Αποτελέσματα αναζήτησης

Αυτοί που είναι σιωπηλοί

Αυτοί που είναι σιωπηλοί

Αθήνα, 21-22/11/2012, Προσυνεδριακό εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2012, Joe Winston

Event date: 11/21/2012 5:00 PM - 11/22/2012 9:30 PM Export event

7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

«Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης»

“Αυτοί που είναι σιωπηλοί”
Joe WinstonΚαθηγητής, Institute of Education, Πανεπιστήμιο Warwick, Ηνωμένο Βασίλειο
21-22 Νοεμβρίου 2012
ώρες: 17.00 - 21.15: εργαστήριο
τόπος: γραφεία Πανελληνίου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ)
γλώσσα: Αγγλικά με μετάφραση στα Ελληνικά
φόρμα αίτησης
πληροφορίες: 
angelinest79@hotmail.com, Αγγελίνα Σταυροπούλου, τηλ. 6972227325, Δευτέρα-Παρασκευή 17:30-21:00

Το Θέατρο/Δράμα θεωρείται συχνά σαν μία παιδαγωγική μέθοδος ικανή να ενθαρρύνει τους νέους ανθρώπους να ταυτιστούν συναισθηματικά με αυτούς που ζουν στο περιθώριο και των οποίων οι φωνές χάνονται μέσα στην κακοφωνία της κοινωνικής προκατάληψης, της μεροληψίας των Μ.Μ.Ε και των πολιτικών ψεμμάτων Επίσης, αντιμετωπίζεται συχνά σαν μία παιδαγωγική μέθοδος κατάλληλη για να δουλέψει κανείς με περιθωριοποιημένες κοινωνικές ομάδες δίνοντας τους φωνή. Παρ’όλα αυτά, οι προβληματισμοί που αφορούν τη  σωστή δραματική απόσταση που οφείλει να διατηρήσει κανείς στις παραπάνω περιπτώσεις καθώς και οι προσπάθειες αποφυγής μιας δουλειάς πολύ ευσεβούς ή υπερβολικά διδακτικής μπορούν να αποπροσανατολίσουν τον θεατροπαιδαγωγό η τον εμψυχωτή μιας ομάδας.
Το εργαστήριο θα επικεντρωθεί σε δύο παραδείγματα εκπαιδευτικού δράματος που καταδεικνύουν δύο περιπτώσεις ανθρώπων που είναι σιωπηλοί- το ένα αφορά τη περίπτωση μίας διασυρμένης ηλικιωμένης γυναίκας, και το άλλο μία νεαρής γυναίκας αιτούσας ασύλου (πολιτική πρόσφυγας, μετανάστρια). Τα δυο αυτά παραδείγματα Εκπαιδευτικού Δράματος έχουν σαν στόχο να είναι έντονα, ενδιαφέροντα και απολαυστικά χωρίς να χάσουν την ικανότητα τους να προκαλέσουν συναισθηματική ταύτιση και να ενθαρρύνουν την κριτική σκέψη όσον αφορά τους συμμετέχοντες 
Αφορά άμεσα τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί σχετικό υλικό και βιβλιογραφία- πηγές.

Ο Joe Winston είναι Καθηγητής στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο Institute of Education του Πανεπιστημίου του Warwick, όπου συντονίζει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα για το Θέατρο/Δράμα στην Εκπαίδευση. Το πρόγραμμα το παρακολουθούν πολλοί φοιτητές απ’ όλο τον κόσμο, πολλοί από τους οποίους προέρχονται από την Ελλάδα και την Κύπρο. Συμμετέχει στην εκδοτική ομάδα (συν-εκδότης)του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού Research in Drama Education. Στις δημοσιεύσεις του συγκαταλέγονται τα DramaNarrative and Moral Education (Routledge Falmer, 1998) και πιο πρόσφατα το Drama and English at the Heart of the Curriculum (David Fulton, 2004).


 

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2012
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Winston Joe
Print

Number of views (1457)/Comments (0)

Αρχείο

«January 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά