Αποτελέσματα αναζήτησης

Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου

Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Ελένη Ζησοπούλου, Γεωργία Γκανά

Event date: 3/29/2008 9:30 AM - 12:00 PM Export event

«Με αφορμή τη μουσική ....Μια πρόταση για τη δημιουργία ενός σκηνικού δρώμενου»

Ελένη Ζησοπούλου, νηπιαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Γεωργία Γκανά, μουσικός, μουσικοπαιδαγωγός, εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Σάββατο 29/3/2008, 09.30-12.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Το γνωστό μουσικό έργο για μπαλέτο Το πουλί της φωτιάς του Ιγκόρ Στραβίνσκι αποτελεί αφορμή και έμπνευση για δρώμενα μουσικά, κινητικά, εικαστικά και θεατρικά με απώτερο στόχο τη δημιουργία παράστασης. Η πρότασή μας αφορά τη δημιουργική διαδικασία που ακολουθούμε κατά την προετοιμασία και την οργάνωση σκηνικών δρώμενων με παιδιά σχολικής και προσχολικής ηλικίας. Περιλαμβάνει μεθοδολογικές τεχνικές που θα επιτρέψουν στον εκπαιδευτικό να λειτουργήσει εμψυχωτικά ως προς τη δημιουργία ομάδας, να επιμεληθεί την πορεία για την οργάνωση και την αποτελεσματική στήριξη των δρώμενων όσον αφορά την κίνηση, το λόγο, τη μουσική καθώς και τα εικαστικά της στοιχεία. Η συγκεκριμένη μεθοδολογία επιχειρεί να συμβάλει στην οργάνωση των επιμέρους στοιχείων και να διασφαλίσει τη δημιουργικότητα μέσα από την ενεργητική συμμετοχή των παιδιών σε όλα τα στάδια προετοιμασίας της παράστασης, λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα αλλά και τις αντιξοότητες που παρουσιάζονται όταν δουλεύει κανείς σε σχολικό χώρο. Γιατί στο σχολείο δεν έχει αξία μόνο το αποτέλεσμα, είναι εξίσου σημαντική και η πορεία προς αυτό.
Στο εργαστήριο οι συμμετέχοντες, μέσα από παιχνίδια έκφρασης, θα βιώσουν έννοιες, λέξεις-κλειδιά, για να εμβαθύνουν στα νοήματα του έργου και τη σκηνική απόδοσή τους. Ακόμα, δραστηριότητες βασισμένες σε κώδικες και κανόνες κοινούς στις τέχνες θα εξυπηρετήσουν αποτελεσματικά τη λειτουργία της ομάδας και τη σωματική και συναισθηματική προετοιμασία, ώστε να εξυπηρετηθούν τόσο οι στόχοι του έργου όσο και η παρουσίασή του. Το εργαστήριο θα αναπτυχθεί σε τρία μέρη: Α. Θεωρητική εισαγωγή, όπου θα παρουσιαστούν οι βασικές αρχές και οι άξονες του προγράμματος. Β. Βιωματική προσέγγιση, όπου οι συμμετέχοντες, μέσα από δράσεις. θα γνωρίσουν τις προτεινόμενες έννοιες, τους κώδικες και τη λειτουργία τους στις τέχνες. Γ. Ομάδες εργασίας, όπου οι συμμετέχοντες θα δράσουν αλληλεπιδραστικά, θα οργανώσουν την παρουσίασή τους και θα κάνουν τις δικές τους προτάσεις.

Action Category
  • Seminars - Workshops
Year
  • 2008
Cities
  • Athens
Facilitators
  • Ζησοπούλου Ελένη
  • Γκανά Γεωργία
Print

Number of views (1094)/Comments (0)

Αρχείο

«January 2025»
MonTueWedThuFriSatSun
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά