Αποτελέσματα αναζήτησης

«Πολλά δε θέλει ο άνθρωπος να ΄ν’ ήμερος να ΄ναι άκακος» (Οδυσσέας  Ελύτης)

«Πολλά δε θέλει ο άνθρωπος να ΄ν’ ήμερος να ΄ναι άκακος» (Οδυσσέας Ελύτης)

Αθήνα, 2/12/2017, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές

Event date: 12/2/2017 9:30 AM - 1:30 PM Export event

2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2017

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2017»
Ανιχνεύοντας τον ρόλο του πολίτη

Αθήνα, Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2017

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5:
«Πολλά δε θέλει ο άνθρωπος να ΄ν’ ήμερος να ΄ναι άκακος» (Οδυσσέας  Ελύτης)

Ώρες: 9:30 - 13:30 

Στέλιος Βγαγκές, εμψυχωτής  θεατρικού παιχνιδιού 

Περιγραφή: Ένα  εργαστήρι  αξιακής ευαισθητοποίησης μέσα από παιχνίδια, αντικείμενα, προβολές,  κείμενα, σκηνικούς αυτοσχεδιασμούς ,παραγωγή γραπτού λόγου. Για να αναλογιστούμε ποιες είναι οι πιο σημαντικές έννοιες στη ζωή μας, οι πιο  σημαντικές αξίες στη ζωή μας  που έχουν τις ρίζες τους στην ανθρώπινη φύση. Σεβασμός , ελευθερία, δικαιοσύνη αξίες που συνδέονται και αλληλοσυμπληρώνονται για να μας οδηγήσουν στην αρμονική συμβίωση, δηλαδή στην Ειρήνη. Ειρήνη δεν είναι μόνο η απουσία πολέμου ή συγκρούσεων. Η ειρήνη είναι η βάση μιας πολιτισμένης κοινωνίας. Αν όλοι στον κόσμο ήταν ειρηνικοί, αυτός θα ήταν ένας ειρηνικός κόσμος. Ειρήνη είναι η εσωτερική γαλήνη. Η ειρήνη ξεκινά από μέσα μας. Η ειρήνη αποτελείται από θετικές σκέψεις, αγνά συναισθήματα και καλές ευχές.

Ο Στέλιος  Βγαγκές είναι δάσκαλος - εμψυχωτής Θεατρικού Παιχνιδιού. Υπηρετεί στο 15ο Δημ.Σχ. Καλλιθέας και εφαρμόζει το Θεατρικό Παιχνίδι στη εκπαιδευτική διαδικασία. Συμμετέχει ως επιμορφωτής σε σεμινάρια που οργανώνουν Πανεπιστήμια, Σχολικοί σύμβουλοι, ,Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Δημοτικοί και Πολιτιστικοί φορείς. Συμμετείχε στην επιμόρφωση δασκάλων και στο σχεδιασμό προγραμμάτων και δράσεων του προγράμματος «ΜΕΛΙΝΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ» (1995 – 2003). Είναι μέλος του «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» και εισηγητής σε διοργανώσεις του  φορέα. Έχει συγγραφικό έργο σε εκπαιδευτικά περιοδικά και βιβλία. Ήταν μέλος της ομάδας σχεδιασμού επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών αισθητικής αγωγής στα 800 Δημοτικά Σχολεία με ενιαίο πρόγραμμα του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΟΕΠΕΚ)- Στο πρόγραμμα αυτό, ήταν επίσης και ο βασικός εισηγητής  του εισαγωγικού σεμιναρίου επιμορφωτών της Θεατρικής Αγωγής. Ως εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης του Κέντρου Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚΕ.Δ.Α) της Φιλοσοφικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α υπήρξε Επιμορφωτής της Θεατρικής Αγωγής Εκπαιδευτικών στα προγράμματα «Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο – για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση» και «Εκπαίδευση των παιδιών Ρομά».Είναι ιδρυτικό στέλεχος του Εργαστηρίου Πολιτιστικής Εκπαίδευσης «ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ»  όπου εμψυχώνει ομάδες παιδιών και ενηλίκων.  


Συνεργασία: 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας

 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2017
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Vgages Stelios
Print

Number of views (1802)/Comments (0)

Αρχείο

«June 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
2627282930
Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Διερευνώντας την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Λάρισα, 30/5-1/6/ 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
31
1
2
DISC θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για μαθητές και μαθήτριες για την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

DISC θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για μαθητές και μαθήτριες για την έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Πάτρα, 2/6/2025, εργαστήριο για μαθητές και μαθήτριες, 15ο Γυμνάσιο Πάτρας
345
"Μουσειακό Θέατρο: Ιστορία, Θεωρία, Εφαρμογές"

"Μουσειακό Θέατρο: Ιστορία, Θεωρία, Εφαρμογές"

Κέρκυρα, 5 Ιουνίου 2025 Παρουσίαση βιβλίου της Φωτεινής Βενιέρη
678
9101112131415
16171819202122
23242526

TheatreInMathematics2 (TiM^2) management meeting

online 16/6/2025 management meeting
272829
3012
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»

Καρύδι, Σητείας, 2/7/2025, θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα -Παράσταση θεάτρου φόρουμ
3456

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά