Theatre in Mathematics ^2 (TiM^2)
Teaching mathematics using drama

An Erasmus+ project (KA220-SCH - Cooperation partnerships in school education)

DURATION: 1/9/2023-31/8/2026

OBJECTIVES : TIM^2 project's purpose is to overcome the obstacles in the way of teaching and learning mathematics at EU level. The main objective is to design a teaching methodology and evaluation tools to be used by teachers and educators. The methodological focus is on the enhancement of mathematical skills of the students of primary and lower secondary schools through the combination of drama based methodologies such as Social Community Theatre and Process Drama
ACTIVITIES: The main activity is the implementation of TIM^2 methodology, tools and exercises and the design of a set of evaluation tools allowing to evaluate to what extent the methodology is useful to favour the acquisition of maths skills and to increase students and teachers wellbeing. In Italy, Norway, Greece and Portugal the methodology is spread through training for trainers and training for teachers. In the four countries a theatrical conference about gender gap and maths learning is staged.
RESULTS: A methodology handbook with theory and activities and the evaluation system. An e-learning platform with a repository of materials and tools and a virtual space for teachers to confront and share lessons and good practices. The TIM^2 ontology: a digital tool to create customised sets of activities to empower specific mathematical skills. 5 scientific articles. Six national dissemination seminars. At least 600 teachers are trained, about 9000 students reached by TIM^2 activities
 

PARTNERS
Consorzio per la ricerca e l educazione permanente Torino (COREP) Italy (Co-ordinator)
Consiglio Nazionale Delle Ricerche (CNR) (Italy) 
Western Norway University of Applied Sciences  (HVL), Norway
Technical University of Crete, Dep. of Electronics and Computer Engineering, (TUC) Greece
The Hellenic Theatre/Drama & Education Network (TENet-Gr), Greece
Albi Asta (ASTA), Portugal


The Hellenic Theatre/Drama & Education Network (TENet-Gr) TiM^2  Team
Coordination: Dimitris Konetas (Local Project Coordinator), Vassia Kossiva (Local Project Manager)
Consultans: Nikos Govas, Giorgos Bekiaris

info@theatroedu.gr / ++306541600

 

PARTNERS

SCT Centre | COREP (Italy) (Co-ordinator Partner)

HVL (Norway)
DoRS (Ιταλία)
ASTA (Πορτογαλία)
TUC (Greece)

 (TENet-Gr)
 


EU Programme: Erasmus+

Year: 2023-2026

 

 


 

 

Actions (in Greece)

TiM2-Open Call for trainers-Ανοικτή πρόσκληση για εμψυχωτές - εκπαιδευτές για το TiM2 - Διδάσκοντας Mαθηματικά με την αξιοποίηση μεθόδων του Εκπαιδευτικού Δράματος

TiM2-Open Call for trainers-Ανοικτή πρόσκληση για εμψυχωτές - εκπαιδευτές για το TiM2 - Διδάσκοντας Mαθηματικά με την αξιοποίηση μεθόδων του Εκπαιδευτικού Δράματος

Καταληκτική ημερομηνία 31 Μάϊου 2024

Event date: 5/31/2024 12:00 AM - 1:00 AM Export event


 

Ανοικτή πρόσκληση για εμψυχωτές - εκπαιδευτές

Για το TiM2 - Διδάσκοντας μαθηματικά με την αξιοποίηση μεθόδων του Εκπαιδευτικού Δράματος

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, μέσω του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ TiM2 - Teaching Mathematics using Drama, θα υποστηρίξει επτά πολλαπλασιαστές-εμψυχωτές οι οποίοι, αφού διδαχθούν τη μεθοδολογία που έχει δημιουργηθεί από την ομάδα του TiM2, στη συνέχεια θα αναλάβουν να εκπαιδεύσουν ομάδες εκπαιδευτικών Μαθηματικών Α΄βάθμιας και Β΄βάθμιας εκπαίδευσης, έτσι ώστε και εκείνοι/ες με τη σειρά τους να τη χρησιμοποιήσουν στη διδασκαλία των μαθητών/ μαθητριών τους.

Σε ποιους/ες απευθύνεται η πρόσκληση:

28 εκπαιδευτές - εμψυχωτές θα επιλεγούν από 4 Ευρωπαϊκές χώρες (7 από κάθε χώρα: Ιταλία, Πορτογαλία, Νορβηγία, Ελλάδα) και θα εκπαιδευτούν, έτσι ώστε να αποτελέσουν με τη σειρά τους πολλαπλασιαστές - εκπαιδευτές 25 κατά το ελάχιστο εκπαιδευτικών. Το αρχικό πρόγραμμα κατάρτισης θα πραγματοποιηθεί από τους δημιουργούς της TiM2 μεθοδολογίας στη Λέσβο, από τις 2 έως τις 6 Οκτώβρη του 2024

Οι 28 καταρτισμένοι/ες εκπαιδευτικοί θα κληθούν να εφαρμόσουν με τη σειρά τους τη μεθοδολογία στις τάξεις τους στο επόμενο στάδιο του προγράμματος.

Απαραίτητα για τη συμμετοχή είναι τα παρακάτω:

- εμπειρία στην αξιοποίηση εκπαιδευτικού δράματος

- προϋπηρεσία στη διδασκαλία μαθηματικών σε Α΄βάθμια ή Β΄βάθμια

- προϋπηρεσία στην εκπαίδευση και συμβουλευτική ενηλίκων και ειδικότερα εκπαιδευτικών

- γνώση αγγλικών

- δέσμευση συμμετοχής σε όλη τη διάρκεια του εκπαιδευτικού εργαστηρίου στη Λέσβο (έναρξη: 2 Οκτωβρίου 2024 πρωί, λήξη: 6 Οκτωβρίου 2024 απόγευμα)

- δέσμευση εμψύχωσης ενός εργαστηρίου σε 25 εκπαιδευτικούς πάνω στη μεθοδολογία TiM2 (την οργάνωση του εργαστηρίου θα αναλάβει το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση)

Τι προσφέρεται:

  • Συμμετοχή στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο θα πραγματοποιηθεί στη Λέσβο 2 με 6 Οκτώβρη και βεβαίωση παρακολούθησης (γλώσσα εργασίας: αγγλικά).
  • Έξοδα μετακίνησης από και προς τη Λέσβο από τον τόπο κατοικίας (αεροπορικό εισιτήριο, μετακινήσεις από και προς αεροδρόμια).
  • Διαμονή και πλήρης διατροφή κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου στη Λέσβο.
  • Συμβουλευτική από τη διεθνή ομάδα των ειδικών που συμμετέχουν στην επεξεργασία και ανάπτυξη της μεθοδολογίας TiM2.
  • Δυνατότητα απόκτησης εμπειρίας στους τομείς με τους οποίους καταπιάνεται το πρόγραμμα TiM2  (διδασκαλία μαθηματικών, εκπαιδευτικό δράμα, εναλλακτικές-βιωματικές μέθοδοι εκπαίδευσης).
  • Κάλυψη εξόδων μετακίνησης και διαβίωσης για τα εργαστήρια που θα απαιτηθούν για την κατάρτιση των 25 εκπαιδευτικών στη συνέχεια του προγράμματος.

Πώς υποβάλετε αίτηση:

Αποστέλλετε βιογραφικό, επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος και ό,τι κρίνετε πως ενισχύει την υποψηφιότητά σας στο greece@theatreinmath.eu.

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 23.59’ της 31ης Μαΐου 2024

 

Οι επιλεγμένοι 7 εμψυχωτές-εκπαιδευτές θα ενημερωθούν για την επιλογή τους έως τις 30 Ιουνίου 2024.

Στην επιλογή θα συνυπολογιστεί η γεωγραφική κατανομή των επιλεχθέντων.

 

Για πληροφορίες-διευκρινίσεις: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, τηλ. 210 6541600.

Ακολουθήστε το πρόγραμμα TiM στο fb, theatreinmath και στο Instagram, tim_theatre_mathematics

Print

Number of views (634)/Comments (0)