Αποτελέσματα αναζήτησης

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Πάτρα 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης, Δημήτρης Κονετάς

Event date: 11/21/2025 5:00 PM - 11/23/2025 3:00 PM Export event

Δωρεάν σεμινάριο/εργαστήριο για εκπαιδευτικούς
TiM^2 - Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Εμψύχωση: Γιώργος Μπεκιάρης, Δημήτρης Κονετάς

ΠΑΤΡΑ, 21-23/11/2025
Ώρες: Παρασκευή 17:00-21:00 (προσέλευση 16:45), Σάββατο & Κυριακή 9:30-15:00
Χώρος: 

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας που διδάσκουν μαθηματικά και σε φοιτητές/φοιτήτριες παιδαγωγικών τμημάτων

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θέσεις περιορισμένες. Απαραίτητη η κράτηση.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση/Γραφείο Αχαΐας στο πλαίσιο του έργου  TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama (Erasmus Plus, κωδικός αναφοράς 2023-1-IT02-KA220-SCH-000159429), διοργανώνει επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο/εργαστήριο για τη διδασκαλία των μαθηματικών σε μαθητές/μαθήτριες Δημοτικού και Γυμνασίου (8-14 ετών) με τη χρήση τεχνικών του θεάτρου και του εκπαιδευτικού δράματος.

Σύντομη περιγραφή σεμιναρίου: Στόχος του εργαστηρίου είναι η επιμόρφωση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών πάνω στη χρήση τεχνικών του θεάτρου και του εκπαιδευτικού δράματος για τη διδασκαλία των μαθηματικών παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου (8-14 ετών). Οι συμμετέχοντες/ουσες θα επιμορφωθούν στη μεθοδολογία που σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του έργου TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama, η οποία περιλαμβάνει στοιχεία των μεθόδων MathemArt & Process Drama. Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες/ουσες θα κληθούν να εφαρμόσουν μέρος των τεχνικών που θα γνωρίσουν στις τάξεις τους.

Σημείωση: Το σεμινάριο είναι βιωματικό, συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου, περιλαμβάνει δραστηριότητες με σωματική επαφή και κίνηση στο χώρο και στο έδαφος. Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες είναι απαραίτητο:
να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κινητικές ασκήσεις στον χώρο
να παρακολουθήσουν το σεμινάριο στο σύνολό του
να φέρουν μαζί τους … κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι θέσεις είναι περιορισμένες. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες πρέπει να συμπληρώσουν τη ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΔΩ  και θα ειδοποιηθούν για τη συμμετοχή τους στο προσωπικό τους email.

Όλες οι δράσεις του προσφέρονται δωρεάν. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να καταβάλετε την ετήσια συνδρομή μέλους ή/και να ενισχύσετε οικονομικά το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην  Εκπαίδευση.
Για εγγραφές/συνδρομές μελών & προαιρετική οικονομική ενίσχυση δείτε ΕΔΩ

Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής στο έργο Erasmus Plus “TiM - Teaching Mathematics Using Drama” (όταν ολοκληρωθεί η εφαρμογή της μεθοδολογίας στην τάξη).

Το έργο “TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama” σχεδιάστηκε και υλοποιείται από σύμπραξη εταίρων στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus Plus (κωδικός αναφοράς 2023-1-IT02-KA220-SCH-000159429). Συντονιστής φορέας: SCT - Social Community Theatre Centre | COREP - Consorzio per la Ricerca e l'Educazione Permanente (Ιταλία). Εταίροι: Western Norway University of Applied Sciences - HVL (Νορβηγία), CNR - National Research Council of Italy (Ιταλία), ASTA Theatre (Πορτογαλία), TUC - Πολυτεχνείο Κρήτης (Ελλάδα), Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (Ελλάδα)

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση/Γραφείο Αχαίας
Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / 2106541600

Βιογραφικά εμψυχωτών

 

Ο Γιώργος Μπεκιάρης είναι δάσκαλος και θεατρολόγος. Έχει εργαστεί 30 χρόνια ως δάσκαλος σε ιδιωτικά και δημόσια σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Από το σχολικό έτος 2023-2024 είναι διευθυντής στο 36ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών. Ασχολείται με το θέατρο στην εκπαίδευση ως πράξη τέχνης και ως πράξη διδασκαλίας αξιοποιώντας θεατρικές τεχνικές, θεατρικό παιχνίδι και βιωματικούς τρόπους μάθησης. Έχει συγγράψει δύο βοηθήματα μαθηματικών για μαθητές δημοτικού σχολείου και ένα βοήθημα με Πρακτική Αριθμητική για διαγωνιζόμενους του Α.Σ.Ε.Π. Από το 2011 ως το 2012 είχε διατελέσει εμπειρογνώμονας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για το Νέο Σχολείο στο πεδίο του Πολιτισμού έχει πάρει μέρος στη συγγραφή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών και του Οδηγού Εκπαιδευτικού για το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στην υποχρεωτική εκπαίδευση και του Οδηγού Εκπαιδευτικού για το μάθημα Θεατρικό Παιχνίδι & Δραματοποίηση κειμένων στα Καλλιτεχνικά Σχολεία. Συμμετέχει από το 2015 ως επιμορφωτής σε εκπαιδευτικούς και μαθητές στο πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα. Έχει παρακολουθήσει την επιμορφωτική συνάντηση ευρωπαϊκού προγράμματος TIM (Τορίνο, Οκτώβριος 2023) και συμμετέχει στην πιλοτική εφαρμογή του ευρωπαϊκού προγράμματος TIM για το σχολικό έτος 2023-2024.


Ο Δημήτρης Κονετάς σπούδασε Μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής στην Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου της Πάτρας και είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στην πληροφορική και στις Σπουδές στην Εκπαίδευση του Ε.Α.Π., καθώς και Πτυχίου Παιδαγωγικών Σπουδών στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Διετέλεσε Ειδικός Γραμματέας του Δ.Σ. της Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδας. Ως ελεύθερος επαγγελματίας εργάστηκε ως: σύμβουλος πληροφορικής, Διαχειριστής πληροφοριακών συστημάτων (βιβλιοθηκών), στέλεχος σε μεγάλο αριθμό εθνικών & ευρωπαϊκών προγραμμάτων καθώς και υπεύθυνος προγραμμάτων κατάρτισης προσωπικού. Το σημαντικότερο επιστημονικό ενδιαφέρον καθώς και οι δημοσιεύσεις εστιάζουν σε θέματα εκπαιδευτικής τεχνολογίας. Διδάσκει στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ιωαννίνων, στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Ηπείρου και στο Κέντρο για Χαρισματικά Ταλαντούχα Παιδιά του Johns Hopkins University (CTY-Greece). Είναι πρεσβευτής της Ακαδημίας Ασφαλούς Διαδικτύου Saferinternet, συντονιστής στην Ήπειρο των προγραμμάτων «Ενεργώ ως πολίτης», «Νοιάζομαι και Δρω», «Εγώ και εσύ μαζί: Μαθαίνοντας για τα ανθρώπινα δικαιώματα» και Αντιπρόεδρος του ΔΣ του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Έχει συντονίσει περισσότερα από 100 εκπαιδευτικά προγράμματα: Διακρατικά, Πολιτισμού, Αγωγής Υγείας, Ισότητας, Σταδιοδρομίας, Καινοτομίας, Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Εθελοντισμού. Εκτενές βιογραφικό στο: https://bit.ly/DimitrisKonetas_CV


 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Προγράμματα
  • TiM^2
Year
  • 2025 δ' τρίμηνο
Cities
  • Πάτρα
Facilitators
  • Mpekiaris Giorgos
  • Κονετάς Δημήτρης
Print

Number of views (6)/Comments (0)

Αρχείο

«October 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Γιάννα Τσόκου, Μελίνα Χατζηγεωργίου
5
678
9101112
13141516
R-Lab

R-Lab

Online, 16/10/2025 Partners Kick-off meeting
1718
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 18 /10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Μελίνα Χατζηγεωργίου
19
20
2122
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

Διαδικτυακά, 22/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ματίνα Γαβριήλογλου
23242526
2728293031
1
2
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 31/10-2/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τσελέπη
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
789

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά