 ώρες και οι εντατικοί του ρυθμοί απευθύνονται σε όσους έχουν ήδη προηγούμενη εμπειρία. Το εργαστήριο πραγματεύεται διδακτικές τεχνικές που είχαν θετικά αποτελέσματα στην εφαρμογή τους σε παιδιά με ψυχικά τραύματα και σε όσους ζουν σε περιβάλλον κινδύνου. Οι πρακτικές αυτές έχουν αποδείξει τη θεραπευτική δύναμη του θεάτρου και τη δυνατότητά του να λειτουργεί ως σανίδα σωτηρίας σε καιρούς κρίσης.

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο Σαρίφ Αμπντουνούρ είναι Λέκτορας στο τμήμα Καλών Τεχνών και Ιστορίας της Τέχνης στο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο της Βηρυτού και διδάσκει μαθήματα Θεάτρου και Ανθρωπιστικών Σπουδών. Επίσης, διδάσκει στο πρόγραμμα των Θεατρικών Σπουδών στο γυμνάσιο και το τμήμα του International Baccalaureate στο σχολείο της αμερικανικής κοινότητας. Αυτή την περίοδο ο Σαρίφ κάνει τη διδακτορική του διατριβή στον Εσωτερισμό ενώ έχει ήδη μεταπτυχιακό τίτλο στο Θέατρο/Δράμα και τις Παραστατικές Τέχνες, τη Στρατιωτική Ιστορία και τις Ανθρωπιστικές Σπουδές, καθώς και διπλώματα και πιστοποιητικά σπουδών στη Διεύθυνση Σκηνής, το Σχεδιασμό και την Εκτέλεση Φωτισμού, την Ηχοληψία, την Ξυλουργική και Σκηνική Παραγωγή, τις Τεχνικές Τσίρκου, τις Πολεμικές Τέχνες κ.α. Ο Σαρίφ είναι ιδρυτής και διευθυντής του Masrah Al Arab στο οποίο εργάζεται ως σκηνοθέτης, παραγωγός και ηθοποιός ενώ παράλληλα γράφει και σκηνογραφεί πολλές  παραγωγές κάθε χρόνο. Επίσης, οργανώνει εργαστήρια για επαγγελματίες και ερασιτέχνες σε όλους τους τομείς των παραστατικών τεχνών και της αθλητικής παιδείας. Ταυτόχρονα, αφιερώνει πολύ χρόνο δουλεύοντας με κοινότητες. Διοργανώνει εργαστήρια και παραστάσεις σε καταυλισμούς Παλαιστινίων προσφύγων, εργαστήρια σε δημόσια σχολεία του Λιβάνου, εργαστήρια και δραματοθεραπεία σε στρατόπεδα και φυλακές κ.τ.λ. Ασχολείται, επίσης, με την εκπαίδευση εκπαιδευτών, με το θέατρο του δρόμου και διοργανώνει μικρές παραστάσεις, παρουσιάζει νούμερα του τσίρκου, παραστάσεις επίδειξης πολεμικών τεχνών και παραστάσεις κλόουν σε νοσοκομεία και αλλού. Τα περισσότερα από αυτά αποτελούν εθελοντική εργασία σε μια προσπάθεια για τη βελτίωση της κοινωνίας και τη διατήρηση του πολιτισμού και των παραδόσεων. Τελευταία του παραγωγή με παιδιά και νέους ήταν το «Γελώντας κάτω από τις βόμβες» που ανέβηκε στη Βηρυτό τον Αύγουστο 2006 κατά τη διάρκεια των βομβαρδισμών.

Περισσότερες πληροφορίες: http://www.theatreversusoppression.com/index.html

Email: sa18@aub.edu.lb

 

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ για το ΘΕΑΤΡΟ στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 

 

www.TheatroEdu.gr,

e-mailtheatro@TheatroEdu.gr

ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006

 

 

 

 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2006
Cities
  • Θεσσαλονίκη
Facilitators
  • Abdunnur Sharif
Συνεργαζόμενοι
  • Ιταλικό Μορφωτικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης
Print

Number of views (1531)/Comments (0)

Αρχείο

«February 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά