Αποτελέσματα αναζήτησης

Νεανικές Θεατρικές Φωνές 2007 - 2η Θεατρική Κατασκήνωση Νέων

Νεανικές Θεατρικές Φωνές 2007 - 2η Θεατρική Κατασκήνωση Νέων

Σπέτσες, 25-31/8/2007, Δημήτρης Σακατζής, Τζένη Καραβίτη

Event date: 8/25/2007 - 8/31/2007 Export event

Σπέτσες 25-31 Αυγούστου 2007

"Άρχαίοι Μύθοι και Σύγχρονη Πραγματικότητα"

Διεθνές Πρόγραμμα Νέων του Διεθνούς Οργανισμού για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA)

Γλώσσα εργασίας: αγγλικά (Στο πλαίσιο της 6ης Θεατρικής Καλοκαιρινής Κατασκήνωσης) Πρόκειται για τη 2η Διεθνή Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση Νέων, η οποία απευθύνεται σε νέους-μέλη θεατρικών ομάδων ηλικίας 16-20 ετών από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

ΚΥΡΙΟΣ ΣΤΟΧΟΣ της Κατασκήνωσης είναι η διερεύνηση μύθων, κατά κύριο λόγο όσων παρουσιάζονται στις αρχαίες ελληνικές τραγωδίες, και η συλλογική δημιουργία ενός  θεατρικού δρώμενου (έργο σε εξέλιξη) που θα αντανακλά τη σχέση τους με τη σύγχρονη πραγματικότητα των συμμετεχόντων. Με την καθοδήγηση έμπειρων καλλιτεχνών ως εμψυχωτών, οι νέοι θα εργάζονται περίπου 6 ώρες κάθε ημέρα στο χώρο της Αναργυρείου Σχολής Σπετσών, με στόχο να συνθέσουν ένα δρώμενο που θα εκφράζει τις προσωπικές «δημιουργικές τους φωνές». Το αποτέλεσμα της δουλειάς τους θα παρουσιαστεί σε καλεσμένους την τελευταία ημέρα της Συνάντησης.
Μετά τις εργασίες της Κατασκήνωσης: Επιστρέφοντας οι νέοι στις ομάδες τους (σχολείο, θεατρικό εργαστήριο κα) μπορούν να συνεχίσουν να εργάζονται πάνω στο δρώμενο που παρήγαγαν στην κατασκήνωση, με στόχο την εξέλιξή του και την παρουσίασή του σε κοινό στην τοπική τους κοινωνία. Παράλληλα, τα αποτελέσματα της Κατασκήνωσης θα παρουσιαστούν σε ημερίδες διάχυσης και συνέδρια που οργανώνει το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε διάφορα μέρη της χώρας.

ΕΜΨΥΧΩΤΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ: Δημήτρης Σακατζής, ηθοποιός, σκηνοθέτης, Τζένη Καραβίτη, εκπαιδευτικός 

Στόχος του εργαστηρίου είναι να διερευνήσει τη σχέση των αρχαίων μύθων με τη σύγχρονη πραγματικότητα, όπως τη βιώνουν και την αντιλαμβάνονται οι νέοι. Αφετηρία μας θα είναι η Αντιγόνη του Σοφοκλή και οι Τρωάδες του Ευριπίδη. Στο εργαστήριο, που έχει βιωματικό χαρακτήρα, θα χρησιμοποιήσουμε τεχνικές σωματικού θεάτρου, θεάτρου της επινόησης κ.α. και θα επιδιώξουμε να δημιουργήσουμε ένα μικρό θεατρικό δρώμενο. Οι συμμετέχοντες παρακαλούνται: α) να έχουν διαβάσει την Αντιγόνη του Σοφοκλή και τις Τρωάδες του Ευριπίδη, β) να φέρουν και να αφηγηθούν μια ιστορία από τη σύγχρονη πραγματικότητα, η οποία θίγει κατά τη γνώμη τους κάποιο από τα θέματα των τραγωδιών που διάβασαν. Μπορεί να είναι κάποιο γεγονός που συνέβη στους ίδιους ή έπεσε στην αντίληψή τους, απόκομμα από εφημερίδα, φωτογραφία κ.α. γ) να φέρουν το αγαπημένο τους μουσικό χορευτικό κομμάτι σε CD, δ) μουσικά όργανα προαιρετικά αλλά ευπρόσδεκτα! Υπενθυμίζουμε ότι γλώσσα του εργαστηρίου είναι η ΑΓΓΛΙΚΗ, άρα οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να επικοινωνούν με τους συμπαίκτες τους σ’ αυτή τη γλώσσα! 

Η Τζένη Καραβίτη είναι εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Σπούδασε  Ιστορία και Αρχαιολογία στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και Θέατρο στο City Lit Institute του Λονδίνου και στο University of Essex της Μ. Βρετανίας (Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Σύγχρονη Θεατρική Πρακτική). Είναι υποψήφια διδάκτωρ στο πεδίο Θέατρο και Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο του Winchester. Έχει δουλέψει με νεανικές θεατρικές ομάδες στην Ελλάδα και στη Μ. Βρετανία και έχει διδάξει σε σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σε ζητήματα θεατρικής πρακτικής. Συνεργάζεται μεταξύ άλλων με την «Ομάδα Καλλιτεχνών Ούγκα Κλάρα» στις παραγωγές και στα επιμορφωτικά της προγράμματα. Συμμετείχε στην ομάδα συγγραφής του Το Πορτοκάλι με την Περόνη – Θεατρικές ασκήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες (2005). Είναι μέλος του Δ.Σ του  Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

O Δημήτρης Σακατζής είναι ηθοποιός, απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με το Κ.Θ.Β.Ε., την Πειραματική Σκηνή της Τέχνης, τη Λύκη Βυθού, το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, το Δημοτικό Θέατρο Καλαμαριάς, το Δημοτικό Θέατρο Σταυρούπολης, το Θέατρο Σοφούλη, και έχει πάρει μέρος σε  φεστιβάλ θεάτρου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Έχει πάρει μέρος σε τηλεοπτικές και κινηματογραφικές παραγωγές και συμμετέχει στο μουσικό σχήμα Βόρειοι Εταίροι. Το 1999  ίδρυσε την «Ομάδα Καλλιτεχνών Ούγκα Κλάρα». Από το 2000 εργάζεται και ως εμψυχωτής νεανικών θεατρικών ομάδων (Θεατρική Ομάδα Παπαφείου Ιδρύματος Θεσσαλονίκης, Σύλλογος Οικογενειών Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες του Δήμου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης, κ.ά.). Διδάσκει σε σεμινάρια για την υποκριτική και το σώμα στο θέατρο. Συμμετείχε στην ομάδα συγγραφής του Το Πορτοκάλι με την Περόνη – Θεατρικές ασκήσεις και δημιουργικές δραστηριότητες (1995). 

Δωρεάν για νέους-νέες 16-20 χρόνων.
ΤΟΠΟΣ
: Αναργύρειος Σχολή, Σπέτσες.
ΔΙΑΜΟΝΗ -ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Η Κατασκήνωση περιλαμβάνει 6 διανυκτερεύσεις σε δωμάτια της Σχολής και ημιδιατροφή στο εστιατόριό της.

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗΣ Διονυσία Ασπρογέρακα, Πασχαλιά Μιχαλοπούλου, Ειρήνη Σταμούλη, Κατερίνα Αλεξιάδη.
Σχεδιασμός αφίσας σε σχέδιο της Παυλίνας Γραικού: Μαίρη Καλδή 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ εδώ! 

Action Category
  • Workshops for students
Προγράμματα
  • Νεανικές Θεατρικές Φωνές
Year
  • 2007
Cities
  • Σπέτσες
Facilitators
  • Karaviti Tzeni
  • Σακατζής Δημήτρης
Συνεργαζόμενοι
  • Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA)
Print

Number of views (1741)/Comments (0)

Αρχείο

«December 2024»
MonTueWedThuFriSatSun
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά